Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 18-11-2017, imieniny Karoliny, Romana
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Czekamy tygodnie czy miesiące na pierwsze złamania ? Czekamy tygodnie czy miesiące na pierwsze złamania ?

Boom na strategie – zobacz!

Elbląg, Boom na strategie – zobacz!
Rek

Praca nad „dobrym postrzeganiem” to już nie tylko snobizm czy moda, która przyszła do nas z Zachodu, to konieczność – także w przypadku miast.

Inwestycje w tzw. własną markę są na porządku dziennym nie tylko w wielu firmach. W kreowanie swojego wizerunku inwestują aktorzy, artyści estradowi czy – coraz powszechniej – politycy.
     O promocji i strategiach promocji miast rozmawiano w Elblągu podczas pierwszej z cyklu konferencji tematycznych zorganizowanych przez Stowarzyszenie „Młodzi demokraci”.
     Aby obejrzeć, przejdź do artykułu.
     

eswiatowid.pl
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama