Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 18-11-2017, imieniny Karoliny, Romana
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Jesienne spacery. Jesienne spacery.

Nauczyciele chcą lepiej oceniać

Elbląg, Nauczyciele chcą lepiej oceniać W zajęciach uczestniczył jako obserwator Julien Harang, nauczyciel z Créteil.

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Elblągu jako jedna z siedmiu instytucji europejskich realizuje trzyletni, międzynarodowy projekt edukacyjny o nazwie MOPED. Właśnie zakończył się kurs pod nazwą „Wspieranie procesu kształcenia uczniów poprzez diagnozę i ocenianie kształtujące”.

- Naszymi partnerami w realizacji tego projektu są instytucje oświatowe z Frankfurtu (Niemcy), Budapeszt (Węgry), Sofii (Bułgaria), Creteil (Francja), Salzburga (Austria) i Carlisle (Wielka Brytania) - mówią koordynatorki projektu z elbląskiego W-MODN, Mariola Chodakowska-Malkiewicz i Marzanna Tyburska. - Celem projektu jest wsparcie merytoryczne kadry nauczycielskiej w zakresie diagnostyki pedagogicznej i oceniania, czyli rozpoznawania umiejętności uczniów, by zapewnić im możliwie najwszechstronniejszy rozwój.
     W kursie pod nazwą „Wspieranie procesu kształcenia uczniów poprzez diagnozę i ocenianie kształtujące” wzięło udział 22 nauczycieli z gimnazjów z województwa warmińsko-mazurskiego. Tematyką spotkań było m.in. interpretowanie orzeczeń poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz tworzenie szkolnych systemów badania osiągnięć. Zajęcia prowadzili konsultanci z W-MODN, specjaliści z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 oraz nauczyciele z Gimnazjum w Milejewie.
     Podobne kursy realizują wszystkie instytucje partnerskie projektu. Na ich podstawie zostanie opracowany międzynarodowy kurs dla nauczycieli.

oprac. PD
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama