UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • z cyklu "pretensje do garbatego, że ma dzieci proste". o czym w ogóle są te wypociny ? żal do pań z poczty, że ludzie kombinują, cwaniakują pomiędzy kolejkami ? to chyba trzeba mieć pretensje do społeczeństwa, a nie do usługodawcy. ostatnio bardzo często korzystam z usług poczty głównej i tam zawsze panuje porządek. Obojętnie czy odbieram polecony czy nadaję paczkę. Są 3 kolejki i nikt nikomu nie wchodzi w paradę, a jak kolejka przy odbieraniu poleconych jest dłuższa, a przy nadawczym nikt nie stoi to zawsze 2.. 3.Panie zbierają od następnych klientów awiza i usprawniają proces wydawania. I to też nie jest ich wina, że drukarka do potwierdzenia odebrania to stare igłowe badziewie, które wieczność rysuje na kartce te pare linijek. I serdeczne pozdrowienia dla przesympatycznej Pani Agnieszki z okienka paczkowego :)
  • Co do obsługi w placówkach PP, to na Nowowiejskiej jest super poczta. Panie są miłe, uśmiechnięte i nie robią żadnych problemów. Nawet jak jest kolejka, to stoi się w niej jakoś przyjemniej. Za to katastrofa jest na Kosynierów Gdyńskich. Tam to dopiero jest żenada. Szczególnie Pani, która siedzi po lewej stronie od drzwi wejściowych. Wiecznie jest na coś nafoszona, jest nie sympatyczna i sprawia wrażenie jakby pracowała za karę. Poza tym zawsze robi sobie przerwę po 15-tej, wtedy kiedy ludzie wracają z pracy i wstępują na pocztę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    pocztówka(2012-02-23)
  • poczta na Ogolnej porażka za każdym razem jak muszę coś wysłać czy odebrać, kobietki takie powolne każdą osobę obsługują ponad 10 minut, prawie same starsze Panie po 55 lat mają okulary na oczach i tak nic nie widzą.
  • powyżej 55 i żenada a wg tuska maja pracowac do 67:))))) Będziemy stać gooooodzinami albo jak za komuny noca zająć kolejkę żeby paczkę odebrać. .. ..
  • Firma Energa podobnie nie szanuje klientów-bo to monopolista. Z resztą tam nie szanuje się nawet pracownika bo po co?? Taka firma dba tylko o swoją kasę a ludzi traktuje tylko jak jeden z elementów, który służy do pomnażania kasy. Współczuję tym pracownikom, nie chciałbym tłumaczyć się ciągle klientom za to, że mają źle wystawione rachunki. Bo nie ma komu naprawić systemu komputerowego. A mamy już XXI wiek.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    daj kasę !!!(2012-02-23)
  • nie rozumiem jednego, czyja to wina, ze list jest duzy a czasem paczka mala? z pretensjami do nadawcy buhaha. .. .nie najlepiej do pracownika. ..
  • to nie wina obsługi, że dlugo sie czeka, czy sadzicie, ze te panie same wymyslily, ze beda wypisywac setki papierkow zanim wydadza list? i milo im tak patrzec i sluchac tego marudzenia, tudziez niekulturalnych komentarzy, jestem pewien, ze chetnie expresowo obsluzylyby petentow i nie wysluchiwaly tych jekow, sapania itp.
  • Chcesz się wkurzyć? Idź na pocztę; )
  • Mam pytanie do Dyrekcji Poczty czy nagradzana jest w firmie miła, szybka, obsługa i skuteczne doręczanie, godne reprezentowanie firmy np w formie premii motywacyjnej!Może niech pocztowcy odpowiedzą, bo pewnie to czytają, a dyrektorzy poczty są zajęci swoimi kieszeniami i pracownicy radzą sobie sami!Ja jestem zażenowany stosunkiem do kupującego przez jedną z Pań z księgarni z podręcznikami do języków obcych na starówce i co mam zrobić firmie zdjęcie i napisać artykuł buhaha!Tak po za tym często zamawiam na allegro i mam listy w swojej skrzynce, bo złożyłem takie żądanie by listonosz listy bez potwierdzenia wrzucał je jak wszystkie inne listy do mojej skrzynki!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Judegang(2012-02-23)
  • A widzieliście to ?Cała prawda o POCZCIE POLSKIEJ S.A, czyli jak...okradane są nasze przesyłki: www.youtube.com
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Listonosz Pat(2012-02-23)
  • do koleżanki Pani Agnieszki z okienka pocztowego: te moje wypociny nie traktują o kombinowaniu, a o tym, że nie przez ignorancje sympatycznych Pań z okienka, a wyłącznie ich przełożonych i osób odpowiedzialnych za standard obsługi klientów Poczty Polskiej ludzie stają przed smutnym wyborem, albo kombinowania, albo obserwacji tego przedstawienia rodem z poprzedniej epoki. normalne firmy działają normalnie. apteka na grunwaldzkiej czy w leclercku czy każdy spożywczak - sprzedawców wielu, kolejka jedna, wszyscy czekają i widzą ile im w tej kolejce zejdzie i choć czekają to są zadowoleni. a jak idę z awizo to jakoś zadowolony nigdy nie jestem, choć do Pań z okienka zastrzeżeń nie mam bo i te drukarki rzeczywiście słabiuchne a i chyba jakiś nowy system komputerowy usprawniający naturalnie pracę mają, bo co klikną myszką to czekając i nie tracąc czasu stemple przybijają aż miło :)
  • Nowa Prawica napisal: Poczta Polska nie musi dbac o klientow, bo to firma panstwowa - nawet jesli nei osiagnie zyskow to i tak Polacy zrzuca sie w podatkach na jej finansowanie. Przestan prawic takie glupoty jak sie nie znasz okej? Reprezentujesz nowa partie polityczna i to na jakim poziomie? PPSA to juz nie panstwowa firma a jak jeszcze byla panstwowa to i tak nic nie brala z budzetu a sama na siebie zarabiala!
Reklama