UWAGA!

Niekulturalny kierowca ukarany

Niedawno pisaliśmy o niekulturalnym zachowaniu kierowcy autobusu nr 13 w stosunku do pasażera „Pasażer też człowiek” . Teraz powracamy do sprawy, by pokazać, jak się zakończyła.

Po sześciu dniach od złożenia skargi w ZKM Pan Ryszard dostał list od Autobusowych Linii Prywatnych ALP z przeprosinami. W liście czytamy: „stwierdzamy jednoznacznie, że zachowanie kierowcy było niedopuszczalne” z dopiskiem, że przeprowadzono z nim „rozmowę wyjaśniająco-ostrzegawczą”. Kierowca za wyzwiska pod adresem pasażera został ukarany potrąceniem premii. Jak twierdzi spółka, o znacznej kwocie. Na końcu listu znalazły się przeprosiny.
     Natomiast jeśli chodzi o poszkodowanego pasażera, to nie czuje się on usatysfakcjonowany.
     - Nie bardzo satysfakcjonuje mnie ta odpowiedź, gdyż spodziewałem się odpowiedzi z Zakładu Komunikacji Miejskiej jako nadzorcy całości komunikacji miejskiej. Brak jest też przeprosin samego kierowcy. Forma pisma, jak i brak jego numeru świadczy o odfajkowaniu sprawy dla świętego spokoju – podsumowuję sprawę Pan Ryszard.
Anieze

Najnowsze artykuły w dziale Społeczeństwo

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Moze pan pasazer chce, aby go przeprosic w 3 najwiekszych stacjach tv i wplacic na konto 30 tys. zl? Koniec swiata, nie czuje sie usatysfakcjonowany.
  • Ja dwa lata temu byłam świadkiem, jak kierowca zwyzywał młodą kobietę od różnych, bo z wózkiem stała nie tam, gdzie powinna. padły słowa cytuję : baranie, ślepaku, głupku. .. .. W punkcie sprzedaży biletów koło carrefoura opowiedziałam o tym zajściu i zero odzewu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    obecnie piesza(2009-01-30)
  • pasażerowie czasami myślą że KOMUNIKACJA MIEJSKA to taxi
  • "pasażerowie czasami myślą że KOMUNIKACJA MIEJSKA to taxi". A kierowcy czasami zapominają, że pasażerowie są ich klientami i to dzięki nim mają pracę. Przecież jakby ludzie nie korzystali z komunikacji i nie kupowali biletów to kierowcy nie mieli by pracy.
  • Za takie zachowanie, wobec pasażera gościa powinni wywalić z roboty, i niech czeka do jesieni aż ruszy kampannia buraczana to może na ciężarówkę się załapie. Miasto to powinno ALP dać ostatnie ostrzeżenie za taki poziom świadczenia usług.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Pasażer(2009-01-30)
  • brak kultury mówi sam za siebie, czasmi zamiast spojrzeć w lusterko i poczekać, aż wszyscy wsiądą, lepiej przytrzasnąć pasażera drzwiami. .. ..
  • Brak kultury to aż niektórym wycieka uszami !!! I nie mówię tu tylko o kierowcach. Czasem wydaje mi się, że większoś pracujących ludzi (w różnych zawodach) robi łaskę, że nas w ogóle obsłuży jako klienta. Rozumiem, że czasem można miec zły dzień, ale niestety pracując z ludźmi trzeba umiec się zachowac. A jeśli ktoś nie potrafi to niech zmieni pracę. Proponuję np. skręcanie długopisów w domowym zachszu na wersalce - spokój gwarantowany !!!
  • Kierowca dostał po premii i to w znacznej kwocie tzn. Spółka Alp zarobiła na tym, a człowiekowi chodzi o przeprosiny, czy wy tego nie rozumiecie?. Przeprosiny od kierowcy.
Reklama