UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Gróbarczyk jestes młodym facetem. jak można było sie tak zapóścić???? Zacznij biegać i schudnij bo nie dożyjesz Przekopu.
  • Rząd Bangladeszu dumnie ogłosił, że rozpoczyna dystrybucję nowych dowodów osobistych. Cyfrowe dokumenty zastąpią prawo jazdy, umożliwią dostęp do 22 rządowych usług. 100 milionów obywateli ma się z czego cieszyć.
  • Czy ktoś mi odpowie na pytanie ile miejsc pracy w Elblągu i regionie stworzyło PO przez 8 lat swoich rządów ?
  • -10000
  • Ale balon! Unia nie da forsy na tą mrzonkę ( już dziś wiadomo ), no i będzie na kogo zrzucić. .. .przecież to się nie ma nijak do rachunku ekonomicznego! Ale hałas jest jak diabli. .. .nie my tylko ONI. To się nazywa zakręcenie łba moherom!
  • Projekt musi uwzględniać wrota sztormowe na wylocie Przekopu od strony Zatoki Gdańskiej- sama śluza może nie wystarczać. Po kilku ostatnich "cofkach" trzeba rozważyć też podobne wrota u ujścia rzeki Elbląg (np. w korelacji z mostem zwodzonym lub obrotowym w Nowakowie), by lepiej chronić Miasto i przeległe poldery. Natura nie znosi fuszerek, jej potęga może zagrozić nam w najmniej korzystnym momencie. Parametry samego kanału powinny być perspektywiczne tzn. 6-8 m, a nie 5 m głebokości (na razie np. jednostki SG maja problem z wejściem na Zalew). Pogłębienia wręcz odbudowy również wymagają tory wodne (ale przykład Wenecji pokazuje, że można utrzymać tory przez bardzo płytką lagunę). Kopać bezwzględnie trzeba, i to zacząć trzeba jak naszybciej, bo pracy jest na lata. .. .
  • Podpisał: Łopata, prezes
  • Idąc twoim tokiem myślenia Wrocław i Szczecin to zagrabione ziemie niemieckie
  • Tak panie historyk ale w połowie 17 wieku sami dalismy im niezaleznosc
Reklama