Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Czwartek 23-11-2017, imieniny Klemensa, Adeli
 

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

11.11.2017 11.11.2017

Sprzedaż w sieci nie musi być trudna

 
Elbląg, Sprzedaż w sieci nie musi być trudna

Nie wystarczy pomysł na sprzedaż, by odnieść sukces. Na rynku było mnóstwo sklepów, których właściciele uważali, że są skazani na sukces, a teraz ich witryny są zamknięte na stałe. Rynkiem rządzi popyt oraz konkurencja. Klient przyjdzie tam, gdzie znajdzie najlepszy towar, za najniższą cenę. Tak jest w świecie rzeczywistym i tak jest w sieci.

W wirtualnym świecie w każdej minucie pojawiają się i znikają sklepy oferujące wg swoich właścicieli najlepszy towar w najlepszej cenie. A jednak coś poszło nie tak i trzeba zwinąć interes. Co zrobić by odnieść sukces w świecie sprzedaży?
     
     Kupujemy oczami
     Faktem jest to, że większość klientów „kupuje oczami”. Jeśli spodoba mu się witryna sklepu, rzuci się w oczy konkretny towar, to można prawie się cieszyć z zawartej transakcji. Dokładnie, na wysokość sprzedaży ma wielki wpływ sposób prezentacji towaru oraz wygląd samej witryny. Jak wyjaśnia specjalista z biura Pollyart w Bydgoszczy, witryna sklepu internetowego musi przyciągać, musi się czymś wyróżniać. Jeśli zrobić przegląd stron sklepów internetowych, to można szybko zauważyć, że tak naprawdę ich wygląd jest bardzo podobny. Wszystkie jakby były wykonane z jednego wzorca. Układ strony, sposób prezentacji towaru jest dokładnie taki sam. Można powiedzieć, że to układ który przynosi najlepszym sklepom zyski. Zgadza się, jednak wchodząc na rynek nie można si e zatopić w szarym tłoku podobnych sklepów. Decydując się na otwarcie sklepu internetowego warto poświęcić trochę czasu oraz środków na stworzenie dobrej wizualnie strony internetowej. Można zrobić to samodzielnie, jeśli się jest grafikiem lub ma w na tym polu odpowiednie zdolności. Jeśli jednak tak nie jest, to zatrudnienie grafika jest koniecznością. Grafik nie jest jednak cudotwórcą. Nie wyczaruje niczego, jeśli zleceniodawca nie da mu wskazówek jak sobie wyobraża stronę, do kogo ma strona trafić. Tylko odpowiedniej jakości komunikacja na linii zleceniodawca – grafik może zaowocować odpowiedniej jakości stroną. Trzeba pamiętać, ze grafik jedynie ubiera nasze pomysły w bity grafiki wektorowej. Pracując nad odpowiednim wyglądem nie można jednak zapominać, że strona musi być przejrzysta. Surfowanie po stronie sklepu powinno być intuicyjne. Strona ma przyciągać wizualnie, a nie straszyć. „Przeładowanie”  treścią może sprawić, że potencjalny klient ucieknie zaraz po otwarciu strony, mimo iż będzie oferowany naprawdę ciekawy towar. Trudno jest pogodzić ciekawą prezentację, z prostotą i funkcjonalnością strony. Jednak warto poświęcić temu nieco pracy. Kupujący chce widzieć co kupuje. Dobre zdjęcia wystawionego towaru są więc bardzo ważne. I tu pojawia się problem, z jakich zdjęć korzystać. Czy zainwestować w fotografika, samemu wykonać zdjęcia, a może skorzystać z banków zdjęć? Większość właścicieli sklepów internetowych decyduje się na korzystanie z banków zdjęć. Mogą to być zdjęcia darmowe, lub też za pewną opłatą. Minusem takiego rozwiązania jest to, że na stronie naszego konkurenta mogą się pojawić dokładnie takie same zdjęcia, rozpoczynając jednak przygodę ze sprzedażą w sieci, trudno czasem pozwolić sobie na wydanie co najmniej kilkuset złotych na zatrudnienie profesjonalisty.
     


     -------------- artykuł sponsorowany ---------------

.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl