Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 09-12-2016, imieniny Wiesława, Leokadii
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

913 tylko w Gdańsku

Dotychczasowe Biuro Numerów Telekomunikacji Polskiej SA w Elblągu przestało istnieć. Od 1 kwietnia mieszkańcy regionu elbląskiego, telefonując pod numer 913 dodzwonią się do Gdańska.

Dziewięciu pracowników elbląskiego biura zostało zwolnionych bądź skorzystało z tak zwanych "odejść dobrowolnych". Jedenastu ma pracować w Trójmieście. Zmiany są wynikiem restrukturyzacji, którą firma prowadzi od kilku lat. Jak poinformowano nas w Biurze Prasowym Telekomunikacji Polskiej SA w Gdańsku, są to zmiany dotyczące tylko samego funkcjonowania biur numerów, natomiast nic się nie zmienia w kwestii dostępu do informacji czy opłaty za telefoniczną informację. Wybierając numer 913 dodzwonimy się, ale do Gdańska. Dotychczas wystarczyło, by każdy dzwoniący po informację podał nazwisko lub nazwę instytucji oraz ulicę. Teraz trzeba będzie podać także nazwę miejscowości poszukiwanego abonenta.
     - Nie będzie problemu dodzwonienia się do biura numerów w Gdańsku - zapewniono nas w biurze prasowym TP SA. - Ma tam pracować kilkadziesiąt telefonistek.

J
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • To już od dawna funkcjonuje:) osobiście się o tym przekonałem;)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2003-04-01)
  • Dowcip najwyższych lotów
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ob_serwatorka(2003-04-01)
  • prima aprilis - cha cha cha - świetny dowcip
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    zbyl(2003-04-02)
  • nawet jak zart to powinien byc prawdziwy fakt mam dosc co nie kotrych chamskich bab kotre odbieraja telefony
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2003-04-02)
  • Tpsa jest beznadziejna po wielu latach zrezygnowałem z ich usług,a ich gwiazdą jest każda reklama z p.Czubuwną mocna sprawa...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    olo(2003-04-02)
  • Niestety to nie jest zart - osobiascie sie juz o tym przekonalem :(
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    W(2003-04-02)
  • Niestety to nie zart, faktury tez przychodza z Gdanska, 914 rowniez!!!! To co zostalo z TP SA po przejeciu Francuzow, to ochlapy, niekompetentni pracownicy, bojacy sie o swoje stolki!!!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2003-04-02)
  • Jako były pracownik TP S.A. ubolewam nad tym co się tam dzieje, okradają i oszukują ludzi na każdym kroku. Francuzi wykańczają polską TP S.A. i mało tego są zadłużeni na potęrzne sumy u siebie a Polska to odbicie od dna.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    zniesmaczona(2003-04-02)
  • i jeszcze jeden kamyk (wielkości cegły) do tego zachwaszczonego ogródka: TP SA jako dostawca usług powrzechnych wprowadził po cichu ograniczenie tych usług właśnie na numerach informacyjnych 913: udzielają maximum 3 informacji a jeżeli chcemy wiedzieć więcej musimy się rozłączyć i zadzwonić [zapłacić] raz jeszcze. przykład opisany w PROFIT: pani poda dwa numery telefonów oraz powie, że nie ma takiego numeru u Siebie: razem są to trzy informacje i kolejnej już w trakcie tego połączenia nie poda! słodko, co?!?!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    to ludzka rzecz okradać(2003-04-02)
  • A pretensje do Panow z Francji, niestety 98% w TP to szarzy pracownicy, ktorzy nie maja zadnego wplywu na "wspaniala" polityke firmy, wielu z nich sami ubolewaja nad tym ze góra robi dla nich "dobra" robote i pozniej wszyscy ich oplówaja za to ze pracuja w tej firmie. Zastanowcie sie jaki wpływ na polityke firmy ma Pani z informacji czy biura napraw ? Odpowiem wam, taka ze od pół roku siedzi na stołku który się chwieje, gdyż w wyniku restrukturyzacji zostanie za moment zredukowana, dzieci w domu chca nadal jeść, mąż na zasiłku a klienci wymagają nr. do cioci Zosi no tej co to tam mieszka za rogiem, " no nie zna Pani k.... numeru do cioci Zosi ...? " - stąd czasami ich nienajlepsza kondycja. Puki co pracuje w tej firmie ( jak długo jeszcze tego nie wie nikt ) i też siedzę na palącym stołku, staram się wykonywać moją pracę najlepiej jak potrafie, co nie zmienia faktu że jutro prezes zmieni abonament a ludzie będą mieli do mnie pretensje, że ich okradam. Wnioski pozostawiam do przemyślenia tym, którzy potrafią jeszcze w tym popiepszonym kraju trzeźwo pomyśleć i oddzielić sytuacje firmy od pracowników oraz decyzje prezesów od możliwości pracowników
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    pracownik(2003-04-02)
  • Pracownik.. chciałbym abyś nie miał racji, ale niestety ją masz. Trochę wiem o kulisach tzw. reformy w TP S.A. Współczuję Wam pracownikom i szlag mnie trafia na Wasz Zarząd.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Wyborca(2003-04-02)
  • Czyli TP SA powinna zmienic nazwe na TF SA??? A zabojady chyba chca kroic koszty za wszelka cene, ale jakosc obslugi spowoduje utrate klienta Nawet Czubowna i "ogloszenia platne" w telewizji publicnzje nie pomoga? Nie rozumiem ich polityki, oni zapewne maja plan, ale jaki..............
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    byly abonent TP SA(2003-04-02)
Reklama