Poniedziałek 23-07-2018, imieniny Brygidy, Apolinarego
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Teraz ja - Troszkę za długo

Elbląg, Teraz ja - Troszkę za długo

W jednym z elbląskich banków, aby dokonać jakiejkolwiek transakcji, trzeba czekać czasami nawet trzy godziny! Bardzo słaba organizacja pracy oraz zdenerwowanie klientów to codzienność w tej placówce. Codzienność, którą należy koniecznie szybko zmienić.

Osoby, które chciały 30 grudnia skorzystać z usług banku PKO BP, musiały wykazać się wielką cierpliwością. Zwykłe przelanie pieniędzy na konto bankowe trwało trzy godziny, ponieważ tyle czasu każdy z przybyłych musiał przeznaczyć na czekanie w kolejce. Zdenerwowanie zgromadzonych jest z pewnością zrozumiałe.
     - PKO jest jedynym bankiem w Elblągu, w którym trzeba tak długo czekać. Gdy korzystamy z usług innych firm, czas oczekiwania to maksimum piętnaście minut - mówi pani Bożena, jedna z klientek.
     Uważam, że przyczyną tych długich kolejek jest niewystarczająca ilość kasjerów. Dwa, trzy stanowiska obsługujące kilkadziesiąt osób to zdecydowanie za mało. Dodam, że panie pracujące w tym banku ubolewały nad źle działającym systemem komputerowym, który spowalniał ich pracę.
     Problem ten istnieje w obydwóch największych oddziałach banku w Elblągu - przy ul. Teatralnej i przy Pl. Słowiańskim. Przez ten długi czas oczekiwania śmiało można iść na zakupy, do kina, teatru.
     Co mogą zrobić klienci? Najprawdopodobniej niewiele, jedynie zwiększenie liczby stanowisk przeznaczonych do wpłat i wypłat może poprawić jakość świadczonych usług. Rozwiązaniem dla wielu osób (nie wszystkich!) może się okazać konto internetowe Inteligo, które zaoszczędzi czas. Inni zaś po prostu… zmienią bank!

Autor Teraz Ja
Liczba publikacji: 70
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
5.0 5 30

..., a moim zdaniem
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Stoicie bo nie znacie systemu. Idę do Banku biore kartkę i wychodzę obojętnie ile trzeba czekac. Przychodzę za 15-20 min i znowu biore kartke po kilku-kilkunastu razach jest większe prawdopodobieństro że trafi sie blisko swojego numerka, a w między czasie wszystko pozałatwia w miescie. Polecem bo sposób jest naprawde dobry
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    szybki bilos(2008-12-31)
  • Nic tylko narzekać potraficie, banków jest na tyle dużo ze jak komuś się nie podoba to można zmienić i nie będzie kłopotów z kolejkami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    bankowiec(2008-12-31)
  • zmień BANK !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2008-12-31)
  • te bankowiec sam se zmień bank. .tylko kompletny debil moze dziś proponować zmianę banku. .. może na Millenium ???? albo na Lukas Bank ????
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    boga141(2008-12-31)
  • Tragedia - ostatnio nie wytrzymalem i na cala sale zlozylem personelowi zyczenia: A NIECH WAS NIEMCY KUPIA. To samo z POCZTA POLSKA i kolejami PKP.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    PG(2008-12-31)
  • Kilka razy sprawdzone: bierzesz numerek wsiadasz w auto, jedziesz na ul. Wiejska, tam mimo 10osob jestes zalatwiony milo i sprawnie. Wracasz z ciekawosci na PlacSlowianski a tam posunelo sie tylko o 2 numerki. Autentyk !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    PG(2008-12-31)
  • System bankowy pewnie tez od Krauzego- tworcy superproduktu w ZUS
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    informatyk(2008-12-31)
  • te boga tylko kompletny debil i troll internetoy potrafi innych z miejsca obrzucac wyzwiskami a co takiego w zmianie banku ? komuna sie skonczyła nie ma przymusu korzystania z pko
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2008-12-31)
  • Wczoraj robiłem przelew, dzisiaj przed chwileczką też, a wszystko to siedząc w domu w fotelu. Posiadam konto inteligo w PKO BP jak tylko pojawiła się taka usługa i bardzo sobie chwalę. Mam wielu znajomych którzy mają dostęp do internetu i są klientami PKO, a niekorzystają z usługi inteligo i klną na kolejki przy kasie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Przekonany(2008-12-31)
  • Dziś oferta banków jest tak duża, że naprawdę nie trzeba się trzymać PKO BP
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2008-12-31)
  • PKO to bank kolos na glinianych nogach i do tego dla naiwnych. Tak, naiwnych, bo każdy kto ma takie problemy dawno by już zmienił bank. Oferta jest naprawdę ciekawa i obsługa bezproblemowa. Rozumiem tylko tych co są związani kredytem i nie mogą zlikwidować konta, ale istnieje rozwiązanie - można założyć drugie konto. Zawsze istnieje jakieś wyjście. Śmieję się więc z tych naiwnych co stoją w kolejkach na Teatralnej. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    peter(2008-12-31)
  • Rowniez smieje sie z ludzi stojacych w kolejkach do banku PKO BP, posiadam konta w dwóch innych bankach, w dodatku bank odwiedzam osobiście moze dwa razy w roku, po to jest bankowość elektroniczna.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2008-12-31)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Okulary korekcyjne EVA MINGE
Okulary korekcyjne XAVIER GARCIA
Okulary przeciwsłoneczne DEFRAME
Okulary korekcyjne EVA MINGE