Środa 21-11-2018, imieniny Janusza, Konrada
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Fabryczna w samo południe ... Fabryczna w samo południe ...

Reklamacja towaru i usługi

Czasami zdarza się, że kupimy wadliwe bądź niewymiarowe drzwi, które w dodatku zostały źle zamontowane. W takiej sytuacji należy złożyć reklamację do sprzedawcy, u którego dokonaliśmy zakupu towaru oraz do przedsiębiorcy, który zamontował nam drzwi (często jest to ta sama osoba).

Produkt reklamujemy na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego, a wadliwie wykonaną usługę na podstawie przepisów kodeksu cywilnego.
     Ustawa konsumencka nakłada na sprzedawcę 14 dniowy obowiązek ustosunkowania się do złożonej reklamacji. Przepisy regulujące umowę o dzieło nakazują zamawiającemu wyznaczenie terminu do usunięcia wad.
     Roszczenie reklamacyjne należy złożyć na piśmie, jeśli przedsiębiorca nie sporządzi protokołu reklamacyjnego wysyłamy mu samodzielnie sporządzone pismo. W przypadku towaru mamy na zgłoszenie roszczenia dwa miesiące od dnia wykrycia wady, w przypadku usługi miesiąc. Jeśli wykonawca montażu nie usunie wad w określonym przez nas terminie powinien zwrócić koszt usługi bądź obniżyć jej cenę.
oprac. Anieze
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Kalendarz Książkowy z Grawerem
Żarówki LED
Kalendarz Książkowy z Grawerem
Kalendarz Książkowy A5 Firmowy