Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 25-02-2018, imieniny Wiktora, Cezarego
 
Reklama w Elblągu
Rek

UWAGA!

Pomogą pokrzywdzonym konsumentom

Elbląg, Pomogą pokrzywdzonym konsumentom

„Poradnia Konsumencka” jest kolejnym pomysłem Elbląskiego Centrum Mediacji i Aktywizacji Społecznej. Pokrzywdzeni lub nieświadomi swoich praw klienci będą mogli zasięgnąć opinii ekspertów od 1 marca. Projekt jest współfinansowany przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Elbląskie Centrum skupi się na jakości produktów spożywczych czy przemysłowych. Pokrzywdzeni klienci będą mogli złożyć wniosek o przeprowadzenie kontroli w nieuczciwych punktach sprzedaży towarów lub usług. Fachową pomoc uzyskają  np. kierowcy, którzy zatankowali samochody paliwem złej jakości.
     Dotychczas Elbląskie Centrum informowało konsumentów przede wszystkim o postępowaniach reklamacyjnych i gwarancyjnych. Konieczne było także przedstawianie podstawowych obowiązków sprzedawców czy usługodawców.
     Porady będą udzielane telefonicznie, za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz bezpośrednio w Elbląskim Centrum Mediacji i Aktywizacji Społecznej.
     Samorząd Województwa przekaże placówce 29,8 tys. zł jako dotację celową na wykonanie zadań publicznych w zakresie upowszechniania i ochrony praw konsumentów.

Gabinet Marszałka
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama