UWAGA!

W trosce o petenta

Na parterze Urzędu Miejskiego działa kompleksowe Biuro Obsługi Interesanta. Można tu zasięgnąć informacji m.in. na temat podatków i opłat lokalnych czy warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Pracownicy biura wydają również zaświadczenia, zezwolenia, a także przyjmują wnioski.

Głównym celem powołania Biura Obsługi Interesanta jest poprawa jakości i komfortu obsługi elblążan w Urzędzie Miejskim. Teraz sprawy urzędowe załatwia się szybciej, bez konieczności pukania do wielu drzwi.
     - Pracownicy Biura Obsługi Interesanta zajmują się kompleksową obsługą mieszkańców, udzielaniem informacji o zakresie działania wydziałów Urzędu, o rodzaju, miejscu i trybie załatwiania poszczególnych spraw, sposobie ich załatwiania oraz stanu zaawansowania prowadzonej sprawy - informuje Agnieszka Staszewska, rzeczniczka prezydenta Elbląga. - Na poszczególnych stanowiskach wydawane są, zgodnie z kompetencjami reprezentowanego wydziału, karty informacyjne, druki i formularze oraz udzielana jest pomoc przy ich wypełnianiu.
     - W biurze przyjmowane są również kierowane do wydziałów pisma, wnioski gdzie sprawdzana jest ich kompletność, a następnie są one rejestrowane w systemie komputerowym - dodaje rzeczniczka. - Ponadto na stanowiskach wydawane są dokumenty - decyzje, zaświadczenia, opinie - których odbiór uzgodniono wcześniej z interesantem.
     Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego czynne jest w środy w godz. od 7.30 do 16.30, zaś w pozostałe dni robocze - od godz. 7.30 do15.30.
A

Najnowsze artykuły w dziale Społeczeństwo

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
  • Jedna uwaga narzucająca się. Pod numerami stanowisk powinna być nazwa wydziału, którego dotyczy stanowisko obsługi Klienta. Trudno jest "obchodzić" każde i czytać czego dotyczy i co można załatwić na stanowisku. Wtedy pewnie będzie się czuł Klient i od razu skieruje sie do odpowiedniego stanowiska obsługi.
  • i utrzymujemy bezsens życia ekonomicznego elblaga
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    obserwator(2004-09-27)
  • Obserwator, nie napisałeś o statku - widmie! rozchorowałeś się, czy co?
Reklama