78 tys. dla Startu i 60 tys. dla Olimpii. Takie kwoty przygotowali miejscy urzędnicy w ramach przetargów na promowanie Elbląga poprzez rozgrywki ligowe. I o dokładnie takie kwoty wystąpiły oba kluby.
78 tysięcy zł otrzyma elbląski Start na promocję miasta Elbląg poprzez uczestnictwo w rozgrywkach Superligi kobiet w piłce ręcznej. Olimpia Elbląg będzie promować Elbląg poprzez rozgrywki w II lidze piłki nożnej za 60 tys. zł. Umowy mają obowiązywać do końca listopada. Takie sumy zaproponowały oba kluby w przetargu na promowanie miasta w swoich rozgrywkach ligowych. I są to takie same kwoty, jakie przygotowali miejscy urzędnicy.
W ramach umowy kluby będą reprezentowały Elbląg w rozgrywkach odpowiednio Superligi piłki ręcznej kobiet i II ligi piłki niożnej mężczyzn, umieszczą nazwę miasta przy nazwie drużyny w materiałach i komunikatach medialnych, umieszczą herb Elbląga oraz napis Elbląg na koszulkach zawodniczek i zawodników, zamieszczą w swoich materiałach promocyjnych i reklamowych herb miasta, wyrażą zgodę na bezpłatne wykorzystywanie wizerunku drużyny w materiałach promocyjnych miasta Elbląga, informowanie podczas rozgrywek sportowych organizowanych przez wykonawcę o wsparciu finansowym miasta Elbląg.
Dodatkowo w swojej ofercie Start zoboowiązal się, że cztery mecze elbląskich szczypiornistek będzie można obejrzeć w serwisie streamingowego. Analogicznie – w przypadku Olimpii, będzie można obejrzeć dwa mecze w serwisie streamingowym. Przypomnijmy, że najbliższy mecz żółto-biało-niebieskich w Elblągu, ze Stalą Rzeszów, będzie można obejrzeć w TVP 3 i TVP Sport.