Prezydent Elbląga i Fundacja Elbląg ogłaszają konkurs plastyczny „Elbląski Piekarczyk”.
„Celem konkursu jest opracowanie nowego symbolu (marki) miasta opartego na postaci Elbląskiego Piekarczyka jako turystycznej wizytówki Elbląga. Symbol ten będzie następnie wykorzystywany w szerokiej promocji miasta w różnych formach: graficznej, przestrzennej, jako napis na koszulkach, kubkach, pocztówkach i innych wyrobach pamiątkarskich. Podstawą złożonych w konkursie projektów musi być znana elbląska legenda o Piekarczyku.” – piszą organizatorzy konkursu.
Konkurs będzie rozstrzygany w dwóch kategoriach. Kategoria pierwsza to dzieci, młodzież i studenci – oni mogą składać prace w różnych formach, m.in. haseł reklamujących miasto (w kontekście Elbląskiego Piekarczyka, rysunków, logo, tekstu, rzeźby itp. Nagrodzone prace będą wykorzystane, m.in. do nadruków na koszulki, wyroby pamiątkarskie, pieczęcie itp. Laureatów uhonoruje Fundacja Elbląg – główna nagroda to roczne stypendium plastyczne w wysokości 1500 zł, będą też nagrody rzeczowe.
Druga kategoria to profesjonaliści zajmujący się tworzeniem projektów graficznych. Dla autora najlepszego projektu Prezydent Elbląga przeznaczył nagrodę w wysokości 2000 zł.
Wyjątki z regulaminu
W konkursie mogą brać udział twórcy z Elbląga i powiatu elbląskiego.
Każdy z uczestników może nadesłać lub dostarczyć na adres Fundacja Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Związku Jaszczurczego 17 nie więcej niż trzy własne propozycje.
Termin składania prac upływa 16 stycznia 2006 roku.
Uczestnicy składający prace w drugiej kategorii powinni dostarczyć je opatrzone godłem w zaklejonej kopercie również opatrzonej godłem. Wewnątrz koperty powinny się znajdować dane autora, adres do korespondencji i dane kontaktowe.
Wyboru najlepszych prac dokona jury złożone z przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Elblągu, Fundacji Elbląg i zaproszonych ekspertów.
Nasuwa się pytanie, po co organizować tego typu konkursu, skoro inny Piekarczyk już prawie jest, niedługo stanie przy Bramie Targowej i będzie stanowił markę miasta. Zadaliśmy je Marii Rogowskiej, zastępcy naczelnika Wydziału Kultury i Sportu Urzędu Miasta:
Konkurs będzie rozstrzygany w dwóch kategoriach. Kategoria pierwsza to dzieci, młodzież i studenci – oni mogą składać prace w różnych formach, m.in. haseł reklamujących miasto (w kontekście Elbląskiego Piekarczyka, rysunków, logo, tekstu, rzeźby itp. Nagrodzone prace będą wykorzystane, m.in. do nadruków na koszulki, wyroby pamiątkarskie, pieczęcie itp. Laureatów uhonoruje Fundacja Elbląg – główna nagroda to roczne stypendium plastyczne w wysokości 1500 zł, będą też nagrody rzeczowe.
Druga kategoria to profesjonaliści zajmujący się tworzeniem projektów graficznych. Dla autora najlepszego projektu Prezydent Elbląga przeznaczył nagrodę w wysokości 2000 zł.
Wyjątki z regulaminu
W konkursie mogą brać udział twórcy z Elbląga i powiatu elbląskiego.
Każdy z uczestników może nadesłać lub dostarczyć na adres Fundacja Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Związku Jaszczurczego 17 nie więcej niż trzy własne propozycje.
Termin składania prac upływa 16 stycznia 2006 roku.
Uczestnicy składający prace w drugiej kategorii powinni dostarczyć je opatrzone godłem w zaklejonej kopercie również opatrzonej godłem. Wewnątrz koperty powinny się znajdować dane autora, adres do korespondencji i dane kontaktowe.
Wyboru najlepszych prac dokona jury złożone z przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Elblągu, Fundacji Elbląg i zaproszonych ekspertów.
Nasuwa się pytanie, po co organizować tego typu konkursu, skoro inny Piekarczyk już prawie jest, niedługo stanie przy Bramie Targowej i będzie stanowił markę miasta. Zadaliśmy je Marii Rogowskiej, zastępcy naczelnika Wydziału Kultury i Sportu Urzędu Miasta:
A