Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 20-10-2017, imieniny Jana, Ireny
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Czerwień października Czerwień października

Kampania „Mazury Cud Natury” najlepsza!

 
Elbląg, Kampania „Mazury Cud Natury” najlepsza! Podczas wręczenia nagrody - kadr z telewizyjnej transmisji gali
Rek

Późnym wieczorem, 25 października w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu Związku Firm Public Relations - „Złote Spinacze” na najlepsze polskie kampanie PR. Najlepszym projektem w kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu” została uznana kampania „Mazury Cud Natury”.

Do tegorocznej, dziewiątej edycji „Złotych Spinaczy” wpłynęło 178 zgłoszeń. Do ścisłego finału zakwalifikowało się 55 projektów, które rywalizowały o nagrodę główną w 19 kategoriach.
     Jak podkreśla Radosław Zawadzki, Dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie, który odebrał statuetkę laureata, realizowana przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego kampania walczyła z rekordową ilością zgłoszonych w tym roku do konkursu projektami.
– Nasza kampania rywalizowała u uznania ze 177 innymi projektami, zaś w ścisłym finale z 55 najlepszymi projektami z całej Polski w 19 kategoriach – mówi Radosław Zawadzki. – Uznanie dla kampanii, to tak naprawdę uznanie dla pracy całego zespołu i osób, które spontanicznie włączają się w dzieło promocji Warmii i Mazur jako polskiej marki exportowej – zaznacza Zawadzki.
     Konkurs "Złote Spinacze" został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem "Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.
     Konkurs "Złote Spinacze" ma charakter otwarty. Kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. W skład jury oceniającego nadesłane projekty wchodzą eksperci i przedstawiciele świata PR, mediów, biznesu oraz innych opiniotwórczych organizacji.
     Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa firma doradcza KPMG, partner merytoryczny konkursu. Uroczysta gala wręczenia statuetek konkursu "Złote Spinacze" odbywa się tradycyjnie na zakończenie całodziennego kongres PR Forum i jest okazją nie tylko do zapoznania się z najlepszymi projektami PR i ich autorami, ale również do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
     Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się podczas uroczystej gali na zakończenie Kongresu PR Forum 2011 w Hotelu InterContinental w Warszawie.

Biuro prasowe Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
  • Patrzcie i bierzcie przykład 'buraczki elblążkowe" jak się robi promocje. A Wy (bezradni elbląscy ) tylko na dupach siedzicie i nie promujecie Żuław Elbląskich i Mierzji Wiślanej, wstyd, pacany, wstyd !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Dupa Jasiu(2011-10-26)
Reklama