Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 18-11-2017, imieniny Karoliny, Romana
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

11.11.2017 11.11.2017

Abonenci Vectry bez telewizji i Internetu, bo ktoś ukradł światłowód

 
Elbląg, Abonenci Vectry bez telewizji i Internetu, bo ktoś ukradł światłowód fot. WS
Rek

W sobotę (12 października) klienci Vectry przez kilka godzin pozbawieni byli dostępu do telewizji i Internetu. Okazało się, że powodem awarii była kradzież światłowodu na ul. Browarnej. Sprawę bada policja.

W sobotni poranek abonenci sieci Vectra stwierdzili, że nie mają dostępu ani do Internetu ani do telewizji. Dzwonili na Infolinię, by dowiedzieć się, co się stało i kiedy usługi zostaną wznowione. W odpowiedzi usłyszeli, że to poważna awaria niezależna od Vectry: - Przecięto nasz światłowód, trwa naprawa - wyjaśniano. Okazało się, że przyczyną kłopotów byli złodzieje.
     - 12 października o godzinie drugiej w nocy doszło do kradzieży światłowodu na ulicy Browarnej, co spowodowało brak usług Vectry dla mieszkańców Elbląga  - informuje Krzysztof Stefaniak z Vectry. - Od razu przystąpiliśmy do usuwania awarii i o godzinie 14 większość mieszkańców miała już przywrócone usługi. Naprawę całości zakończyliśmy o godzinie 21. Bardzo przepraszamy naszych abonentów za zaistniałą sytuację. Sprawę kradzieży zgłosiliśmy policji.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
  • yhy konserwacja, która miała trwać od 00.00 do 06.00 okazała się za trudna dla "naszych" operatorów i czekali na posiłki do 12 w południe. to czytacie to ściema
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 1
    abonentV(2013-10-15)
  • Heheh ale ktoś musiał się wkur. .. ć zamiast miedzi i kasy został ze światłowodem którego nie da się sprzedać :D
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    23 0
    (2013-10-15)
  • Straszne! Kilka godzin bez telewizora i internetu! Jak tu żyć?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    21 10
    Zennek(2013-10-15)
  • Nie wszyscy używają internetu tylko i wyłącznie w celach rozrywkowych. Nam utrudniło to pracę. Tak, w soboty niektórzy pracują.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    27 2
    (2013-10-15)
  • Jeśli ktoś rzeczywiście używa internetu do pracy (tak jak np. ja) i profesjonalnie podchodzi do tego, co robi, to wie że nie może sobie pozwolić na przerwy i ma w szufladzie internet mobilny, (np. Aero2), bo przerwy w dostępie internetu stacjonarnego jednak zdarzają się dość często.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 4
    Zennek(2013-10-15)
  • To normalne. Ja korzystam z internetu 24/h bo na nim zarabiam i co 2 dni wyłączają na ok 2h tłumacząc się, iż jest awaria, ale kompetentnego technika i kierownika w Elblągu nie ma. Trzeba wydać na telefon do Gdyni ok 15 złotych za zgłoszenie bo po 7 razie odbiorą i przyjmą zgłoszenie twierdząc, że mają problem z sunięciem usterki. Nasuwa się stwierdzenie to czym, albo kim są? Jeżeli coś nie działa to powinna naprawić to osoba kompetentna, anie pani Zyta z mięsnego w markecie sprzątająca plac zabaw dla zwierząt pod. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    11 1
    ;-((2013-10-15)
  • Może zbierzemy się wszyscy z Elbląga, którzy jesteśmy oszukiwani i wyegzekwujemy zgodnie z prawem - Vectra niech co miesiąc odlicza od abonamentu koszt braku przesyłu, tylko od razu, a nie po interwencji telefonicznej czy też listownej. My nie musimy narażać się na koszta prawda?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    33 0
    ;-((2013-10-15)
  • usterki w vectrze zdażają się zbyt często w ostatnim czasie rekompensaty z tego tytułu nie ma żadnej, myślę że to już ostatnia moja umowa z vectrą.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12 1
    (2013-10-15)
  • Telewizja to zawsze jest. Tylko z Internetem zdarzają się coraz częściej takie niespodzianki. Pan, który zakładał Internet mówił, żeby wszelkie awarie i reklamacje zgłaszać tylko wtedy, gdy nie świeci się na modemie światełko "cable". W przeciwnym razie to wina ustawień komputera i karty sieciowej. Tym razem Internetu nie było a światełko się cały czas świeciło. To moja ostatnia umowa w tej firmie!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    15 0
    bastek(2013-10-15)
  • Ja za to mam problem z telewizją, która potrafi czasami zacinać się przez godzinę zarówno obraz jak i dźwięk ze oglądać się nie da. Zgłaszałem to juz ze 100 razy oni twierdza ze nie mogą zlokalizować usterki. Wiec to moja ostatnia umowa z Vectrą.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 0
    qwes(2013-10-15)
  • Mam z vectry telewizję i internet wiecznie coś nie tak jakaś awaria. A oni mają to gdzieś nie rewanżują tego w żaden sposób !!! A płaci się im nie mało. W sobotę przeszli samych siebie !!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13 2
    !!Ema(2013-10-15)
  • Też miałam problemy z zacinającym się obrazem, okazało się, że przyczyną był uszkodzony filtr w "kostce" która rozdziela sygnał na tv i internet. .. Rozdzielacz został wymieniony i wszystko znowu działa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 4
    (2013-10-15)
Reklama