Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 17-12-2017, imieniny Łazarza, Floriana
 
Rek

UWAGA!

Teraz ja - Troszkę za długo

Elbląg, Teraz ja - Troszkę za długo

W jednym z elbląskich banków, aby dokonać jakiejkolwiek transakcji, trzeba czekać czasami nawet trzy godziny! Bardzo słaba organizacja pracy oraz zdenerwowanie klientów to codzienność w tej placówce. Codzienność, którą należy koniecznie szybko zmienić.

Osoby, które chciały 30 grudnia skorzystać z usług banku PKO BP, musiały wykazać się wielką cierpliwością. Zwykłe przelanie pieniędzy na konto bankowe trwało trzy godziny, ponieważ tyle czasu każdy z przybyłych musiał przeznaczyć na czekanie w kolejce. Zdenerwowanie zgromadzonych jest z pewnością zrozumiałe.
     - PKO jest jedynym bankiem w Elblągu, w którym trzeba tak długo czekać. Gdy korzystamy z usług innych firm, czas oczekiwania to maksimum piętnaście minut - mówi pani Bożena, jedna z klientek.
     Uważam, że przyczyną tych długich kolejek jest niewystarczająca ilość kasjerów. Dwa, trzy stanowiska obsługujące kilkadziesiąt osób to zdecydowanie za mało. Dodam, że panie pracujące w tym banku ubolewały nad źle działającym systemem komputerowym, który spowalniał ich pracę.
     Problem ten istnieje w obydwóch największych oddziałach banku w Elblągu - przy ul. Teatralnej i przy Pl. Słowiańskim. Przez ten długi czas oczekiwania śmiało można iść na zakupy, do kina, teatru.
     Co mogą zrobić klienci? Najprawdopodobniej niewiele, jedynie zwiększenie liczby stanowisk przeznaczonych do wpłat i wypłat może poprawić jakość świadczonych usług. Rozwiązaniem dla wielu osób (nie wszystkich!) może się okazać konto internetowe Inteligo, które zaoszczędzi czas. Inni zaś po prostu… zmienią bank!


Liczba publikacji: 70
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
5.0 5 30

..., a moim zdaniem
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Stoicie bo nie znacie systemu. Idę do Banku biore kartkę i wychodzę obojętnie ile trzeba czekac. Przychodzę za 15-20 min i znowu biore kartke po kilku-kilkunastu razach jest większe prawdopodobieństro że trafi sie blisko swojego numerka, a w między czasie wszystko pozałatwia w miescie. Polecem bo sposób jest naprawde dobry
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    szybki bilos(2008-12-31)
  • Nic tylko narzekać potraficie, banków jest na tyle dużo ze jak komuś się nie podoba to można zmienić i nie będzie kłopotów z kolejkami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    bankowiec(2008-12-31)
  • zmień BANK !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2008-12-31)
  • te bankowiec sam se zmień bank. .tylko kompletny debil moze dziś proponować zmianę banku. .. może na Millenium ???? albo na Lukas Bank ????
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    boga141(2008-12-31)
  • Tragedia - ostatnio nie wytrzymalem i na cala sale zlozylem personelowi zyczenia: A NIECH WAS NIEMCY KUPIA. To samo z POCZTA POLSKA i kolejami PKP.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    PG(2008-12-31)
  • Kilka razy sprawdzone: bierzesz numerek wsiadasz w auto, jedziesz na ul. Wiejska, tam mimo 10osob jestes zalatwiony milo i sprawnie. Wracasz z ciekawosci na PlacSlowianski a tam posunelo sie tylko o 2 numerki. Autentyk !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    PG(2008-12-31)
  • System bankowy pewnie tez od Krauzego- tworcy superproduktu w ZUS
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    informatyk(2008-12-31)
  • te boga tylko kompletny debil i troll internetoy potrafi innych z miejsca obrzucac wyzwiskami a co takiego w zmianie banku ? komuna sie skonczyła nie ma przymusu korzystania z pko
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2008-12-31)
  • Wczoraj robiłem przelew, dzisiaj przed chwileczką też, a wszystko to siedząc w domu w fotelu. Posiadam konto inteligo w PKO BP jak tylko pojawiła się taka usługa i bardzo sobie chwalę. Mam wielu znajomych którzy mają dostęp do internetu i są klientami PKO, a niekorzystają z usługi inteligo i klną na kolejki przy kasie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Przekonany(2008-12-31)
  • Dziś oferta banków jest tak duża, że naprawdę nie trzeba się trzymać PKO BP
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2008-12-31)
  • PKO to bank kolos na glinianych nogach i do tego dla naiwnych. Tak, naiwnych, bo każdy kto ma takie problemy dawno by już zmienił bank. Oferta jest naprawdę ciekawa i obsługa bezproblemowa. Rozumiem tylko tych co są związani kredytem i nie mogą zlikwidować konta, ale istnieje rozwiązanie - można założyć drugie konto. Zawsze istnieje jakieś wyjście. Śmieję się więc z tych naiwnych co stoją w kolejkach na Teatralnej. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    peter(2008-12-31)
  • Rowniez smieje sie z ludzi stojacych w kolejkach do banku PKO BP, posiadam konta w dwóch innych bankach, w dodatku bank odwiedzam osobiście moze dwa razy w roku, po to jest bankowość elektroniczna.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2008-12-31)
Reklama