UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Autor artykułu ze zgrozą się przygląda temu przejściu a ja ze zgrozą czytam te głupoty na temat zainstalowania tam sygnalizacji świetlnej kiedy ok. 100 m wcześniej /patrząc od strony ul. Gwiezdnej/ oraz ok. 150 m dalej z drugiej strony są światła. Czasami wypadałoby zastanowić się troszkę zanim napisze się taką bzdurę!Autorowi proponuję konsultację z kierowcami i chwilę zastanowienia nad faktem co by się działo na tej ulicy gdyby postawiono tam kolejne światła. Temat bezpiecznego przechodzenia przez to przejście/oraz wiele innych/ to zupełnie inna bajka i pomysł likwidacji tego przejścia jest całkiem sensowny bo niedaleko są przejścia ze światłami z obu stron. DWŻ
  • Przejście tragedia
  • Bez przesady. Nie możemy robić sygnalizacji świetlnej co 50 metrów, bo miasto się zakorkuje gorzej niż Warszawa. Już teraz w mieście czerwona fala jechać dalej nie pozwala za sprawą tragicznej synchronizacji świateł.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    19
    1
    RedaktorJabłkalski(2017-01-18)
  • Jeszce mozna zrobic przejscie podziemne. .. ale o tym trzebabylo myslec jak stawilo sie sad, nawet mozna było połaczyc przejscie podziemne z wejsciem do sadu
  • Jak w całym mieście, ten sam problem. Kierowcy, którzy powinni być karani za nadmierną prędkość, gadanie przez telefon itd. Policja do pracy i tyle.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    3
    PiotrM(2017-01-18)
  • Przejście przy przejściu, już jeździ się po Elblągu jak po chodniku, co 50 m przejście dla pieszych. Powinno się zlikwidować połowę tych przejść. Tak jak to przejście przy nowym sądzie - z jednej i drugiej strony są przejścia z sygnalizacją dosłownie 100 m.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    7
    ArturB(2017-01-18)
  • Tym miastem zarządzają dyletanci. Na ul Robotniczej od Podgórnej do ronda przy kościele Bożego Ciała jest 20 przejść dla pieszych. Przy takiej ilości przejść zanika koleżeństwo pomiędzy kierowcą a pieszym a rodzi się agresja formalizm i żądza mordu w zgodzie z przepisami o ruchu drogowym. Jeżdżenie jest mało przyjemne, chodzenie niebezpieczne, poczucie nieudolności urzędników z Departamentu Komunikacji żenujące. Pegeer a nie byłe miasto wojewódzkie.
  • Przejście naziemne! I powinny być one na całej długości płk. Dąbka, 12lutego i Hetmańskiej z wyjątkiem skrzyżowań.
  • Przejścia naziemne, bo z podziemnymi to większy problem i większe koszty. Zespawać przejścia naziemne, zamiast wydawać 500tyś na mapę akustyki miasta, lub 12mln, na tramwaj na 12lutego!!!!!
  • Elbląg- przejścia dla pieszych co 50m, sygnalizacje co 100m, a i tak znajdzie się niejeden, co przebiega przez ulicę między nimi z nosem w tablecie.
  • Dziecko wpadło pod tramwaj bo wolno jadło śniadanie, a kierując tramwajem był pod wpływem głodu i sięgał po kanapkę! I czyja wina teraz?!??! Ludzie co wy piszecie?????
  • moim zdaniem likwidacja albo niech zostanie jak jest ! świateł jest w Elblągu masa - za dużo !
Reklama