Ani kubki, ani długopisy, ale sport, a dokładniej piłka nożna. Pod koniec października magistrat ogłosił przetarg na promocję miasta poprzez udział w rozgrywkach sportowych. – Sport to najtańsza forma promocji miasta. Może ono się rozwijać również dzięki temu, że będziemy mieli jedną, dobrą drużynę sportową w piłce nożnej, która będzie rozsławiała nasze miasto – mówił jeszcze podczas kampanii wyborczej Jerzy Wilk, obecny prezydent Elbląga.
Przetarg, którego pełna nazwa brzmi "Promocja Gminy Miasto Elbląg poprzez udział w rozgrywkach sportowych II ligi piłki nożnej mężczyzn" został ogłoszony pod koniec października. Ten, który go wygra będzie zobowiązany m.in. do tego, aby reprezentować miasto w rozgrywkach o mistrzostwo drugiej ligi czy do umieszczenia nazwy miasta przy nazwie drużyny, a także do kolportowania miejskich materiałów promocyjnych w kraju. Będzie również musiał wyrazić zgodę na bezpłatne wykorzystywanie wizrunku drużyny w materiałach promocyjnych miasta.
Wprawdzie w zapisie przetargu w Biuletynie Informacji Publicznej widnieje informacja, że wykonawca będzie musiał umieścić nie tylko herb, ale i logo oraz napis Elbląg, zgodnych ze strategią promocji miasta na lata 2012-2015, jednakże jak informuje Biuro Prasowe Urzędu Miejskiego w związku z tym, że wstrzymano prace z użyciem tego dokumentu na koszulkach znajdzie się tylko herb. I dodaje, że na razie wpłynęła tylko jedna oferta. Można je składać do 4 listopada, natomiast rozstrzygnięcie ma nastąpić ostatniego dnia miesiąca.
Wprawdzie w zapisie przetargu w Biuletynie Informacji Publicznej widnieje informacja, że wykonawca będzie musiał umieścić nie tylko herb, ale i logo oraz napis Elbląg, zgodnych ze strategią promocji miasta na lata 2012-2015, jednakże jak informuje Biuro Prasowe Urzędu Miejskiego w związku z tym, że wstrzymano prace z użyciem tego dokumentu na koszulkach znajdzie się tylko herb. I dodaje, że na razie wpłynęła tylko jedna oferta. Można je składać do 4 listopada, natomiast rozstrzygnięcie ma nastąpić ostatniego dnia miesiąca.
mw