Wtorek 18-12-2018, imieniny Bogusława, Gracjana
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek

Szacunek dla rywali, serce dla elblążan

Elbląg, Szacunek dla rywali, serce dla elblążan (fot. nadesłane)

W środę (13 października) w CSE Światowid odbyła się uroczystość powołania reprezentacji Polski do Mistrzostw Świata Formacji Standardowych. Nasz kraj reprezentować będzie Formacja Standardowa LOTOS-Jantar z Elbląga.

Z Pawłem Olechnowiczem, prezesem Zarządu Grupy Lotos S.A. - głównym sponsorem Mistrzostw oraz członkiem Komitetu Honorowego Mistrzostw rozmawia Justyna Kozłowska-Dyrla.
     Justyna Kozłowska-Dyrla: Jak zaczęła się współpraca Grupy Lotos z elbląską formacją?

     Paweł Olechnowicz: Na wstępie chciałbym pogratulować zespołowi kolejnego, szesnastego z rzędu tytułu Mistrzów Polski. A wracając do pytania to współpraca obu podmiotów rozpoczęła się 8 lat temu. Razem z nastaniem nowego millenium, Grupa LOTOS wkraczała w dynamiczny okres zmian - z firmy regionalnej stając się koncernem o zasięgu krajowym. Razem ze zmianami biznesowymi następowały zmiany polityki społecznej i sponsoringowej. Wtedy właśnie postanowiono o nawiązaniu współpracy z Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu. To był strzał w dziesiątkę, ponieważ ta rozwijająca się i aktywna instytucja samorządowa kultury stała się ambasadorem naszej firmy w regonie Warmii i Mazur. Do dziś wspieramy liczne inicjatywy sportowo-kulturalne Centrum i jesteśmy z tej współpracy zadowoleni.
     
     Sponsoring elbląskich tancerzy to element długookresowej strategii marketingowej firmy, służący kreowaniu pozytywnego wizerunku. Wspieracie mistrzów? Czy na wsparcie mogą liczyć także mniejsze inicjatywy?
     - Żartobliwie i przewrotnie odpowiadając na to pytanie można powiedzieć, że nasze wsparcie mniejszych inicjatyw w Elblągu jest chyba naprawdę zbyt dyskretne. Jednak bardziej poważnie - chociaż osiągnięcia LOTOS-Jantar są widoczne najbardziej, to oprócz tańca na uwagę zasługują także przedsięwzięcia kulturalne, czyli Elbląskie Noce. Festiwal Piosenki wartościowej, Ogólnopolski Festiwal Sztuki Słowa ...Czy to jest kochanie? czy Letnie Ogrody Polityki.
     
     LOTOS wspiera przedsięwzięcia w istotny sposób zmieniające na lepsze życie innych ludzi. Jakie są kluczowe priorytety polityki dobroczynnej spółki, na których skupiacie Państwo swoje działania?
     - W swojej działalności kierujemy się kluczowymi dla nas wartościami, do których należy: czystość, otwartość, innowacyjność i odpowiedzialność. Dlatego śmiało można powiedzieć, że pieniądze i reklama to nie jedyne powody obecności naszej firmy w sportowym i artystycznym świecie. Należy pamiętać, że w swej pierwotnej, antycznej idei sport i kultura były i są sposobem kształtowania młodych charakterów. Staramy się zachować odpowiednie proporcje pomiędzy biznesem a filantropią.
     
     Niebawem Mistrzostwa Świata formacji, ale też Międzynarodowy Festiwal Tańca Baltic Cup - lubi Pan te wydarzenia? Jakie emocje w Panu wyzwalają?
     
- Cieszy mnie fakt, że Baltic Cup stał się imprezą, która na stałe zadomowiła się w Elblągu. Sukces i wysoki poziom artystyczny obu wspomnianych wydarzeń, a także możliwość ich przeżywania na żywo wśród tysięcy pasjonatów tańca dają poczucie dobrze realizowanej misji społecznej odpowiedzialności Grupy LOTOS, którą mam zaszczyt zarządzać od ponad 8 lat.
     
     Jak rozumiem będzie Pan kibicował elbląskiej formacji. Czy to znaczy, że inne nie mogą liczyć na Pana doping?
     - Oczywiście będę kibicował elbląskiej formacji, ale myślę, że podobnie jak w biznesie, tak i w sporcie, zawsze należy mieć szacunek i uznanie dla wymagających rywali.
     
     Dziękuję za rozmowę.
Justyna Kozłowska-Dyrla, CSE Światowid
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Kuchnia nowoczesna II
RTV + SZAFA
Kuchnia klasyczna
Kuchnia inna niż inne