UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • choć stosunkowo jestem młody (37 lat) to wybieram rower pomimo b. poważnej choroby serca. nie rozumiem jak można telepać się w brudnym, wolnym, zatłoczonym (70+) tramwajem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    4
    DonMix(2016-01-26)
  • likwidacja niektorych polaczen ok ale czy ktos pomyslal ze z Druskiej nie mozna dojechac do Szpitala woj. jednym srodkiem komunikacji miejskiej a przecie bilety nie sa tanie takze nie madre glowy pomysla na tym jak skomunikowac Warszawskie Przedmiescie ze Szpitalem Woj.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    kowal1962(2016-01-26)
  • Lepiej zlikwidować wszystko będzie jak w średniowieczu, czy ktoś myśli realnie i wie co robi.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    0
    JolkaJolka(2016-01-26)
  • Ludzie spokojnie, za 15 lat w tym miescie beda jeździly 4 tramwaje i 6 autobusow, narazie bez paniki i dziekowac politykom za taki stan rzeczy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    synNostradamusa(2016-01-26)
  • Z ul. Druskiej można dojechać do Szpit. Wojew. tramwajem nr 2.Nie jeździ często, ale dojechac bez przesiadki można. Nie dziwię się ograniczeniom w ZKM. Proszę popatrzeć kim są pasażerowie, większość z nich to ludzie uprawnieni do bezpłatnych przejazdów lub ulgowych. Faktem jest, że rozkład jazdy jest źle ułożony, autobusy jeżdżą stadami, rzekomo ma to umożliwić przesiadki.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    2
    babunia(2016-01-26)
  • Kiedy skończy się ten jazgot i trzęsienie budynków a winne są te pojazdy jak nr 057 z tej serii. NA ZŁOM NIE NA TORY.
  • Myślcie -wszystkiemu jest winny upór i brak rozbudowy tras linii tramwajowych o nowe ulice-dzielnice Elbląga.
  • u nas jeżdżą klekoty nie autobusy niech se zarząd popatrzy jakie autobusy ma np Grudziądz - musicie jak najprędzej upaść, bo tak dalej być nie może. .. .!!!
  • Trzeba sobie powiedzieć, że z komunikacji korzystają głównie emeryci i dzieciaki w wieku szkolnym. Większość ma własny transport. Auto dzisiaj można kupić za 1500 zł. Dodatkowo miasto się wyludnia i spółki liczą koszty. Z pustego i Salomon nie naleje. Z roku na rok jest coraz mniej osób korzystających z komunikacji miejskiej. Elbląg już nie liczy 120 tyś mieszkańców jak mówią statystyki. Jest nas w Elblągu może 80 tysięcy - reszta dusz widnieje tylko w urzędzie meldunkowym.
  • za rozkłady autobusów się weźcie bo kierowca albo na minusie albo pedałuje 50 kmh z ludzmi od przystanku do przystanku
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    pasażer(2016-01-26)
  • No rozkłady to są wspaniałe. Np. linia numer 3 przykładowo ma czas przejazdu z Placu Słowiańskiego do Alstomu minutę czyli wychodzi na to, że ludzie mają lotem błyskawicy wypaść i wpaść z tramwaju na Placu Słowiańskim nie kupować biletów a tramwaj przelecieć jak strzała przez 3 sygnalizacje świetlne nie zwracając na nie uwagi wcale. I jak się potem nie dziwić ze opóźnienia są ? Mądre głowy układają te rozkłady a tramwaje widać wedle nich jeżdżą jak bolidy F1
  • Powinny w godzinach szczytu jechać długie tramwaje -wagony i duże -długie autobusy na tych liniach gdzie jest tłoczno.
Reklama