Niedziela 22-07-2018, imieniny Marii, Magdaleny
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Nauczyciele chcą lepiej oceniać

Elbląg, Nauczyciele chcą lepiej oceniać W zajęciach uczestniczył jako obserwator Julien Harang, nauczyciel z Créteil.

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Elblągu jako jedna z siedmiu instytucji europejskich realizuje trzyletni, międzynarodowy projekt edukacyjny o nazwie MOPED. Właśnie zakończył się kurs pod nazwą „Wspieranie procesu kształcenia uczniów poprzez diagnozę i ocenianie kształtujące”.

- Naszymi partnerami w realizacji tego projektu są instytucje oświatowe z Frankfurtu (Niemcy), Budapeszt (Węgry), Sofii (Bułgaria), Creteil (Francja), Salzburga (Austria) i Carlisle (Wielka Brytania) - mówią koordynatorki projektu z elbląskiego W-MODN, Mariola Chodakowska-Malkiewicz i Marzanna Tyburska. - Celem projektu jest wsparcie merytoryczne kadry nauczycielskiej w zakresie diagnostyki pedagogicznej i oceniania, czyli rozpoznawania umiejętności uczniów, by zapewnić im możliwie najwszechstronniejszy rozwój.
     W kursie pod nazwą „Wspieranie procesu kształcenia uczniów poprzez diagnozę i ocenianie kształtujące” wzięło udział 22 nauczycieli z gimnazjów z województwa warmińsko-mazurskiego. Tematyką spotkań było m.in. interpretowanie orzeczeń poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz tworzenie szkolnych systemów badania osiągnięć. Zajęcia prowadzili konsultanci z W-MODN, specjaliści z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 oraz nauczyciele z Gimnazjum w Milejewie.
     Podobne kursy realizują wszystkie instytucje partnerskie projektu. Na ich podstawie zostanie opracowany międzynarodowy kurs dla nauczycieli.

oprac. PD
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

AMK Kuchnia 5
AMK Meble łazienkowe 1
Promocja RATY 0%
Szkło ozdobne 6