UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @Yogi43 - A może są kolizje, o których nikt nie pisze. .. czyli musi dojść do wypadku??? czy muszą być zdjęcia w internecie??? Ciekawe swoją drogą jak wygląda statystyka miesięczna i roczna - kolizji, wypadków z udzialem tramwajów w naszym mieście? Niekoniecznie tych, do których byla wezwana policja. Czy Tramwaje Elbląskie prowadzą jakieś statystyki?
  • Oczywiście, że tramwaj powinien włączyć kierunkowskaz, przecież skręca, skąd kierowca auta ma wiedzieć jak pojedzie jak go tory poniosą??? ludzie co by było gdyby tak każdy jeździł jak chciał a reszta miałaby się domyślać co owy kierowca poczyni.
  • No to chyba odzywa się NEBraska albo gorszy sort który nie zachowuje ostrożności
  • Czy na pewno będzie wina tramwaju w przypadku kolizji/wypadku jak ten skręci w prawo bez kierunkowskazu? Przy założeniu, że światła pulsowaly na pomarańczowo i nie zmieniły się na czerwone? Kierowca będzie przekonany, że tramwaj jedzie prosto. Znaki pionowe tam stojące "mówią" przecież o zachowaniu ostrożności i ustąpieniu pierwszeństwa pojazdom szynowym. Co na to Wydział Ruchu Drogowego KMP?
  • 1) Czerwone światła są włączane przez wagon automatycznie. 2) Motorniczy ma obowiązek włączenia kierunkowskazu przy skręcie w ulicę Obrońców Pokoju. 3) Tramwaj skręcający z ulicy Płk. Dąbka, na tym skrzyżowaniu ma zawsze pierwszeństwo. 4) Motorniczy wyjeżdżający z ulicy Obr. Pokoju, jeżeli sygnalizacja świetlna nie działa, ustępuje wszystkim użytkownikom poruszającym się ulicą Płk. Dąbka.
  • PiS płacze na tramwaje Trzaskowskiego?! Dlaczego PiS nie zrobił wyborów do samorządów 3 lata temu? Mógł to zrobić. A teraz płacze że samorządy robią co chcą.
  • Skoro czerwone światło włącza automatycznie wagon - rozumiem, że gdzieś na torach jest jakiś czujnik? - czy się mylę? To w takim razie ten czujnik jest źle zamontowany. Powinien być umiejscowiony dalej od świateł aby czerwone szybciej wskoczyło. Tak na logikę. Auta nie musiałyby raptownie hamować. Mówię o tych co jadą 50km/h pomijam resztę pędzącą grubo ponad. Dla mnie to tak jakby rogatki na strzeżonym przejeździe kolejowym opadały dopiero jak pociąg byłby tuż przy nich. Ktoś powie są znaki itp. itd. ale chyba nie o to tu chodzi. Bubel.
  • Do pierwszego wpisu z pierwszej strony-przyjacielu, idiotów jest wielu, ale tobie to nawet kultury i szacunku brak, jak i tym wszystkim zadowolonym z twojego poziomu. Założę się że nawet nigdy nie zwróciłeś uwagi na tę sytuację, ale w obrażaniu pierwszy -wstyd ci chyba było nawet się podpisać, ale popisać to i owszem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    głąb(2019-02-11)
  • @m&k - a to pani m&k na jakiej podstawie uznała, że czujnik jest źle zamontowany? Nie zna podstawowych przepisów, to może zna przepisy o minimalnych czasach czerwonego. .. międzyzielone??? Pani jest projektantem? Inżynierem IR? Jeżdżę tamtędy codziennie i jakoś wszystko działa poprawnie. .. fakt, że dla wielu te światła nie istnieją. .. pomarańczowe min. 3 sekundy zapala się na stałe i dopiero czerwone. .. Dla niektórych nie istnieją inne sygnalizatory jak trójkolorowe. ..
  • @m&k - A chciałaby pani stać np. 3.. .. 5 minut. .. .przed nadjeżdżającym tramwajem??? Są przepisy regulujące takie sprawy. ..
  • Usuncie ten artykul bo to jest smiech na sali haha. Napiszczie o tym ze o godz 22 wylanczane sa swiatla i sa kolizje bo nie ktorzy nie wiedza co maja zrobic na skrzyzowaniach ;) jechac czy nie jechac a znaki stoja, a dalej nie wiedza co robic i kolizje sa a tu w tym artykule wyskakuje ktos ze mu swiatla sie pale. Gdyby ich nie bylo to bys piec raz w ciagu dnia zatrzymal sie na innym pojezdzie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    4
    Co to jest kto to napisal? (2019-02-11)
  • Przepisy znam, kierowcą też jestem z długim stażem, inżynierem nie jestem i nie muszę się znać na technicznych aspektach budowy torowiska dlatego pytam. A artykuł skupia się na czymś innym... Pozdrawiam. Kto pyta nie błądzi????
Reklama