Piątek 14-12-2018, imieniny Jana, Alfreda
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Rek

Koniec kupowania numerków?

Po wielu interwencjach dobra wiadomość dla zmotoryzowanych elblążan.

Od dziś wizytę w wydziale komunikacji można uzgodnić telefonicznie, a nie tylko zjawiając się osobiście we wczesnych godzinach porannych. Jak informuje rzecznik Urzędu Miejskiego Artur Zieliński, zapytania dziennikarzy i uwagi zawarte w ankietach sprawdzających ocenę pracy Urzędu przez mieszkanców skłoniły władze miasta do uruchomienia telefonicznych zapisów na wizyty w wydziale komunikacji.
     Zapisy prowadzi punkt informacyjny Urzędu (znajduje sie w dolnym holu UM - autor) pod numerem 239 33 99. Z nowej, wygodniejszej formy zapisów korzystać można: w poniedziałki, wtorki, środy i piątki w godzinach od 7.30 do 15.30, we czwartki między godz. 7.30 a 16.30 i w soboty - od godz. 8 do 12.
     Na razie zapisywać można się z najwyżej 2-dniowym wyprzedzeniem. Jak jednak zapewnia rzecznik Zieliński, jest szansa, że wkrótce z urzędem będzie sie można umówic np. tydzień wcześniej.
AJ
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Bardzo proste a skuteczne - wystarczy chcieć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    +(2002-01-21)
  • WRESZCIE - Przecież to co się działo do tej pory to horror.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Cower(2002-01-21)
  • Jak się coś spieprzy i potem naprawi, to też to jest sukces. Gratulacje
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Lucjusz(2002-01-21)
  • Pożyjemy, zobaczymy!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-01-22)
  • czy ten dziwny wydział nie może funkcjonować jak wszystkie inne wydziały urzędu ? Jeżeli jest takie zapotrzebowanie na jego usługi czy nie można zwiększyć zatrudnienia ? Przecież jakiekolwiek zapisy w kolejkę świadczą że wydział nie spełnia swojej funkcji w prawidłowy sposób.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kierowca(2002-01-22)
  • Przed wyborami do samorządu - być może bezpośrednimi Prezydenta Miasta, Prezydent Henryk Słonina zmienia niewygodne, utrudniajace życie, skostniałe zwyczaje w Wydziale Komunikacji. Szkoda, że wybory samorządowe nie są częściej, może wprowadzono by więcej korzystnych zmian w obsłudze Klienta w Urzędzie Miejskim.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Andrzej L.(2002-01-22)
  • To najbardziej oblężony Wydział w UM. Bez dyskusji. Czy nie ma możliwości wprowadzenia pracy II zmianowej: 7:00 - 19:00; rzeczywistego czasu pracy będzie mniej ale wydłuży sie okres obsługi co może zmniejszyć tłok. Kupcie w UM dwie karty SIMowskie i aparaty; wówczas umawianie się na telefon będzie bezproblemowe. Wreszcie pomysł najbardziej radykalny - czy nie można wyprowadzic tego Wydziału poza budynek przy Łączności i całkowicie zmienić styl pracy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Żona Kierowcy(2002-01-22)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Fototapeta fizelinowa 290x260 cm - Tropiki
Fototapety ze zwierzętami
Fototapety fashion z modą
Fototapety dziecięce