UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @Ploterek - Bursztynową figurę prałata Henryka J. o wysokości 3 metrów jako wota dziękczynne za jego walkę z komunizmem i całym złem tego świata.
  • U nas to zawsze rządzić chcą tacy, co mówią: po co to budować, na co, nie da się, nie opłaca się. No i tacy twierdzą, że są najbardziej odpowiedni do rządzenia Polską? To na co nam tacy rządzący co nic nie potrafią a chcą rządzić? Skoro w Holandii i Niemczech się opłaca to trzeba takich ludzi zatrudnić, którzy tak przeprowadzą inwestycje, żeby się opłacało ją robić.
  • Jaki most? Kiedy ten most? Jak na razie to jest tylko w obietnicach rządu to budowanego przekopu. Tobie też zadam pytanie. Jakie przeładunki? Owszem sam w sobie przekop jest szansą na rozwój turystyki, oby bo jak nie to 3 mld zł pójdą w piach. Serwisy łodzi i jachtów? Nie znam się, ale czy w Elblągu lub okolicach zalewu wiślanego są takie serwisy? Takie duże, żeby obsłużyć te tysiące jachtów? Ale takie naprawdę duże, a nie jakiś pomost nad wodą?
  • Co tam jachty!! Kontenerowce budować! Podobno Maersk chce otworzyć w Elblągu swoją filię i bazę kontenerową. Ahhhh, już widzę ten rozwój miasta, potężne stocznie, wodowanie jednostek, wielkie biurowce i budynki mieszkalne, taki Sea Towers jak w Gdyni, ale większe. Tylko czy taki budynek nie zasłoni słońca starym dziadom z Elbląga?
  • Bym zapomniał, podobno TVN Turbo przymierza się do kręcenia nowego sezony programu Porty :D
  • Tak są takie serwisy w Elblągu nad rzeką, naprawiają tam łodzie i silniki, jest stocznia rzeczna i tam też robią naprawy i remonty i w firmach nad rzeką. No jak to jakie przeładunki? Zboże, Trurbiny przekładnie, materiały budowlane, torf soja. itp. Porty w Trójmieście należą do Skarbu Państwa i pewnie po przekopie będą małe statki wysyłać do Elbląga po prostu. Poza tym tych portów nie da się rozbudowywać w nieskończoność, bo towary mogą przywieźć do portu, ale jak je odbiorą przecież dróg i kolei nie mogą rozbudowywać w nieskończoność w Trójmieście i jak będą rosnąć przeładunki tam to i korki będą rosnąć, dlatego Elbląg będzie mógł nieco odciążyć Trójmiasto.
  • Ploterek przecież jest serwis łodzi i jachtów nad rzeką Elbląg, mają nawet swoją przystań naprawiają tam silniki, sprzedają i wymieniają części zamienne, osprzęt, szkolenia prowadzą, mają mobilny serwis.
  • Maresk nie, ale w Rzeczpospolitej był art., w którym prezes OT Logistic twierdził, że oni chcą wozić zboże z Elbląga przez przekop.
  • Przecież minister jasno się wypowiadał- najpierw przekop, potem Tor wodny i później most.
  • Ty głęboka myśl to dlaczego teraz Elbląg nie jest zalany jak jest cieśnina Pilawska, no i jak w ogóle zbudowali Elbląg bez Mierzei jak to możliwe, że 650 lat temu nie było mierzei tylko wysepki i Elbląga nie zalało? Jeszce 550 lat temu były przejścia wodne przez Mierzeję i to bez śluz jak to możliwe że wtedy Katedra i zamek ze starówką nie były cały czas pod wódą? Wez pomyśł głębiej i odpowiedz.
  • Pod wodą.
  • A co Ploterek zazdrościsz Rydzykowi, że ma takie wplywy i ogromne grono zwolenników? :D
Reklama