UWAGA!

Kampania „Mazury Cud Natury” najlepsza!

 Elbląg, Podczas wręczenia nagrody - kadr z telewizyjnej transmisji gali
Podczas wręczenia nagrody - kadr z telewizyjnej transmisji gali

Późnym wieczorem, 25 października w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu Związku Firm Public Relations - „Złote Spinacze” na najlepsze polskie kampanie PR. Najlepszym projektem w kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu” została uznana kampania „Mazury Cud Natury”.

Do tegorocznej, dziewiątej edycji „Złotych Spinaczy” wpłynęło 178 zgłoszeń. Do ścisłego finału zakwalifikowało się 55 projektów, które rywalizowały o nagrodę główną w 19 kategoriach.
       Jak podkreśla Radosław Zawadzki, Dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie, który odebrał statuetkę laureata, realizowana przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego kampania walczyła z rekordową ilością zgłoszonych w tym roku do konkursu projektami.
       – Nasza kampania rywalizowała u uznania ze 177 innymi projektami, zaś w ścisłym finale z 55 najlepszymi projektami z całej Polski w 19 kategoriach – mówi Radosław Zawadzki. – Uznanie dla kampanii, to tak naprawdę uznanie dla pracy całego zespołu i osób, które spontanicznie włączają się w dzieło promocji Warmii i Mazur jako polskiej marki exportowej – zaznacza Zawadzki.
       Konkurs "Złote Spinacze" został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem "Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.
       Konkurs "Złote Spinacze" ma charakter otwarty. Kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. W skład jury oceniającego nadesłane projekty wchodzą eksperci i przedstawiciele świata PR, mediów, biznesu oraz innych opiniotwórczych organizacji.
       Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa firma doradcza KPMG, partner merytoryczny konkursu. Uroczysta gala wręczenia statuetek konkursu "Złote Spinacze" odbywa się tradycyjnie na zakończenie całodziennego kongres PR Forum i jest okazją nie tylko do zapoznania się z najlepszymi projektami PR i ich autorami, ale również do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
       Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się podczas uroczystej gali na zakończenie Kongresu PR Forum 2011 w Hotelu InterContinental w Warszawie.
      
Biuro prasowe Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
  • Patrzcie i bierzcie przykład 'buraczki elblążkowe" jak się robi promocje. A Wy (bezradni elbląscy ) tylko na dupach siedzicie i nie promujecie Żuław Elbląskich i Mierzji Wiślanej, wstyd, pacany, wstyd !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Dupa Jasiu(2011-10-26)
Reklama