W jednym z elbląskich banków, aby dokonać jakiejkolwiek transakcji, trzeba czekać czasami nawet trzy godziny! Bardzo słaba organizacja pracy oraz zdenerwowanie klientów to codzienność w tej placówce. Codzienność, którą należy koniecznie szybko zmienić.
Osoby, które chciały 30 grudnia skorzystać z usług banku PKO BP, musiały wykazać się wielką cierpliwością. Zwykłe przelanie pieniędzy na konto bankowe trwało trzy godziny, ponieważ tyle czasu każdy z przybyłych musiał przeznaczyć na czekanie w kolejce. Zdenerwowanie zgromadzonych jest z pewnością zrozumiałe.
- PKO jest jedynym bankiem w Elblągu, w którym trzeba tak długo czekać. Gdy korzystamy z usług innych firm, czas oczekiwania to maksimum piętnaście minut - mówi pani Bożena, jedna z klientek.
Uważam, że przyczyną tych długich kolejek jest niewystarczająca ilość kasjerów. Dwa, trzy stanowiska obsługujące kilkadziesiąt osób to zdecydowanie za mało. Dodam, że panie pracujące w tym banku ubolewały nad źle działającym systemem komputerowym, który spowalniał ich pracę.
Problem ten istnieje w obydwóch największych oddziałach banku w Elblągu - przy ul. Teatralnej i przy Pl. Słowiańskim. Przez ten długi czas oczekiwania śmiało można iść na zakupy, do kina, teatru.
Co mogą zrobić klienci? Najprawdopodobniej niewiele, jedynie zwiększenie liczby stanowisk przeznaczonych do wpłat i wypłat może poprawić jakość świadczonych usług. Rozwiązaniem dla wielu osób (nie wszystkich!) może się okazać konto internetowe Inteligo, które zaoszczędzi czas. Inni zaś po prostu… zmienią bank!
- PKO jest jedynym bankiem w Elblągu, w którym trzeba tak długo czekać. Gdy korzystamy z usług innych firm, czas oczekiwania to maksimum piętnaście minut - mówi pani Bożena, jedna z klientek.
Uważam, że przyczyną tych długich kolejek jest niewystarczająca ilość kasjerów. Dwa, trzy stanowiska obsługujące kilkadziesiąt osób to zdecydowanie za mało. Dodam, że panie pracujące w tym banku ubolewały nad źle działającym systemem komputerowym, który spowalniał ich pracę.
Problem ten istnieje w obydwóch największych oddziałach banku w Elblągu - przy ul. Teatralnej i przy Pl. Słowiańskim. Przez ten długi czas oczekiwania śmiało można iść na zakupy, do kina, teatru.
Co mogą zrobić klienci? Najprawdopodobniej niewiele, jedynie zwiększenie liczby stanowisk przeznaczonych do wpłat i wypłat może poprawić jakość świadczonych usług. Rozwiązaniem dla wielu osób (nie wszystkich!) może się okazać konto internetowe Inteligo, które zaoszczędzi czas. Inni zaś po prostu… zmienią bank!