UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Można zmienić dostawcę energii elektrycznej
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    energiac(2012-02-15)
  • To co dzieje się w punkcie obsługi zakładu energetycznego TO KARY GODNE!!!!!Obecnie mam bardzo trudną sytuację materialną. Kiedy zwróciłam się do pani kierownik w pkt obsługi klienta z prośbą o odroczenie płatności usłyszałam: WY BIEDAKI MYŚLICIE ŻE WAM SIĘ WSZYSTKO NALEŻY. Rozpłakałam się i wyszłam a teraz czekam na wyrok. Myślę jednak, że ta kobieta nie powinna pracować na takim stanowisku. Mam też nadzieję, że ktoś rozliczy Ją za to jak traktuje innych.
  • Wy maciie bulić za prąd, a nie interesować sie naszymi sprawami
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Energietyk(2012-02-15)
  • Mądralo z personelu tych nieudaczników jeżeli miałbym wszystko robić przez internet to twoje miejsce byłoby przy okienku w Urzędzie Pracy oczywiście niemoto po zasiłek dla bezrobotnych.
  • Homer Simpson jest dumny ze swoich polskich padawanów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Svenigmatik(2012-02-15)
  • wrócic tam gdzie kiedys sie miesciło a nie w klitce i płacic kolesia za dzierzawe a swoje lokale stoja puste
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wkurzony(2012-02-15)
  • Artykul jak najbardziej trafiony. Trzeba cos z tym zrobic. Ostatnio stalam tam ponad 3 godz!! i faktycznie byly obslugiwane tylko 2 stanowiska, pracownicy sa niedoinformowani. Poza tym sam Punkt Energa jest nieprzemyslany, np drzwi otwieraja sie do wewnatrz i gdy wewnatrz jest tlum ludzi - prawie zawsze - spycha sie wszystkich tymi drzwiami. Jestem osoba mloda i nie jestem zacofana jak niektorzy sugeruja w komentarzach. Poprostu Pani, ktora wczesniej mnie obslugiwala zle wprowadzila dane do komputera, na umowie bylo ok i przez to nie moglam zalogowac sie/ zarejestrowac do Energii i sprawe moglam wyjasnic tylko osobiscie stojac ponad 3 godz
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    agadorota(2012-02-15)
  • To zaprotestujmy. Przejdźmy na świeczki, lampy naftowe. TV na dynamo. .. .Ale za wygodę trzeba płacić. Używanie energii elektrycznej nie jest obowiazkowe. A stawki każdy zna. cennik też.
  • S. .. syny przejęły publiczny majątek i każą się teraz całować w d. ..
  • Już wiem: płacą rachunki, ale co jeszcze?!?!
  • to prawda jest po prostu bałagan ale tak to jest jak z przydziału politycznego są wyznaczani prezesi i robią wszystko na siłę byle słupki zysków sztucznie szybowały w górę tu nie liczy się KLIENT czy PRACOWNIK tu liczą się czyjeś wyimaginowane wizje „ doświadczenia na żywym organizmie” w elektrociepłowni Elbląg nowy prezes dostał już żółtą kartkę „ wotum nieufności” a wygląda na to że zostaną podjęte przez związki dalsze skoncentrowane działa
  • trzeba odsunąć od WŁADZY tych którzy dążą do całkowitego zatracenia CZŁOWIECZEŃSTWA
Reklama