Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Środa 25-04-2018, imieniny Marka, Jarosława
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Wicemistrzowie z Elbląg (piłka nożna)

Elbląg, Wicemistrzowie z Elbląg (piłka nożna)

Zespół Elwo Etna Elbląg zdobył wicemistrzostwo Polski juniorów w piłce nożnej plażowej. To największy sukces młodzieżowej drużyny elbląskiego klubu działającej przy TKKF „Witoszewo”. Elwo Etna na sztutowskiej plaży, gdzie odbywały się mistrzostwa, musiało uznać wyższość tylko jednej drużyny - OK Poddębice. Zobacz fotoreportaż .

Oparcie na Olimpii
     Młodzi piłkarze debiutowali w imprezie takiej rangi rozgrywanej na plaży. Prawie wszyscy są zawodnikami elbląskiej Olimpii, wychowankami trenera Sebastiana Klimka.
     - Bardzo dziękuję trenerowi Klimkowi za pomoc w przygotowaniu zespołu do Mistrzostw. Wszystkim chłopcom życzę, by w zbliżającym się sezonie na trawiastym boisku przynajmniej powtórzyli sukces z plaży - powiedział manager Elwo Etna Zbigniew Urbaniak.
     
     Ograli mistrza
     Z pięciu meczów rozegranych w Sztutowie szczególnie jeden zasługuje na większą uwagę. Elwo Etna pokonała w nim gospodarzy turnieju, a przede wszystkim ubiegłorocznego Mistrza Polski Hemako Sztutowo i to aż 7:2.
     - Można powiedzieć, że stał się swoisty paradoks, w którym uczeń przerósł mistrza. Oto bowiem zespół Hemako uczył nas podstaw gry na plaży, z nimi toczyliśmy swoje pierwsze pojedynki beach soccera. Tym razem, mimo że nie byliśmy faworytem [do meczu z Elwo Etna Hemako nie straciło nawet gola! - przyp. BAR], nie daliśmy im żadnych szans i wygraliśmy zdecydowanie. Takie rozstrzygnięcie pozbawiło ich złudzeń o obronie tytułu, a nam dało szansę na grę o złoty medal. To był nasz najlepszy występ na mistrzostwach. Przed turniejem obiecywałem, że nasza drużyna zdobędzie medal i słowa dotrzymałem. Jestem bardzo zadowolony - powiedział Urbaniak.
     Victoria nad Hemako kosztowała elblążan jednak sporo wysiłku, bo w meczu finałowym nie byli w stanie nawiązać równorzędnej walki z OK Poddębice, któremu ulegli 1:5. Zresztą, OK również w rozgrywkach w grupie okazało się mocniejsze od Elwo Etny, bo zwyciężyło 3:0.
     
     Wyróżnieni
     W zespole Elwo Etna na wyróżnienie zasłużyli Karol Styś i Arkadiusz Hull, którzy zdobyli po 5 goli. Trzykrotnie na listę strzelców wpisał się Maciej Zając.
     Wyjazd do Sztutowa był możliwy dzięki sponsorowi - Biurze Projektów „Przekrój” Stanisława Piór.
     
     Wyniki wszystkich spotkań II Mistrzostw Polski Juniorów Beach Soccer (Sztutowo 4/5.08.2007)
     Sobota, 4 sierpnia:
     HEMAKO Sztutowo - REDECO TEAM Wrocław 4:0
     BAŁTYK Sztutowo - UKS MORZE Stegna 0:3
     UKS MEDAN Gniezno - ZALEW LO Frombork 3:4
     OK Poddębice - ELWO ETNA Elblag 3:0
     REDECO TEAM Wrocław - ZALEW LO Frombork 8:1
     UKS MORZE Stegna - OK Poddębice 2:3
     HEMAKO Sztutowo - UKS MEDAN Gniezno 15:0
     BAŁTYK Sztutowo - OK Poddębice 2:5
     REDECO TEAM Wrocław - UKS MEDAN Gniezno 7:2
     UKS MORZE Stegna - Elwo ETNA Elbląg 2:5
     
     Niedziela, 5 sierpnia :
     HEMAKO Sztutowo - ZALEW LO Frombork 10:0 (wo.)
     BAŁTYK Sztutowo - ELWO ETNA Elbląg 1:3
     I półfinał: HEMAKO Sztutowo - ELWO ETNA Elbląg 2:7
     II półfinał: OK Poddębice - REDECO TEAM Wrocław 5:1
     Mecz o 7 m-ce: UKS MEDAN Gniezno - BAŁTYK Sztutowo 6:6 (1:0 rzuty karne)
     Mecz o 5 m-ce: ZALEW LO Frombork - UKS Morze Stegna 0:10 walkower
     Mecz o 3 m-ce: HEMAKO Sztutowo - REDECO Team Wrocław 3:3 (6:3 po dogrywce)
     Finał II MP juniorów: ELWO ETNA Elbląg - OK Poddębice 1:5
     
     Klasyfikacja końcowa:
     1. OK Poddębice
     2. ELWO ETNA Elbląg
     3. HEMAKO Sztutowo
     4. REDECO TEAM Wrocław
     5. UKS MORZE Stegna
     6. ZALEW Frombork
     7. UKS MEDDAN Gniezno
     8. BAŁTYK Sztutowo
     
     Skład wicemistrzowskie drużyny Elwo Etna Elbląg: Artur „Wrzosiu” Wrzosek, Szymon „Kaczor” Brzezicki, Kamil „Luis” Kowalski, Bartosz „Zieniu” Zienkiewicz, Rafał „Sergio” Pichla, Wojciech „Wojtyła” Pietrzkiewicz, Karol „Stysiu” Styś, Arkadiusz „Hulek” Hull, Marcin „Marian” Sorkowicz, Maciej „Żądło” Zając.

BAR
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Szkoda ze w Elblągu nie ma miejsca do uprawiania tej widowiskowej dyscypliny sportu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    beach(2007-08-09)
  • Wielkie gratulacje dla młodych beach soccer-owców Elwo Etna Elbląg. Z marszu walneliście Sztutowo. Szkoda że nie poszło w finale. Mimo wszystko brawo.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Żaczek(2007-08-10)
  • brawo zbychu wreszcie medal na nastepnych na bank zloto ,do zobaczyska za 2 tygodnie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    t.u(2007-08-10)
  • Brawo Stysiu=* Wielkie BuSsiacCki dla Ciebie;**
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Ktoś;**(2007-08-10)
  • ehh...żal! normalnie koszmar! ... nie dosc ze Stysiu olewa wszystkie laski ktore do niego lgną jak muchy do gówna to jeszcze na portelu sie podlizuja do niego! masakraaa!!! robi nadzieje a pozniej zlewka ... na wszystkich ! szkoda gadac.... a poza tym gratulacje dla Olimpii!:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ...grr!(2007-08-11)
  • Powiem tylko tyle koleżanka grrr... chyba jest zazdrosna, bo inaczej nie można tego nazwać , życie -chłopak nie zwrócił na Ciebie uwagi to już musisz na forum się żalić? Stysiu to dobry kumpel i zaj... chłopak ;] Doceń to Passi:D A tak poza tym gratuluję chłopaki:*
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Bażant :D(2007-08-12)
  • Co tu duzo gadac xD Gratuluje Wam chlopacy :*:*:*
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Paulinka:D(2007-08-17)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Okulary korekcyjne JUST CAVALLI
Okulary przeciwsłoneczne DEFRAME
Okulary korekcyjne I-D TOKYO
Okulary korekcyjne XAVIER GARCIA