Wtorek 16-10-2018, imieniny Jadwigi, Małgorzaty
 
Reklama w Elblągu
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Wybory 2018

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Sadowa o poranku Sadowa o poranku

Niekulturalny kierowca ukarany

Niedawno pisaliśmy o niekulturalnym zachowaniu kierowcy autobusu nr 13 w stosunku do pasażera „Pasażer też człowiek” . Teraz powracamy do sprawy, by pokazać, jak się zakończyła.

Po sześciu dniach od złożenia skargi w ZKM Pan Ryszard dostał list od Autobusowych Linii Prywatnych ALP z przeprosinami. W liście czytamy: „stwierdzamy jednoznacznie, że zachowanie kierowcy było niedopuszczalne” z dopiskiem, że przeprowadzono z nim „rozmowę wyjaśniająco-ostrzegawczą”. Kierowca za wyzwiska pod adresem pasażera został ukarany potrąceniem premii. Jak twierdzi spółka, o znacznej kwocie. Na końcu listu znalazły się przeprosiny.
     Natomiast jeśli chodzi o poszkodowanego pasażera, to nie czuje się on usatysfakcjonowany.
     - Nie bardzo satysfakcjonuje mnie ta odpowiedź, gdyż spodziewałem się odpowiedzi z Zakładu Komunikacji Miejskiej jako nadzorcy całości komunikacji miejskiej. Brak jest też przeprosin samego kierowcy. Forma pisma, jak i brak jego numeru świadczy o odfajkowaniu sprawy dla świętego spokoju – podsumowuję sprawę Pan Ryszard.

Anieze
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Moze pan pasazer chce, aby go przeprosic w 3 najwiekszych stacjach tv i wplacic na konto 30 tys. zl? Koniec swiata, nie czuje sie usatysfakcjonowany.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2009-01-30)
  • Ja dwa lata temu byłam świadkiem, jak kierowca zwyzywał młodą kobietę od różnych, bo z wózkiem stała nie tam, gdzie powinna. padły słowa cytuję : baranie, ślepaku, głupku. .. .. W punkcie sprzedaży biletów koło carrefoura opowiedziałam o tym zajściu i zero odzewu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    obecnie piesza(2009-01-30)
  • pasażerowie czasami myślą że KOMUNIKACJA MIEJSKA to taxi
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2009-01-30)
  • "pasażerowie czasami myślą że KOMUNIKACJA MIEJSKA to taxi". A kierowcy czasami zapominają, że pasażerowie są ich klientami i to dzięki nim mają pracę. Przecież jakby ludzie nie korzystali z komunikacji i nie kupowali biletów to kierowcy nie mieli by pracy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    vkx(2009-01-30)
  • Za takie zachowanie, wobec pasażera gościa powinni wywalić z roboty, i niech czeka do jesieni aż ruszy kampannia buraczana to może na ciężarówkę się załapie. Miasto to powinno ALP dać ostatnie ostrzeżenie za taki poziom świadczenia usług.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Pasażer(2009-01-30)
  • brak kultury mówi sam za siebie, czasmi zamiast spojrzeć w lusterko i poczekać, aż wszyscy wsiądą, lepiej przytrzasnąć pasażera drzwiami. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    gall(2009-01-30)
  • Brak kultury to aż niektórym wycieka uszami !!! I nie mówię tu tylko o kierowcach. Czasem wydaje mi się, że większoś pracujących ludzi (w różnych zawodach) robi łaskę, że nas w ogóle obsłuży jako klienta. Rozumiem, że czasem można miec zły dzień, ale niestety pracując z ludźmi trzeba umiec się zachowac. A jeśli ktoś nie potrafi to niech zmieni pracę. Proponuję np. skręcanie długopisów w domowym zachszu na wersalce - spokój gwarantowany !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2009-01-31)
  • Kierowca dostał po premii i to w znacznej kwocie tzn. Spółka Alp zarobiła na tym, a człowiekowi chodzi o przeprosiny, czy wy tego nie rozumiecie?. Przeprosiny od kierowcy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ewad(2009-02-04)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Obraz na alupanelu 300x60 - Panorama
Fototapety z pejzażami
Fototapety z Paryżem
Fototapety dziecięce