Poniedziałek 18-06-2018, imieniny Elżbiety, Marka
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Spot „dla nie siebie”

Elbląg, Spot „dla nie siebie” Fot. Dariusz Ignatowicz.

Od kilku dni emitowany jest w telewizjach prywatnych, państwowych oraz w sieciach kin wielosalowych. Spot Banków Żywności to element tegorocznej kampanii przebiegającej pod hasłem „Kup coś dla nie siebie”. Nagrania do niego odbywały się… w dziale z makaronami elbląskiego E.Leclerc’a. Zobacz fotoreportaż .

Na początku października Elbląskie Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Pozarządowych otrzymało propozycję produkcji spotu do ogólnopolskiej kampanii Banków Żywności. Jego realizacji podjęła się młoda załoga, która od dwóch lat zbiera doświadczenie telewizyjne, tworząc materiały m.in. do Telewizji Obywatelskiej.
     Wydawałoby się, że 30-sekundowy materiał wymaga niewiele zaangażowania, poświęconego czasu i osób tworzących. O tym, że niełatwy to kawałek chleba przekonał się przede wszystkim trzon realizacyjny: Bartek Rybaczewski (reżyseria, zdjęcia i montaż), Kuba Qbi Strumiński (montaż i postprodukcja) oraz Jola Prokopowicz (nadzór merytoryczny, logistyka). Jednak to nie koniec osób zaangażowanych w tę produkcję. Z pomocą przyszło blisko dwudziestu wolontariuszy, którzy statystowali w nagraniach: głosu w spocie użyczył Mariusz Michalski, a autorską wersję kolędy stworzył Maciej Olewniczak.
     – Pierwszy raz stanęło przed nami wyzwanie angażujące tak wielu ludzi i to o nieludzkich porach nagrań – przyznaje Kuba Qbi Strumiński. – Przez trzy dni z rzędu na terenie Leclerca rozstawialiśmy swój sprzęt, ubieraliśmy choinkę, mocowaliśmy ozdoby świąteczne, ustawialiśmy ludzi. Z nagraniami i uprzątnięciem całego naszego bałaganu musieliśmy zdążyć jeszcze przed otwarciem sklepu. To dopiero było wyzwanie. Na szczęście wszyscy podołali, łącznie z wyrozumiałą i pomocną obsługą sklepu.
     – Skoordynować ludzi to jedno, a ustawić sprzęt, który niekoniecznie był typowo realizacyjnym, to drugie – śmieje się Bartek Rybaczewski. – Długo zastanawialiśmy się co zrobić, żeby wózek sklepowy, który w głównej scenie prowadzony jest kolejno przez wiele osób, poruszał się płynnie. Kto by pomyślał, że sprawę rozwiąże wykładzina i korytka do kabli. Jeszcze długo będziemy pamiętać organizację tej akcji.

 


     Dla młodej ekipy ESWIP-u było to duże doświadczenie, ale, jak zgodnie przyznaje, prawdziwym sukcesem okaże się, jeśli spot przyniesie oczekiwany rezultat – każdy będzie mógł poczuć magię tych Świąt.
     W ogólnopolską kampanię „Kup coś dla nie siebie”, jako jeden z 31 oddziałów w Polsce, corocznie angażuje się także Bank Żywności w Elblągu. W najbliższy weekend (5-7 grudnia) klienci elbląskich sklepów będą mogli przeznaczyć na potrzebujących żywność, której przechowywanie nie wiąże się z ryzykiem szybkiej utraty przydatności. Rekomendowanymi produktami są: ryż, olej, konserwy, słodycze i dżemy. Jak informuje Federacja Polskich Banków Żywości, produkty zebrane podczas zbiórek jeszcze przed Świętami trafią do organizacji zajmujących się dożywianiem. Tradycyjną akcję w sklepach uzupełni internetowa zbiórka oraz wysyłka SMS-ów o treści „POMAGAM” na numer 7272 (koszt 2,44 zł), trwające do 31 grudnia. Informacje o internetowej zbiórce oraz listę sklepów, które włączyły się do akcji można znaleźć na stronie www.bankizywnosci.pl. Spot kampanii dostępny jest na stronie www.telewizjaobywatelska.org.pl.

Jola Prokopowicz
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Clinex Floral
Prezent na Komunię
Pieczątki Trodat
Clinex Stronger