UWAGA!

Teraz ja - Pocztowa ruletka

 Elbląg, Pocztowa ruletka
fot. AD

Czytając niedawno opublikowany artykuł o wiecznie nieczynnym stanowisku w Punkcie Obsługi Klienta Energa na Hetmańskiej chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jeden przykład całkowitej ignorancji wobec owego, wiecznie coś chcącego, klienta.

Dosyć często pofatygować się muszę niestety na Dworcową 2 w celu odbioru awizowanej paczki tudzież listu. I co zastaję? Pewnie wszyscy chórem odpowiemy: kolejka. A jednak nie, było by za łatwo. Kolejki są standardowo trzy. Na pierwszy rzut oka, wszystko w porządku, bo tu oddawcze listowne (pytanie czy to ja oddaję czy mi oddają), a tu awizowane, a tu wydawanie paczek. O tym oczywiście informują wielkie napisy nad okienkami i wszystko przecież gra, ale w praktyce…. gdzie byśmy nie stanęli to i tak zostaniemy obsłużeni. Czy nasza przesyłka nie okaże się paczką nie wiemy, bo list polecony czasami to koperta A4, a paczka okazuje się małym pudełeczkiem. Czyli jednak ruletka i strzelanie „gdzie będzie najszybciej?”. Wybieramy logicznie kolejkę najmniejszą, a tu nagle niespodzianka: przed nami ktoś wyciąga z reklamówki 20 listów i leci jakaś korespondencja seryjna, a z najdłuższej kolejki wychodzą nagle dwie osoby, bo one tylko trzymały rezerwową kolejkę dla współmałżonków z kolejki, która przed chwilą była tą najkrótszą. Praktycy życia. I tak mija pół godzinki, choć czynne są przecież aż trzy okienka.
       Ci, którzy obstawili źle się irytują, nerwowe uwagi do tych co „ja tylko kopertę”. I te dramatyczne dylematy czy nie zmienić kolejki. A Pani Kierownik placówki sprawia wrażenie jakby odpowiadała tylko za to, co jest do szybek dzielących nas-natrętów od pracowników. A przecież tam dalej są klienci. Wystarczyłaby właściwa organizacja i odrobina zaangażowania, duża informacja o jednej kolejce, przestrzeganie porządku przy obsłudze i reagowanie, gdy ktoś ustalony ład próbuje naruszyć.
       Przecież to oczywiste, że gdy ja zwrócę komuś uwagę to wiązanka w odpowiedzi murowana, a taka Pani w okienku nic właściwe nie musi robić. Może po prostu kogoś chamskiego nie obsłużyć. Takie proste.
       Tylko trzeba zrozumieć, że ci ludzie za szybką to klienci. Podobno trzeba o nich walczyć, czy jakoś tak. Może kiedyś Poczta Polska to zrozumie, a może szczęśliwie nie zdąży. Po raz trzeci powtórzę: klienci. Parafrazując przypomnę, że z nimi źle, ale bez nich…
      
paw_EL
Liczba publikacji: 1
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
4.3 9 56

A moim zdaniem...

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • punkt obslugi klijenta na hetmanskiej energi to parodia tam klijenci sa traktowani jak natretne komary jak wzrok mogl zabijac to w ciagu godziny zapelnila by alejka na debicy nie wspomne o minach i kulturze osobistej personelu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    emerytka(2012-02-23)
  • Też tak kiedyś miałem :) Jakiś czas temu powiedziałem że paczki tylko paczkomatami, dostaje sms ide i odbieram kiedy chce bez kolejki, nawet o 2 w nocy po imprezie. Kilka osób nie miało ochoty się dostosować, wszystko co przesyłali poczta wracało bo nie miałem ochoty godzinami czekac na poczcie i odsyłali. Teraz nie trace czasu na kolejki. Warto się zastanowić nam zmianą przyzwyczajen i operatora pocztowego.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Kleksol(2012-02-23)
  • Zastanawia mnie to, dlaczego urzędy pocztowe nie świadczą usług wysyłania faksów? Przecież jest to najszybsza i chyba najtańsza forma wysyłania pism, zamówień itp, itd.
  • Już niedługo w elblągu bedzie www.speedmail.pl zawsze to jakaś konkurencja :)
  • Prosiłbym o bliższe informacje.
  • do borga - zanim cos napiszesz to sprawdz - 2x - ok.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    no tak(2012-02-23)
  • idź na Ogólną to szlag cię trafi jeszcze bardziej
  • Jeżeli wybiera się najgorszą usługę to nie powinno się oczekiwać cudów :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Pelokim(2012-02-23)
  • Poczta Polska nie musi dbac o klientow, bo to firma panstwowa - nawet jesli nei osiagnie zyskow to i tak Polacy zrzuca sie w podatkach na jej finansowanie.
  • Poczta ma monopol do końca roku, później wejdą europejskie firmy, więc trzeba przeczekać rok i cieszyć się nową jakością
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Amigoss(2012-02-23)
  • będziecie sie cieszyć jak po awizowaną przesyłke będziecie zapie. dalać na drugi koniec miasta
  • Poczta w takiej ilości w Elblągu nie jest potrzebna, wystarczy jedna dobrze działająca placówka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Bizmen_men(2012-02-23)
Reklama