UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Nie tylko kolej jest pod wiaduktem, dochodzi kanał i skrzyżowanie dróg. Poza tym jakie korki? Światła przewidują? Po to jest objazd całej inwestycji żeby korków nie było, przełączenie ruchu ciężarowego na objazd odciąży jedynie drogę.
  • Po polsku mówi się do Malborka, a nie na Malbork!
  • Rodzaj przejazdu określają przepisy dotyczące iloczynu ruchu. Może jechać 1 pociąg A być duży ruch pojazdów to wystarczy aby był przejazd kat. B
  • oj, zbyt wiele kolega wymaga od tych głąbów do planowania. ..
  • są tacy co mówią do MalborGa :D
  • A gdzie powiatowi spece od dróg? Ich pryncypał ówczesny Pan Sławomir deklarował jakieś 5 lat temu naprawe drogi przez Wikrowo. Nie ma juz Pana Starosty i dalej nie ma drogi. Ale dzis mozna było uszczknąć z tego tortu, jakim jest kwota budowy tego wiaduktu i sfinansowac jakis procent remontu drogi z tych środków. Argumentem było by to, że na pewno część ruchu pojedzie tamtędy. Tak zrobił powiat Nowodworski przy okazji budowy S7.Wiadać w naszym powiecie przerost formy nad treścią.
Reklama