Piątek 19-10-2018, imieniny Jana, Pawła
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Wybory 2018

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Pożar w Jegłowniku Pożar w Jegłowniku

Dzień trzeci

Dziś trzeci, ostatni dzień święta Elbląga.

W halach całego miasta od rana trwają imprezy sportowe. Przed nami jeszcze m.in. zawody rowerowe i młodzieżowe regaty żeglarskie w klasie Optymist. Na bulwarze nad rzeką Elbląg wciąż stoi obozowisko Wikingów i ich przyjaciół z równie zamierzchłych czasów, a w Bażantarni otwiera swoje podwoje "Ranczo Strong", gdzie przez cały dzień mniej i bardziej umięśnieni panowie będą mogli dowieść swojej sprawności. Dni Elbląga o godz. 22.00 zakończy pokaz umiejętności chodzenia po ogniu.

AJ
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • nawet fajerwerków niebędzie na koniec obchodów!!!...kicha
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    marek(2004-06-20)
  • kiedy na Dni Elbląga przyjedzie Kayah!?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Aga(2004-06-20)
  • W tamtym roku to może i były DNI ELBLĄGA (Kult i T.Love), no ale w tym roku to niestety porażka ;(
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Penders(2004-06-20)
  • Tylko nie Kayah jej goś suchobrzmiący rozgonił by wszystkich !Ogólnie widzę opinie niemrawe.Pewnie to piszą tylko ci co w domu zostali aby przed kompem marudzić.Dziś w Bażantarni była naprawdę fajna impra, no ale jak dogodzić tym co wolą pier... w stołk i mówić że było FE !Do kitu z takimi mieszkańcami !Siedźcie w domu i zrzędźcie ale nie na rama publicznych.Czy któs był na imprze w Bażantarni ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    peter(2004-06-20)
  • Po tym jak z nadzieja na spedzenie wspaniałego wieczoru udalam sie na koncert KOMBII i zastałam tam totalną prohibicję, stwierdziłam że szkoda czasu na następne imprezy w ramach Dni Elbląga. Do tej pory byłam naprawdę miłośniczką tego miasta, ale niestety z przykrością stwierdzam że zabawy to człowiek tu nie doświadczy. Nic dziwnego że młodzi ludzie stąd wyjeżdżają. Pomyśl o tym panie Słonina, zanim następnym razem ze sceny ogłosisz prohibicję. Jakie miasto takie i jego święto!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    voophroo(2004-06-20)
  • A no ja byłam w bażantarni i zgadzam się. Było bardzo fajnie:]. Niestety... rozczarowanie... brak fajerwerek... Zespoły w tym roku też nie byly zbyt fajne... Co roku sa zapraszane coraz gorsze...:/ Najbardziej z tegorocznych obchodów DNi Elbląga podobała mi sie własnie dzisiejsza imprezka w Bażantarni. Mam nadzieje ze za rok beda fajerwerki i lepsiejsze zespoły.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Kamila(2004-06-20)
  • LIPA NA MAKSA W TYM ROKU W KWIDZYNIU TO DOPIERO SIE DZIAŁO OD 18 DO 2 RANO PRZEZ 4 DNI
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2004-06-20)
  • nie w Kwidzyniu. a w Kwidzynie - tak jak w dupie. a nie w dupiu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    pomiodek(2004-06-20)
  • do peter : cvzegos ie czepiasz ludzi ktorzy narzekaja ze dni elblaga byly do d..., ja osobiscie nie poszedlem na to cos po tym jak zobaczylem program ( kim jest k... sylwia wisniewska ?? - to jakas gwiazda ?? ale gdzie w podkarpackiej wsi czy w plewkach kolo radzymina?) wiec sie nie wypowiadam na temat jakie to gown...dni elblaga nam zafundowano, i spojrz na to z tej strony ze niektorzy ludzie jezdza na imprezy do gdanska sopotu olsztyna czy nawet kwidzyna i twierdza ze to co w elblazkowie sie odbywa to chala, bo maja porownanie, a ty jak siedzisz cale zycie w elblagu i mama cie zabrala 2 razy do braniewa pociagiem i nie wiesz ze mozna sie bawic gdzie indziej lepiej , to jasne ze ci sie podoba chocby zaprosili do spieania zespol hawciarak z zakopanego i tez bys byl zachwycony
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    stefan(2004-06-20)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Serwis i oryginalne części Volkswagen
Autoryzowany Serwis Citroen Hadm Gramatowski
Serwis i oryginalne części Audi
Autoryzowany Serwis Skoda Hadm Gramatowski.