Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 18-11-2017, imieniny Karoliny, Romana
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Chwila oddechu Chwila oddechu

Teraz ja - Stanowisko zwykle nieczynne

 
Elbląg, Teraz ja - Stanowisko zwykle nieczynne
Rek

Oto, jak wygląda działalność Biura Obsługi Klienta firmy Energa w Elblągu przy ul. Hetmańskiej... Zobacz zdjęcia.

Próbowałam załatwić moją sprawę kilka razy i jak widziałam tłumy w tym biurze, rezygnowałam. Wreszcie uparłam się i postanowiłam, że zaczekam. Czekałam 2,5 godziny, żeby się dowiedzieć, jak mam załatwić moją sprawę.
     Takie tłumy są tam codziennie, czynne jest jedno lub dwa tzw. okienka, panowie wychodzą sobie na przerwę ok. 55 minut na zmianę, nie zważając na ilość osób czekających i jeszcze bezczelnie mówią, że będą wychodzić na jak długo im się podoba i nikt im nic nie zrobi.
     Pofatygowałam się następnego dnia rano, żeby zobaczyć ilość oczekujących na otwarcie, następnie co godzinę wykonywałam zdjęcia. Kolejnego dnia zrobiłam to samo i wreszcie wczoraj (14 lutego) uczyniłam to ponownie. Za każdym razem tłum i okienka puste lub jedna osoba załatwia interesantów. Kierownika brak, a na zapleczu jeszcze dwie osoby. Zdanie elblążan jest jedno – to skandal, jesteśmy oburzeni, po pierwsze, tak małym punktem obsługi i zarazem jedynym, po drugie, arogancją pracowników.
     Do tego biura przyjeżdżają także mieszkańcy Malborka, Braniewa, Nowego Dworu, Pasłęka i jeszcze kilku mniejszych miejscowości.
     Pracownicy, gdy zobaczyli mnie z aparatem, trochę się zreflektowali i posadzili jeszcze jedną osobę do obsługi, ale nie na długo, bo wczoraj znów trzy stanowiska były puste, a ludzi mnóstwo. Należy coś z tym zrobić.
     
(nazwisko do wiadomości redakcji)


Liczba publikacji: 5
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
3.6 14 63

..., a moim zdaniem
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Jaka płaca taka praca, proste.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    heheheh(2012-02-15)
  • na Piłsudskigo możana było na siedząco sie denerwować, teraz na stojaka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    EG(2012-02-15)
  • Rutkowski to załatwi :-)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    0047(2012-02-15)
  • I dlaczego mnie to nie dziwi, ale Energa się zdziwi niedługo jak kiedyś TPSA jak Dialog i Netia weszły na rynek. .. skończył się monopol na telefonię i skończy się na Energię Elektryczną. Mam nadzieję, że w końcu ktoś im się dobierze do tyłków.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Tualatin(2012-02-15)
  • fakt, jak punkt obsługi klienta był na Piłsudskiego było to samo, ludzi oczekujących full a obsługi 50 %. Uważam że Energetyka przy takich potrzebach nie powinna ograniczać zatrudnienia a raczej uruchamiać nowe stanowiska. Wszak nie mało płacimy za energię.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    hg04(2012-02-15)
  • A co ci ludzie tam załatwiają?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rioDj(2012-02-15)
  • racja to skandal kolejki sa tam okropne a panowie i panie w kasach sa jak ksiezniczki jak za komuny
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    eg(2012-02-15)
  • w XXI wieku placi sie przez internet a nie kmunistycznym sposobem czyli stanie w kolejkach i marnotractwo lwasnego czasu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-02-15)
  • artykul napisany bez pomyslunku, bo takich "firm" jest pelno w elblagu to niesety nie pierwsz inie ostatni. .. .bedzie tak ciagle az ktosssss stworzy miejsca pracy ale zanim je stworzy to musi sie najesc
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-02-15)
  • Nie każdy ma możliwość zapłaty rachunku przez internet, nawet w XXI wieku, anonimowy mądralo powyżej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    bad(2012-02-15)
  • Bo to jest energa, nic im nie zrobicie, klienta maja gdzies, co z tego ze 10 czeka. .. moze byc i 100 a jak beda chcieli to was obsluza. I podwyzki kiedy chca wam dopier. .. .. 50% raz na rok, a co nie moga? moga, bo maja monopol, wiec wszytkich maja w du. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-02-15)
  • to są tam kasy?i można płacić?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-02-15)
Reklama