UWAGA!

Teraz ja - Support po elbląsku

 Elbląg, Support po elbląsku

Z niekłamaną satysfakcją przeczytałem w prospekcie znanej linii lotniczej (zdjęcie w załączeniu) o ofercie Elbląga i zaproszeniu do kibicowania w elbląskiej strefie kibica....

Są tam najistotniejsze informacje: planowany udział ok. 5000 kibiców, dwa ekrany o powierzchni 30 m2, catering, park rozrywki, gry i zabawy dla dzieci oraz dodatkowe atrakcje na Placu Kazimierza Jagiellończyka, który ma stać się wizytówką naszego miasta. Mapa pokazująca korzystne połączenie Elbląga z arenami Euro pozwala mieć nadzieję, że możemy mieć większą ilość kibiców z zewnątrz. Mam nadzieję, że Urząd Miejski przygotował prospekty o walorach Elbląga, Kanału i Wysoczyzny.
       Teraz wiele jest w naszych rękach i naszej pomysłowości , tak nas, jak i Władzy. Aby przyciągnąć kibiców spoza Elbląga i ich zachęcić do oglądania Euro w Elblągu, trzeba ponadto zlikwidować „Malowniczy Elbląg” i ustawić informację o wycieczkach Kanałem i innych atrakcjach naszej ziemi... Przydałaby się też informacja, że parkowanie z rejestracją RUS 39 jest „free” oraz oferta tanich noclegów – ale to już rola naszych „hotelarzy”...
       Niemniej ważne jest to, czy my, elblążanie, zdamy egzamin z Euro 2012. Czy pseudokibice nie zmarnotrawią szansy, jaką dano Elblągowi. Dlatego apeluję do normalnych elblążan, aby na wszystkie objawy chamstwa, wandalizmu, pseudo-kiboli, informowali odpowiednie służby. Tylko od nas zależy, aby „Elbląska strefa kibica” nie przekształciła się w strefę, która kojarzyć się będzie nam i przyjezdnym z „elbląską depresją”, a nie z ludźmi cywilizowanymi.
      
      
Elbingerer
Liczba publikacji: 146
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
2.3 15 16

A moim zdaniem...

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
Reklama