UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • jak tak dalej pójdzie to LUDZIE wyjdą na ulicę i POkażą rządzącym drugą IRLANDIĘ
  • Załatwić sprawę źle naliczonego rachunku przez telefon? Jaja sobie tutaj ktoś robi!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    blue for four(2012-02-16)
  • monopolista zwykle się budzi jak 30% klientów mu odpłynie. .. ..
  • Nie wszystkie sprawy da się załatwić przez telefon i internet - to dla niezorientowanych
  • Biuro w Braniewie jest zlikwidowane a w Malborku nic nie załatwią - to informacja od mieszkanki Malborka
  • Potwierdzam-byłam, jedno stanowisko nieczynne-bo babka musi zjeść śniadanie-potem kolejna wyszła i klienci czekają, a kierownik-ja byłam w pkt na Hetmańskiej, siedzi i patrzy w monitor
  • Już jedzie kontrola z Gdańska zobaczymy jaki będzie efekt
  • Toż to gorzej niż w Komunie, całkowite lekceważenie klienta !!!!!
  • Ludzie! Zalozcie sobie konto na energa i sprawy typu podanie stanu licznika i rachunki zalatwiacie sobie siedzac wygodnie w domu przy kawce i paczkach naprzyklad.
  • Gamoń widzę, że i Ty mądry jesteś. Z tego co się orientuje to na Piłsudskiego jest budynek Rejonu Energetycznego taki biurowiec gdzie m. in. wystawiają Ci faktury albo odbierają Twoje telefony i do tego służby techniczne a prezesa to pewnie w Gdańsku prędzej spotkasz niż w małym Eg. Poza tym wystarczy czytać dokładnie faktury i już o połowę mniej interesantów. Co do Poczty to fakt tam każdy czuje się intruzem i te awiza. ..
  • A kto tu dyrektoruje tej placówce i bierze na pewno duże pieniądze ?
  • Tym niezorientowanym i "pseudo zorientowanym" tłumaczę: Na Hetmańskiej załatwisz: podpisanie, przepisanie umowy. Przy okazji mamy XXI wiek i inne kanały kontaktu są dostępne, czytaj: t-BOK - reklamacje, stany liczników, saldo, faktury; e-bok-jw. Czego jeszcze nie rozumiecie? Przeczytajcie świetny artykuł na temat swoich wypocin w komentarzach. .. brak komentarza jest najlepszym komentarzem. Dla niedowierzających, którzy budzą się ze snu: korzystajcie z tego co tworzą, chcą dla Was dobrze, pomimo tego, ze w to nie wierzycie. Chyba, że lubicie czasy PRL-u, gdzie staliście w kolejce po mięso. .Jeśli tak to ok, poćcie się dalej w komentarzach i nakręcajcie. T-Bok i E-Bok są stworzone dla Was, żebyście przez jeden telefon/email nie musieli fatygować się do BOKU i stać w kolejkach, ale jaki widać nie nadążacie. A skoro nie nadążacie to stójcie w nich dalej. Niepotrzebne Wam wielkie biura, tyiące pracowników czekających na Was, zeby Was obsłużyć. Myślenie Wam potrzebne i otwarcie na nowe rozwiązania i możliwości jakie przed Wami stoją. Dość marudzenia. Młodzi jesteście a mentalność macie "moherową".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    babcia Gienia(2012-02-16)
Reklama