Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 03-12-2016, imieniny Franciszka, Ksawerego
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Koniec kupowania numerków?

Po wielu interwencjach dobra wiadomość dla zmotoryzowanych elblążan.

Od dziś wizytę w wydziale komunikacji można uzgodnić telefonicznie, a nie tylko zjawiając się osobiście we wczesnych godzinach porannych. Jak informuje rzecznik Urzędu Miejskiego Artur Zieliński, zapytania dziennikarzy i uwagi zawarte w ankietach sprawdzających ocenę pracy Urzędu przez mieszkanców skłoniły władze miasta do uruchomienia telefonicznych zapisów na wizyty w wydziale komunikacji.
     Zapisy prowadzi punkt informacyjny Urzędu (znajduje sie w dolnym holu UM - autor) pod numerem 239 33 99. Z nowej, wygodniejszej formy zapisów korzystać można: w poniedziałki, wtorki, środy i piątki w godzinach od 7.30 do 15.30, we czwartki między godz. 7.30 a 16.30 i w soboty - od godz. 8 do 12.
     Na razie zapisywać można się z najwyżej 2-dniowym wyprzedzeniem. Jak jednak zapewnia rzecznik Zieliński, jest szansa, że wkrótce z urzędem będzie sie można umówic np. tydzień wcześniej.

AJ
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Bardzo proste a skuteczne - wystarczy chcieć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    +(2002-01-21)
  • WRESZCIE - Przecież to co się działo do tej pory to horror.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Cower(2002-01-21)
  • Jak się coś spieprzy i potem naprawi, to też to jest sukces. Gratulacje
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Lucjusz(2002-01-21)
  • Pożyjemy, zobaczymy!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-01-22)
  • czy ten dziwny wydział nie może funkcjonować jak wszystkie inne wydziały urzędu ? Jeżeli jest takie zapotrzebowanie na jego usługi czy nie można zwiększyć zatrudnienia ? Przecież jakiekolwiek zapisy w kolejkę świadczą że wydział nie spełnia swojej funkcji w prawidłowy sposób.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kierowca(2002-01-22)
  • Przed wyborami do samorządu - być może bezpośrednimi Prezydenta Miasta, Prezydent Henryk Słonina zmienia niewygodne, utrudniajace życie, skostniałe zwyczaje w Wydziale Komunikacji. Szkoda, że wybory samorządowe nie są częściej, może wprowadzono by więcej korzystnych zmian w obsłudze Klienta w Urzędzie Miejskim.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Andrzej L.(2002-01-22)
  • To najbardziej oblężony Wydział w UM. Bez dyskusji. Czy nie ma możliwości wprowadzenia pracy II zmianowej: 7:00 - 19:00; rzeczywistego czasu pracy będzie mniej ale wydłuży sie okres obsługi co może zmniejszyć tłok. Kupcie w UM dwie karty SIMowskie i aparaty; wówczas umawianie się na telefon będzie bezproblemowe. Wreszcie pomysł najbardziej radykalny - czy nie można wyprowadzic tego Wydziału poza budynek przy Łączności i całkowicie zmienić styl pracy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Żona Kierowcy(2002-01-22)
Reklama