Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Środa 24-01-2018, imieniny Franciszka, Felicji
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Basen już zamknięty

Elbląg, Basen już zamknięty Na takie obrazki trzeba poczekać do przyszłego roku (fot. Paweł Serocki).

Z dniem 27 sierpnia (poniedziałek) zamknięte zostaje kąpielisko miejskie przy ul. Spacerowej. Taką decyzję podjął Marek Wnuk, nowy dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

Przyczyną wyłączenia obiektu z eksploatacji jest zanieczyszczenie wody przez falę powodziową spowodowaną intensywnymi opadami deszczu w piątek 24 sierpnia - uzasadnia dyrektor.

PD
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • wczora z kumplami sie tam kompalim i woda był czysta i rzeźka, dalczego zabraniają się tam kąpac?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    wodz(2007-08-27)
  • Bo basen jest za darmo i nie ma z niego dochodu,a utrzymanie sporo kosztuje.W przyszłym roku zamkną go w lipcu,albo wcale nieotworzą.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    wyborca(2007-08-27)
  • Moim zdaniem za basen powinno się płacic, a za te pieniądze ktos powinien go wyremontowac bo kafelki na dnie pozostawiają wiele do życzenia.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    agnieszka07131(2007-08-27)
  • Powiem krotko, kiedy Miasto mialo podjac decyzje o przebudowie Kapieliska miejskiego na kompleks rekreacyjny ze zjezdzalniami po prostu sie wystraszyli i olali przyszlego inwestora wiec mamy to co mamy i wiecej miec nie bedziemy. Przykre ale prawdziwe
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    obserwatorka(2007-08-27)
  • I nie będzie niczego, nic nie będzie, nie będzie niczego
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kononowicz !!(2007-08-27)
  • ten basen to relikt PRL, klasyczny PRL-owski basen, za darmo czyli syf, kiła mogiła, żaden normalny człowiek tam się nie wykąpie, ale za to jest za darmo, Lenin wiecznie żywy w Elblagu, takieimię powinien mieć ten basen za darmo,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    pzpr wiecznie żywa(2007-08-27)
  • tak najlepiej to zamknąć, to najprostszy sposób, wstyd i tyle
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2007-08-27)
  • DO PZPR WIECZNIE żYWA ty chyba tu nie mieszkasz pieprzysz kocopoły basen ma sporo więcej lat niz ty pitolisz poszukaj dobrze tematu 1911r nie łąska wspomniec a to chyba PZPR chyba nie było :|
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    hel(2007-08-27)
  • do hel: nie denerwuj się człowieku, spoko, ten basen jest oczywiście zarządzany jak baseny za PRL, co ma do tego data jego budowy? no i mniej pij wódy bo wyłysiejesz dokumentnie,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    pzpr nieboszczka(2007-08-27)
  • bylem w tym roku ratownikiem na tym basenie, jak myslicie gdyby ten basen nie przynosil zadnych pieniedzy to zamkneli by go juz pare lat temu a tak zamkneli bo woda byla zla i to nie jest zarzadzenie kierownika basenu tylko kierownika MOSiR`u
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ratownik(2007-08-27)
  • basen przynoi kase, np z polkolonii konskei zdrowie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2007-08-27)
  • i dobrze ze basen wkoncu zamkneli! syf i nic wiecej ja nigdy sie w nim nie wykompalam i nie wykapie! bbbbbllllleeeee! a do tego kapie sie w nim pol elblaga! moim zdaniem powinien byc platny i ladnie odremontowany.zamkneli by go na 1 rok i ladnie zrobili a oni chca budowac drugi na tym nowym osiedlu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ble(2007-08-27)
Reklama