UWAGA!

Wybierz logo Elbląga

 Elbląg, Projekt Jerzego Pawłowicza
Projekt Jerzego Pawłowicza

W piątek 25 maja w Ratuszu Staromiejskim został rozstrzygnięty pierwszy etap konkursu na projekt logo Elbląga. Kapituła konkursu wyłoniła trzy projekty, które w drugim etapie zostaną poddane pod głosowanie internautów razem z logo zaproponowanym w „Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015”.

- Na konkurs zostało nadesłanych 38 projektów, z czego pięć prac zostało odrzuconych ze względu na uchybienia regulaminowe. Każdy z członków komisji konkursowej mógł oddać trzy głosy na najlepsze jego zdaniem projekty. Z siedmioosobowego składu komisji, dwóch członków wstrzymało się od udziału w głosowaniu motywując swoją decyzję niskim poziomem graficznym projektów - mówi Rafał Gruchalski, dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej.
       Najwięcej głosów otrzymał projekt Rafała Szczawińskiego. Na kolejnych miejscach znalazły się propozycje nadesłane przez Paulinę Walter i Jerzego Pawłowicza. Zgodnie z Regulaminem konkursu, te prace trafią do drugiego etapu.
       - Swoje głosy można oddawać od 29 maja do 11 czerwca na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Elblągu. Każdy z głosujących będzie mógł oddać tylko jeden głos. Mieszkańcy Elbląga zdecydują, która z czterech propozycji zostanie oficjalnym znakiem promocyjnym miasta. Oficjalne wyniki głosowania poznamy 12 czerwca - dodaje Rafał Gruchalski.
       Głosuj tutaj.
      
      

 


      

Projekty: Pauliny Walter i Rafała Szczawińskiego

       W skład komisji konkursowej weszli: prof. Mariusz Dąbrowski – przewodniczący Komisji, ASP w Warszawie, Robert Turlej – sekretarz Komisji, Radny Rady Miejskiej w Elblągu, Piotr Macutkiewicz – Radny Rady Miejskiej w Elblągu, Zbyszek Opalewski – artysta plastyk, Galeria EL, Andrzej Duszyński – dyrektor Grupy Merlin, Piotr Kaczyński – Dyrektor Agencji Reklamowej Contact, Janusz Kozak – grafik, Galeria EL. Zaproszenia do komisji konkursowej nie przyjęli przedstawiciele Klubów Radnych Sojuszu Lewicy Demokratycznej oraz Prawa i Sprawiedliwości.
      
Biuro Prasowe UM Elbląg

Najnowsze artykuły w dziale Społeczeństwo

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Projekt Jerzego Pawłowicza - jakiś taki "rozpadający się" (przekombinowana nazwa miasta), projekt Pauliny Walter - to samo co oficjalne logo (z tzw slimakiem) odpada nazwa "turbocity", moim zdaniem najslabsze logo (ciekawsze oficjalne), i projekt Rafała Szczawińskiego - chyba najciekawsze logo, proste i o to chodzi jedyna zastrzeżenie to kolorystyka (żółte "e" - będzie ginęło w tłumie)
  • Pełna zgoda z przedmówcą - projekt p. Szczawińskiego najciekawszy z tych trzech wybranych, choć sam napis "elbląg" nie powala na kolana - no i nie rozumiem maniery pisania nazw własnych małą literą
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Łukasz23(2012-05-29)
  • Logo TURBOCITY przypomina odpływ kanalizacyjny lub czarną dziurę, w którą bezproduktywnie wchłaniane są wszystkie nasze pieniądze z podatków, opłat za parkingi, podwyższonych czynszów itp. itd. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wrobciu(2012-05-29)
  • "TurboCity" jakoś tak potocznie i wieśniacko brzmi. Zdecydowanie najlepsze logo Rafała Szczawińskiego. Proste, czytelne, bez udziwnień.
  • To ze strzałeczką jest najlepsze z wymienionych, ale osobiście zostałbym przy obecnym.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Przemek1(2012-05-29)
  • hahah, te dwa krzyzyki. .. .nikt z komisji nie wpadl na to, ze tak w kreskowkach oznacza sie TRUPA? ten trup jest usmiechniety; )
  • słabiutko. Te E nic nie wnosi; ]
  • Patrzę na te loga, i jakoś żadne do mnie nie przemawia. 2 pierwsze nic nie wnoszą, a przy trzecim ta strzałka kojarzy mi się z: uciekajcie z Elbląga bo tu nie ma czego szukać, i Wasz kierunek jest tam ->
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kierowca bombowca(2012-05-29)
  • Przeciez mamy herb, PO cozmieniac?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    KOKOSPOKO(2012-05-29)
  • Wszystkie są beznadziejne. Żenada. A w dodatku brakuje dużej litery. Raz zapominają ogonka w "ą", raz dużej litery. Logo powinno nawiązywać do historii, bądź architektury miasta to jedna sprawa, a druga - warto przed projektem zapoznać się z najnowszymi trendami i wskazówkami.
  • żenada. nic tylko spier. .. .alać z tąd
  • to sp. .j a nie marudzisz. Stop malkontentom zatrudnionym do negowania wszystkiego przez PISiorów :) P. S. Ile Wam płacą? Od wpisu czy jak?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    anty pisior(2012-05-29)
Reklama