UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • I tacy ludzie nami rzadza... ktorzy nie mysla logicznie. Tragedia.
  • Wymiana dylatacji czy nawierzchni nie jest remontem ale wymianą części eksploatacyjnych danego obiektu i pisanie że most ma raptem 10 lat jest kompletnym brakiem wiedzy, kto widział podobny obiekt nie remontowany co najmniej raz na 10lat? Przykładem jest wiadukt na Warszawskiej, brak jakichkolwiek prac przy tym obiekcie spowodował jego tragiczny stan i teraz trzeba wyburzyć, a o wiele taniej byłoby raz na kilka lat poddać wiadukt konserwacji. Co do mostu unijnego i jego wysokości to nie rozumiem o jakich większych jednostkach piszecie, co wy byście chcieli liniowce w Elblągu zobaczyć? Most jest jaki jest, a port jest przed mostem.
  • Most bez przejścia dla pieszych
  • Wiecie co to takiego dylatacja na moście? Nie. .. więc doczytajcie. Normalną rzeczą jest konserwacja dylatacji co kilkanaście lat. Gdyby tego na tym moście nie zrobiono to rozsypałby się podobnie jak ten na wylocie do Gdańska, który aktualnie jest zamknięty.
  • do eksperta od "dylatacji"a dlaczego tylko liniowce mają wpływać, my chcemy aby w Elblągu stacjonowały największe na świecie LOTNISKOWCE. A już na serio dodam: nie rozmydlaj problemu i nie udawaj że nie rozumiesz o co chodzi. Przez takich "mądrali", a jednocześnie mącicieli, w Polsce jest jak jest, a niedługo ktoś ostatni zgasi światło.
Reklama