UWAGA!

Hangar przy Radomskiej do przebudowy

 Elbląg, Hangar przy Radomskiej do przebudowy
(fot. Michał Skroboszewski)

Miasto chce przebudować hangar jachtowy przy ul. Radomskiej. Szuka firmy, która przygotuje projekt i kosztorys. Na razie bez skutku. W budżecie miasta zaplanowano na przebudowę 300 tysięcy złotych, reszta ma pochodzić ze środków unijnych.

Ogłoszenie w sprawie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy hangaru przy ul. Radomskiej pojawiło się na stronie internetowej miasta już po raz drugi. Na pierwsze żadna z firm nie odpowiedziała.
       Hangarem opiekuje się od lat elbląski Jachtklub, od lat też obiekt wymaga naprawy. W tym roku w budżecie miasta zaplanowano 300 tysięcy złotych, m.in. na przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.  

  Elbląg, Hangar przy Radomskiej do przebudowy
(fot. MS)


       - To są również pieniądze na wkład własny w konkursie z Regionalnego Programu Operacyjnego, który zostanie ogłoszony we wrześniu i będzie dotyczył obiektów infrastruktury żeglarskiej. Na ten cel będzie można uzyskać nawet 85 procent dofinansowania – mówi Joanna Urbaniak, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga.
       Firmy zainteresowane przygotowaniem projektu przebudowy i kosztorysu mogą zgłaszać swoje oferty do 22 lipca. Muszą m.in. wykonać ekspertyzę techniczną konstrukcji hangaru, wymienić dach, wykonać nową elewację wraz z dociepleniem, przebudować pomieszczenia i zamontować dźwig na potrzeby szkutni.
      
      

RG

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Brawo Miasto
  • Jachty to domena raczej bogatych ludzie, więc z jakiej paki miasto ma im remontować ten hangar z naszych podatków? Niech wezmą kredycik w banku u Petru (najlepiej we frankach albo rublach) i se budują.
  • Nie bogatych lecz ludzi z pasją (mam nadzieję że wiesz co to oznacza). Jacht może mieć każdy, domniemam że przeciętny Polak wydaje więcej kasy na papierosy i wóde w ciągu roku niż kosztuje średniej klasy używany jacht, ale jedni wolą pić i narzekać a inni oddawać się hobby jednakże jak widać przez ciemnotę jest to postrzegane jako wybryk.
  • Jak zwykle patola szczeka bo ma obawy że nie starczy kasy na zapomogi.
  • Drogi niech naprawiają a nie budę dla paru zamożnych kolegów.
  • Sroka i pewien dekarz od wcisły niech to zrobia w czynie społecznym.
  • Urwa mac!!! Panie niePrezydencie co Wodnik robi dla społeczeństwa? Podpowiadam Ci Panie Wróblewski - nic!!! Wiec dlaczego mam dokladac do przyjemności zamknietej grupy leśnych dziadków? Gdzie szkolenia dla młodzieży i dzieci, gdzie półkolonie, kolonie. Dlaczego klub nie robi bic, żeby tez cis na siebie zarobić? Mozliwosci maja od groma, ale im sie po prostu nie chce. Jestescie mierni.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    4
    Wychowanek wodnika z lat 90-tyc(2016-07-20)
  • Przy budowie o dzwigu dla ich prywatnych jachtow pamietali, ale i slipie zeby dzieci mogly wodiwac codziennie optymisty juz nie. A no tak zapomnialem, ze nie ma zaglowek i o dotacje na to sie nie staraja...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    2
    Lenie i lesery (2016-07-20)
  • A na co szla kasa, ktora przez lata klub pobiera za postoj lodek w hangarze???
  • POdobno Wróbel dał POzwolenie na zrobienie tam Lidla. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    czy_to_prawda_?(2016-07-21)
  • Przekop Mierzei Wiślanej wiąże się z powstaniem nowych miejsc pracy, co potwierdziły przecież specjalistyczne agendy rządowe, które wyliczyły, że przy budowie i obsłudze kanału pracować będzie 2,5 tys. ludzi. Rozpoczęcie tej inwestycji to także ogromna szansa rozwoju dla marin, nie tylko tej w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Elblągu, ale także tych okolicznych we Fromborku, Tolkmicku, Braniewie, Malborku, Krynicy Morskiej, Kątach Rybackich i Sztutowie. Będą one przyjmowały żeglarzy, którzy przypłyną z krajów skandynawskich czy z Niemiec. W tej chwili nie mają takiej możliwości, muszą najpierw uzyskać wizę od Rosjan. Także antypowodziowa rola kanału jest ważna – można nim wypuścić nadmiar wody z zalewu. Militarne znaczenie jest tez ogromne w razie wysadzenia mostów na drogach można będzie drogą wodną przemieszczać się na Morze Bałtyckie– otwarcie Zalewu na morze bez proszenia się Ruskich. Zobaczcie Falsterbokanalen. Gdańskowi nie pasuje Przekop Mierzei i współpraca z Elblągiem i Mierzeją. Wicewojewoda Pomorski jest średnio zainteresowany Przekopem. Nie chcą podzielić się z nami turystyką i transportem i chcą zostać jedynym portem a też boją się powstania przystani jachtowej na Mierzei u wylotu kanału. Każde miasto portowe bez portu umiera. A Elbląg był zawsze miastem portowym. Niestety nie może liczyć wciąż na dobre i złe humory Rosji. Musi mieć swoje wyjście na Morze. Gdyby nie zmiana władzy przekop by już był skończony w 2013 r przez PIS"
  • Krynica Morska dużo traci będąc przeciw nowej drodze wodnej przez zalew i mierzeję. Zamyka sobie dopływ turystów i żeglarzy z Bałtyku i państw nad nim leżących. Miasto Krynica umiera. Ożywienie spowodowało by napływ nowych rodzin z dziećmi co mogłoby uratować krynicką szkołę, oraz powstanie zakładów szkutniczych, sklepów żeglarskich itp. Jeśli nie ożywi się tego rejonu, trzeba będzie zamknąć szkołę, policję itp. Będzie Krynica niebezpieczna, niedouczona i smutna. Szkoda mi dzieci Krynickich bo są bardzo mądre a będą musiały dojeżdżać z Piasków, Kryni i Przebrna do Sztutowskiej zatłoczonej szkoły i uczyć się na korytarzach i w barakach. Chyba że dzieciaki z Kątów Rybackich i Skowronek będą wożone do Krynicy. To mądry pomysł - jednocześnie się szkołę w Sztutowie trochę odciąży. Zastanówcie się poważnie co robicie!!!
Reklama