W sobotę, 26 maja, odbędzie się Bieg na sześć łap. Wymarsz z psami zacznie się o godz. 11.30, rejestracja uczestników zacznie się o godz. 10.45. Poniżej publikujemy regulamin wydarzenia.
1. W biegu mogą wziąć udział osoby dorosłe, dzieci oraz młodzież, które są zdrowe i o dobrej kondycji fizycznej.
2. Pieski na bieg wydawane są TYLKO osobom pełnoletnim, lub młodzieży powyżej 14 r.ż. będącej wolontariuszami w OTOZ Animals Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Elblągu
3. Psy będą wydawane TYLKO osobom, które dokonały wcześniejszego zgłoszenia
4. Zgłoszenia przyjmowane są drogą mailową, do piątku poprzedzającego dzień biegu, do godz. 20:00!! Wszystkie osoby, które wyślą do nas zgłoszenie po 20:00 nie będą wpisywane na listę, a tym samym nie otrzymają psa na bieg!
5. Zgłoszenie do biegu można wysłać na 2 sposoby:
* wiadomość prywatna na naszym fp,
* mailowo na adres schroniska: elblag.schronisko@otoz.pl
6. W zgłoszeniu należy podać: imię, nazwisko, rok urodzenia, telefon kontaktowy
7. Wpisowe - symboliczna kwota 5 zł, za każdego uczestnika zgłoszonego do biegu, płatne na konto schroniska: 41 1160 2202 0000 0001 2949 7297 BĄDŹ PŁATNE W DNIU BIEGU W SCHRONISKU!!!!
8. Potwierdzenie przelewu wysyłamy wraz ze zgłoszeniem - patrz punkt 7! Chyba że płacimy wpisowe w schronisku.
9. Rejestracja uczestników w godz. 10:45 -11:00, tj. odhaczenie obecności na liście oraz podpisanie oświadczenia zdrowotnego i oświadczenia o braniu pełnej odpowiedzialności za psa, którego otrzymasz na bieg
10. 11.00-11.20 - wydawanie piesków z boksów
11. Wymarsz na spacer o 11.30
12. Na bieg nie zabieramy żadnych ostrych, szklanych przedmiotów!!!
13. Karmienie psiaków tylko suchą karmą! (prosimy nie zabierać karmy w puszkach)
14. Regulamin może być w każdej chwili zmieniony, jako organizatorzy zastrzegamy sobie do tego pełne prawo.
Do zobaczenia!!! Pieski czekają na Was z niecierpliwością.
2. Pieski na bieg wydawane są TYLKO osobom pełnoletnim, lub młodzieży powyżej 14 r.ż. będącej wolontariuszami w OTOZ Animals Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Elblągu
3. Psy będą wydawane TYLKO osobom, które dokonały wcześniejszego zgłoszenia
4. Zgłoszenia przyjmowane są drogą mailową, do piątku poprzedzającego dzień biegu, do godz. 20:00!! Wszystkie osoby, które wyślą do nas zgłoszenie po 20:00 nie będą wpisywane na listę, a tym samym nie otrzymają psa na bieg!
5. Zgłoszenie do biegu można wysłać na 2 sposoby:
* wiadomość prywatna na naszym fp,
* mailowo na adres schroniska: elblag.schronisko@otoz.pl
6. W zgłoszeniu należy podać: imię, nazwisko, rok urodzenia, telefon kontaktowy
7. Wpisowe - symboliczna kwota 5 zł, za każdego uczestnika zgłoszonego do biegu, płatne na konto schroniska: 41 1160 2202 0000 0001 2949 7297 BĄDŹ PŁATNE W DNIU BIEGU W SCHRONISKU!!!!
8. Potwierdzenie przelewu wysyłamy wraz ze zgłoszeniem - patrz punkt 7! Chyba że płacimy wpisowe w schronisku.
9. Rejestracja uczestników w godz. 10:45 -11:00, tj. odhaczenie obecności na liście oraz podpisanie oświadczenia zdrowotnego i oświadczenia o braniu pełnej odpowiedzialności za psa, którego otrzymasz na bieg
10. 11.00-11.20 - wydawanie piesków z boksów
11. Wymarsz na spacer o 11.30
12. Na bieg nie zabieramy żadnych ostrych, szklanych przedmiotów!!!
13. Karmienie psiaków tylko suchą karmą! (prosimy nie zabierać karmy w puszkach)
14. Regulamin może być w każdej chwili zmieniony, jako organizatorzy zastrzegamy sobie do tego pełne prawo.
Do zobaczenia!!! Pieski czekają na Was z niecierpliwością.
oprac. red.