Piątek 20-07-2018, imieniny Czesława, Małgorzaty
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Rowerem w deszcz Rowerem w deszcz

Piwo pogodzi kibiców?

Istniejące animozje między kibicami piłkarskich drużyn Elbląga i Olsztyna być może złagodzi sponsorska kampania elbląskiego browaru. Grupa Żywiec, w skład której wchodzi elbląski producent piwa, zawarła dwuletnie kontrakty sponsorskie z klubami OKS 1945 i Olimpią.

Przedstawiona przez Grupę Żywiec koncepcja marketingowa lokalnej marki piwa ma nowatorski charakter.
     Promocja marki, oprócz tradycyjnej formy prezentacji na banerach z logo klubu, ma także zaistnieć na środkach komunikacji miejskiej. Sponsor wykupi z klubu 200 karnetów wstępu na mecze Olimpii, zainwestuje w oryginalne koszulki, w jakich grają piłkarze Olimpii, a te fanty będą dostępne dla kibiców, którzy przy zakupie piwa otrzymają kartę zdrapki. Każda zdrapka gwarantuje wygraną.
     To tylko fragment zapowiadanej kampanii. O jej ostatecznej formie zadecydują po wewnętrznej konsultacji kibice elbląskiej Olimpii, do których trafiły wszystkie projekty marketingowe sponsora. A są bardzo interesujące, bowiem jeden z nich zakłada, że od każdego sprzedanego biletu na trybunę zajmowaną tradycyjnie przez klub kibica Olimpii, dodatkowa złotówka trafi do kasy klubu, a jeszcze jedna zasili fundusz przeznaczony na oprawy meczów Olimpii.
     - Elbląski browar od roku 1993 aktywnie wspiera różnorodne lokalne inicjatywy kulturalne i sportowe - przypomina Roman Korzeniowski, dyrektor browaru. - Chcemy także, dając możliwości finansowe, wspomóc piłkarskie drużyny IV, III i II ligi z Polski Północnej. Elbląska Olimpia w tym działaniu marketingowym jest dla nas perełką, bo tu produkuje się piwo.

M
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Torba z nadrukiem elbląskiej Starówki
Czapka z nadrukiem
Ręcznik z haftem
Naszywka GODŁO