Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 24-02-2018, imieniny Bogusza, Macieja
 
Reklama w Elblągu
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Studniówki

Wiadomości

Na osiedlu

Społeczeństwo

Gospodarka

Sport

Kultura

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Spacer po deptaku Spacer po deptaku

Hallo... tu sala nr 203

Elbląg, Hallo... tu sala nr 203 Pacjenci szpitala są zadowoleni z telefonów

Nowa centrala telefoniczna oraz ponad 200 telefonów przy szpitalnych łóżkach to jedna z większych inwestycji w Szpitalu Wojewódzkim w Elblągu. To wszystko dla poprawienia komfortu leczenia.

Telefonizacja szpitala zaczęła się w marcu ubiegłego roku po podpisaniu przez szpital i elbląski rejon Telekomunikacji Polski odpowiedniej umowy. Na jej mocy szpital zobowiązał się do udostępnienia w swoich pomieszczeniach miejsca na cyfrową centralę telefoniczną, a Telekomunikacja zobowiązała się do konserwacji sieci telefonicznej szpitala. Z wyników tej umowy zadowolone są obie strony, ale chyba najbardziej sami pacjenci.
     - W tym rejonie brakowało nam centrali. Najbliższe są na ul. Robotniczej oraz rejonie osiedla Nad Jarem - wyjaśnia dyrektor elbląskiej TP SA. Stanisław Dragan. - Tymczasem w pobliżu powstają nowe osiedla, nowe domki.
     Na terenie szpitala dotychczas było ok. 20 automatów telefonicznych wrzutowych.
     - Powodowało to pewne problemy dla naszych pacjentów. Nie każdy może wstać, podejść do telefonu i nie zawsze ma się kartę telefoniczą - mówi Tadeusz Naguszewski, zastępca dyrektora szpitala wojewódzkiego w Elblągu.
     Co prawda z „przyłóżkowych” telefonów pacjenci nie mogą dzwonić, ale w każdej chwili może zadzwonić do nich rodzina i znajomi. Każdy telefon posiada własny numer.
     Telefony działają już od 1,5 miesiąca i sprawdzają się.
     - Bardzo często dzwoni do mnie rodzina, żeby spytać się jak się czuje, czy niczego mi nie brakuje - mówi jedna z pacjentek.

AK
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Wspaniale! Brawo!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2001-02-15)
  • Czy 200 telefonów "przyłłóżkowych", to dużo ? W 110 Szpitalu Wojskowym w Elblągu jest ponad 500 od ponad roku. A może by tak wideotelefony na porodówce ?, tatusiowie nie musieliby wychodzić z "kawiarenek Internetowych". I po portalu ... , za zdrowie synka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    lekSuS(2001-02-16)
Reklama