Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Czwartek 26-04-2018, imieniny Marzeny, Marii
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Dobre miejsce na karasia. Dobre miejsce na karasia.

Duża wyspa na Tysiąclecia

Elblążanie wreszcie doczekają się modernizacji skrzyżowania ulicy Malborskiej z al. Tysiąclecia.

Już wkrótce ma rozpocząć się remont tego skrzyżowania, które przez służby drogowe i policję zostało uznane za jedno z najbardziej niebezpiecznych w Elblągu. Tutaj w kwietniu ubiegłego roku pod kołami ciężarówki zginął pięcioletni chłopiec. Na al. Tysiąclecia bardzo często zdarzają się potrącenia pieszych, a okoliczni mieszkańcy co jakiś czas słyszą pisk opon hamujących przed pasami samochodów. Zamiast planowanej pierwotnie małej wysepki dla pieszych całe skrzyżowanie zostanie poszerzone i pojawi się tam sygnalizacja świetlna.
     - Przeanalizowaliśmy wszelkie informacje i na podstawie analizy doszliśmy do wniosku, że zamiast małej wysepki trzeba poszerzyć skrzyżowanie po stronie ulicy Malborskiej i wybudować dużą wyspę rozdzielczą, przy której wyjeżdżający z Malborskiej w lewo pojazd będzie mógł się zatrzymać i poczekać na wolny pas - opowiada Krystyna Dziurdź, naczelnik Zarządu Dróg w Elblągu. - Poza tym pojawi się tam sygnalizacja świetlna skoordynowana z tą, która jest na skrzyżowaniu Hetmańskiej i Tysiąclecia.
     Modernizacja skrzyżowania ma rozpocząć się wiosną, a zakończyć już latem tego roku. Inwestycja ma kosztować około 650 tysięcy zł.

J
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Skoro ma tam być sygnalizacja świetlna to po co "duża wyspa"?Ale widać trzeba udziwniać.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Tadd(2005-02-17)
  • ...no, no, no, już po 10 miesiącach... www.portel.pl
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rwel(2005-02-17)
  • tez nie kumam tego z ta wyspa a do tego jeszcze ma byc zintegrowane z druga krzyzowka ale taki jest nasz kraj i masze miasto, mam nadzieje ze nie bedzie to az tak pokirane skrzyzowanie jak to na nowoiejskiej i teatralnej
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    STREET RIDERS(2005-02-17)
  • Jak to po co "Wyspa" ? Proste chyba - po to by trudniej bylo jezdzic !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2005-02-17)
  • ZA 650 TYSIĘCY TO PEWNIE MOŻNABY ZROBIĆ KŁADKĘ I NIE INSTALOWAC KOLEJNYCH ŚWIATEŁ. ALE RACJE SĄ ZAWSZE PO STRONIE KUMATYCH ASMINISTRATORÓW
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    REWAL(2005-02-17)
  • To będzie specjalne przejście dla społeczniaków, żeby mogli bezpiecznie walić z ucha na Tysiąclecia :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    beka(2005-02-17)
  • Najlepiej to niech na każdym skrzyżowaniu powstaną światła (co 100 metrów),wtedy elbląg będzie ładnie oświetlony.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    gościu(2005-02-17)
  • No to niedlugo bedziemy mieli w elblagu zupelnie malo miejcsa do jazdy. przejscie co 50 m ze swiatlami, co 100 wyspa a co 200 skrzyzowanie. Znajac naszych "myslicieli" od swiatel co chwila bedzie sie trzeba zatrzymywac i czekac. Faktycznie chyba sie bedzie trzeba przesiac na rower, bo nawet autobusami sie juz jedzie Nad Jar o 10 min dluzej niz normalnie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Hospes(2005-02-17)
  • Kładka kosztowałaby o wiele więcej i to parokrotnie jak nic. Sam projekt, schody, windy i jeszcze żeby to jakoś wyglądało... jak zsynchronizują skrzyżowania to niech będzie jak zaproponowali...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Francuz(2005-02-17)
  • "sygnalizacja świetlna skoordynowana z tą, która jest na skrzyżowaniu Hetmańskiej i Tysiąclecia." pewnie będzie tak samo jak jadąc od strony McDonalda na Warszawę. Trzy pary świateł (Mickiewicza, przejście na przystanek tramwajowy, Żeromskiego) i żadnych szans żeby przejechać bez zatrzymania się, zawsze się jakieś na czerwone zmienia. A NIE STARCZY ZWYKŁE RONDO BEZ ŚWIATEŁ NA TYM SKRZYŻOWANIU Z MALBORSKĄ ???
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Zbulwersowany(2005-02-17)
  • A słyszeliście o przejściach podziemnych (w Gdańsku tego pełno i się sprawdza) ???
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Kanał(2005-02-17)
  • do szefcia stronki: w artykule podanym przez rwela napisane jest że ten chłopczyk miał 6 lat a tu że 5. To w koncu ile miał lat może 2 ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2005-02-17)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Podpis elektroniczny zestaw na 2 lata Mini
Czytnik kart kryptograficznych
Podpis elektroniczny zestaw na 2 lata
Podpis elektroniczny zestaw na 1 rok Mini