Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Wtorek 21-11-2017, imieniny Janusza, Konrada
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Piwo pogodzi kibiców?

Istniejące animozje między kibicami piłkarskich drużyn Elbląga i Olsztyna być może złagodzi sponsorska kampania elbląskiego browaru. Grupa Żywiec, w skład której wchodzi elbląski producent piwa, zawarła dwuletnie kontrakty sponsorskie z klubami OKS 1945 i Olimpią.

Przedstawiona przez Grupę Żywiec koncepcja marketingowa lokalnej marki piwa ma nowatorski charakter.
     Promocja marki, oprócz tradycyjnej formy prezentacji na banerach z logo klubu, ma także zaistnieć na środkach komunikacji miejskiej. Sponsor wykupi z klubu 200 karnetów wstępu na mecze Olimpii, zainwestuje w oryginalne koszulki, w jakich grają piłkarze Olimpii, a te fanty będą dostępne dla kibiców, którzy przy zakupie piwa otrzymają kartę zdrapki. Każda zdrapka gwarantuje wygraną.
     To tylko fragment zapowiadanej kampanii. O jej ostatecznej formie zadecydują po wewnętrznej konsultacji kibice elbląskiej Olimpii, do których trafiły wszystkie projekty marketingowe sponsora. A są bardzo interesujące, bowiem jeden z nich zakłada, że od każdego sprzedanego biletu na trybunę zajmowaną tradycyjnie przez klub kibica Olimpii, dodatkowa złotówka trafi do kasy klubu, a jeszcze jedna zasili fundusz przeznaczony na oprawy meczów Olimpii.
     - Elbląski browar od roku 1993 aktywnie wspiera różnorodne lokalne inicjatywy kulturalne i sportowe - przypomina Roman Korzeniowski, dyrektor browaru. - Chcemy także, dając możliwości finansowe, wspomóc piłkarskie drużyny IV, III i II ligi z Polski Północnej. Elbląska Olimpia w tym działaniu marketingowym jest dla nas perełką, bo tu produkuje się piwo.

M
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama