Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 25-03-2017, imieniny Marii, Wieńczysława
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

16 Pomorska Dywizja Zmechanizowana 16 Pomorska Dywizja Zmechanizowana

Koniec kupowania numerków?

Po wielu interwencjach dobra wiadomość dla zmotoryzowanych elblążan.

Od dziś wizytę w wydziale komunikacji można uzgodnić telefonicznie, a nie tylko zjawiając się osobiście we wczesnych godzinach porannych. Jak informuje rzecznik Urzędu Miejskiego Artur Zieliński, zapytania dziennikarzy i uwagi zawarte w ankietach sprawdzających ocenę pracy Urzędu przez mieszkanców skłoniły władze miasta do uruchomienia telefonicznych zapisów na wizyty w wydziale komunikacji.
     Zapisy prowadzi punkt informacyjny Urzędu (znajduje sie w dolnym holu UM - autor) pod numerem 239 33 99. Z nowej, wygodniejszej formy zapisów korzystać można: w poniedziałki, wtorki, środy i piątki w godzinach od 7.30 do 15.30, we czwartki między godz. 7.30 a 16.30 i w soboty - od godz. 8 do 12.
     Na razie zapisywać można się z najwyżej 2-dniowym wyprzedzeniem. Jak jednak zapewnia rzecznik Zieliński, jest szansa, że wkrótce z urzędem będzie sie można umówic np. tydzień wcześniej.

AJ
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Bardzo proste a skuteczne - wystarczy chcieć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    +(2002-01-21)
  • WRESZCIE - Przecież to co się działo do tej pory to horror.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Cower(2002-01-21)
  • Jak się coś spieprzy i potem naprawi, to też to jest sukces. Gratulacje
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Lucjusz(2002-01-21)
  • Pożyjemy, zobaczymy!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-01-22)
  • czy ten dziwny wydział nie może funkcjonować jak wszystkie inne wydziały urzędu ? Jeżeli jest takie zapotrzebowanie na jego usługi czy nie można zwiększyć zatrudnienia ? Przecież jakiekolwiek zapisy w kolejkę świadczą że wydział nie spełnia swojej funkcji w prawidłowy sposób.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kierowca(2002-01-22)
  • Przed wyborami do samorządu - być może bezpośrednimi Prezydenta Miasta, Prezydent Henryk Słonina zmienia niewygodne, utrudniajace życie, skostniałe zwyczaje w Wydziale Komunikacji. Szkoda, że wybory samorządowe nie są częściej, może wprowadzono by więcej korzystnych zmian w obsłudze Klienta w Urzędzie Miejskim.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Andrzej L.(2002-01-22)
  • To najbardziej oblężony Wydział w UM. Bez dyskusji. Czy nie ma możliwości wprowadzenia pracy II zmianowej: 7:00 - 19:00; rzeczywistego czasu pracy będzie mniej ale wydłuży sie okres obsługi co może zmniejszyć tłok. Kupcie w UM dwie karty SIMowskie i aparaty; wówczas umawianie się na telefon będzie bezproblemowe. Wreszcie pomysł najbardziej radykalny - czy nie można wyprowadzic tego Wydziału poza budynek przy Łączności i całkowicie zmienić styl pracy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Żona Kierowcy(2002-01-22)
Reklama