UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • To proponuję, aby biuro także zajęło się wszystkimi aspektami infrastrukturalnymi towarzyszącymi drogom wodnym, przez co rozumiem ocenę, diagnozę oraz koncepcję rozwoju turystyki, rekreacji, komunikacji (przede wszystkim powszechnej) terenów bezpośrednio sąsiadujących z tymi drogami, co mogłoby zaowocować powstaniem autentycznych, niepowtarzalnych przedsięwzięć z rodzaju lokalna kolej turystyczna działająca, jako sezonowa atrakcja - trakcja parowa i historyczny tabor, sieć tras rowerowych wzdłuż dróg wodnych, sieć pensjonatów i hoteli przyswajalnych także dla polskiego klienta, sieć tras turystyki pieszej wzbogacona atrakcjami wodnymi. Do tego wszystkiego doskonale nadają się Żuławy i okolice Zalewu Wiślanego a także wielka liczba okolicznych atrakcji.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AMalejużniekoniecznie(2015-11-22)
  • do: AMalejużniekoniecznie. Masz rację, ale tym się chyba Wcisła skutecznie zajmował. Pętla Żuławska (z tego co wiem, to Elbląg i PiS nie zgadza się na ścieżki wzdłuż Pętli), z 20 marin na rzekach od Zalewu do Odry - to także jego zasługi. Akurat Wciśle robią krzywdę ci, co uparcie mówią, że tylko siedzi za biurkiem. A kilka lat temu Rząd przejął gotową dokumentację dla rozwoju turystyki wzdłuż całego szlaku wodnego do Odry - robioną m. in. przez Wcisłę - mówił o tym w pożegnalnej konferencji z Biurem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    homohomini(2015-11-22)
Reklama