Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Środa 16-08-2017, imieniny Stefana, Rocha
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

TO MÓJ BALKON, CO ŁADNY? TO MÓJ BALKON, CO ŁADNY?

Kampania „Mazury Cud Natury” najlepsza!

 
Elbląg, Kampania „Mazury Cud Natury” najlepsza! Podczas wręczenia nagrody - kadr z telewizyjnej transmisji gali
Rek

Późnym wieczorem, 25 października w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu Związku Firm Public Relations - „Złote Spinacze” na najlepsze polskie kampanie PR. Najlepszym projektem w kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu” została uznana kampania „Mazury Cud Natury”.

Do tegorocznej, dziewiątej edycji „Złotych Spinaczy” wpłynęło 178 zgłoszeń. Do ścisłego finału zakwalifikowało się 55 projektów, które rywalizowały o nagrodę główną w 19 kategoriach.
     Jak podkreśla Radosław Zawadzki, Dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie, który odebrał statuetkę laureata, realizowana przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego kampania walczyła z rekordową ilością zgłoszonych w tym roku do konkursu projektami.
– Nasza kampania rywalizowała u uznania ze 177 innymi projektami, zaś w ścisłym finale z 55 najlepszymi projektami z całej Polski w 19 kategoriach – mówi Radosław Zawadzki. – Uznanie dla kampanii, to tak naprawdę uznanie dla pracy całego zespołu i osób, które spontanicznie włączają się w dzieło promocji Warmii i Mazur jako polskiej marki exportowej – zaznacza Zawadzki.
     Konkurs "Złote Spinacze" został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem "Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.
     Konkurs "Złote Spinacze" ma charakter otwarty. Kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. W skład jury oceniającego nadesłane projekty wchodzą eksperci i przedstawiciele świata PR, mediów, biznesu oraz innych opiniotwórczych organizacji.
     Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa firma doradcza KPMG, partner merytoryczny konkursu. Uroczysta gala wręczenia statuetek konkursu "Złote Spinacze" odbywa się tradycyjnie na zakończenie całodziennego kongres PR Forum i jest okazją nie tylko do zapoznania się z najlepszymi projektami PR i ich autorami, ale również do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
     Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się podczas uroczystej gali na zakończenie Kongresu PR Forum 2011 w Hotelu InterContinental w Warszawie.

Biuro prasowe Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
  • Patrzcie i bierzcie przykład 'buraczki elblążkowe" jak się robi promocje. A Wy (bezradni elbląscy ) tylko na dupach siedzicie i nie promujecie Żuław Elbląskich i Mierzji Wiślanej, wstyd, pacany, wstyd !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Dupa Jasiu(2011-10-26)
Reklama