UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Grupa Żywiec produkuje piwo w Elblągu i wprowadza na rynek z powrotem EB. Piwo te kojarzy się z reklamą Czas na EB i z elbląskim Startem i sukcesami, dlatego wprowadzając na rynek EB zamiast płacić za reklamy w TV lepiej za mniejsze pieniądze zainwestować w piłkę ręczną. Dziewczyny grają o medal mistrzostw Polski a na trybunach tylko 20 procent trybun zapełnionych. Klub powinien rozwieszać plakaty na bramach stolarni, browaru, zamechu i szkołach średnich rozdzielając jakąś pulę biletów tym zakładom. Nie trzeba zarabiać na początku kokosów na biletach ale zapełniać trybuny. Jak będą zapełnione trybuny będą zakłady z Elbląga wspomagać klub pieniędzmi bo będą te mecze oglądać pracownicy, majstrowie, kierwonicy i dyrektorzy. Będą utożsamiać się z klubem. JAk będzie kasa będą sukcesy Proste
  • Klub zarabia jedynie na sprzedaży karnetów na rundę, a dochód z sprzedaży biletów leci do kasy CSB a nie do klubowej !!!!!
  • O EB Start zapomniano już dawno temu. Nigdy nie wrócą te czasy kiedy prezesem klubu był ŚP. Zbigniew Appa i były wyniki. Po tamtych czasach został tylko taki uschnięty grubas w klubie. Grupa Żywiec słusznie inwestuje w reklamy telewizyjne, bo one trafiają do potencjalnych konsumentów. Kto pójdzie na "nowy start" nawet jak zainwestują jak reprezentacja Kataru, to efekty reklamy będą dopiero po roku, jak wszystko możliwe do zdobycia zostanie osiągnięte. Moim zdaniem, od nowego sezonu żadne większe wsparcie finansowe dla klubu nie nastąpi.
Reklama