Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Czwartek 08-12-2016, imieniny Marii, Wirgiliusza
 
Rek

UWAGA!

Markowy produkt turystyczny

Radni komisji integracji europejskiej i promocji miasta złożyli wniosek o ustanowienie markowego produktu turystycznego.

Naszymi markowymi produktami turystycznymi mają być szlaki wodne Zalewu Wiślanego, Kanału Elbląskiego i Żuław Wiślanych. W korespondencji radiowej mówi szef komisji integracji europejskiej i promocji Jerzy Wcisła.

.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Wcisła w swojej kampanii oglaszal że wybuduje pelno boisk do koszykówki w mieście. Gdzie one są?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2005-06-21)
  • Pewnie wcisła sie ta idea z budowa boisk, gadzies miedzy dokumentacje co do markowego przedmiotu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    o(2005-06-21)
  • Tak się jakoś składa, że promocją miasta zajmują się ciągle osoby jakby przypadkowe, albo z „układów”, albo z „tamtych czasów”. Przekonałem się o tym, jak niegdyś zobaczyłem nowomianowanego kierownika promocji miasta. Miał mocne wejście, ale widoczne braki uzębienia i wiedzy, tym niemniej „Dziennik Elbląski” poświęcił mu rubryczkę „O nich się mówi”. Oczywiście tego niedouczonego niedołęgę szybko wyrzucono, ale smrodek pozostał. Teraz, gdy patrzę na pewnego, zaawansowanego wiekiem eks-dziennikarza (z naleciałościami z poprzedniej epoki) i pewną panią od promocji (okres powabu i zdolności ofensywnego działania dawno poza nią), to mam duże wątpliwości, czy promowanie Elbląga przybierze nowoczesny, oczekiwany przez wielu kształt. W tej promocji powielane są ciągle te same schematy turystyczne w okolicy miasta (kanał, Malbork, Frombork). Na szczęście miasto zmienia się w szybkim tempie i jak zauważyłem, i bez tych „fachowców” od promocji – promuje się ipse per ipsem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2005-06-21)
  • albo produktu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    o(2005-06-21)
  • na wyjatkowosc zaslugiwac juz niedlugo bedzie jedyny w europie NOWY port morski, do ktorego nie moze wplynac zaden pelnomorski statek :( koszt tej zabawy to TYLKO nieco ponad 30mln zl....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    pR0SiAczek(2005-06-21)
  • No, i promować go będziemy na Dniach Morza!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2005-06-21)
  • deja vu? 20miechów temy ta sama komisja... www.portel.pl bliskoTrzyLataTemu terajszyCzłonekBiuraPM ... www.portel.pl
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rwel(2005-06-21)
  • A może by tak referendum........wymienic ekipe i uratowac to co jest do uratowania.Port dobra sprawa....budynki admin juz pobudowane,Straż Graniczna biega ,patrzy na rybakow no bo kogo tu odprawiac.A co ze statkiem WIDMO,gdzie pływa i z kim????????????,a 2 rejsy ruskiego wodolotu do kaliningradu to faktyczna potzreba aby rozbudowywac admin.w Elblągu...........gratulujeeeeeeeeee
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    obserwatorr(2005-06-22)
  • "Naszymi markowymi produktami turystycznymi mają być szlaki wodne Zalewu Wiślanego, Kanału Elbląskiego i Żuław Wiślanych" Hm. Wciąż słyszymy, że nasz region obfituje w naturalne bogactwa (gęste lasy, czyste wody, krajobrazy) i z tego też powodu jesteśmy atrakcyjni turystycznie dla zachodnich sąsiadów. Ok. Od ilu lat to słyszymy? No już jakiś czas. Teraz pytania: - czy ww. szlaki wodne są przygotowane na przyjmowanie turystów (przystanie jachtowe, gastronomia, pola namiotowe, itp.)? - czy ww. szlaki wodne są w stanie przyjąc jednostki pływające, które zapewne zaczną spływac w odpowiedzi na kampanię promocyjną? - czy zostały przeprowadzone badania z czym się kojarzy nasz region? Czy na tej podstawie przygotowano kampanię? Czy kampanię przygotuje wydział promocji czy też powierzy się go profesjonalnej firmie wyłonionej w przetargu, gdzie najwieksza waga nie będzie obciążona cena a jakość i doświadczenie w podobnych przedsięwzięciach? Czy odbędzie się spotkanie z przedstawicielami gospodarstw prowadzących gospodarstwa agroturystyczne celem informacji i promocji - w każdym gospodarstwie ten sam poziom informacji o regionie, te same ulotki, foldery promujace region? To tylko kilka pytań. Śmiem wątpic, że akcja się rozmyje kiedy będzie się tym zajmował Wydział Promocji. Inna sprawa, gdyby miał już jakieś doświadczenie w tej materii... Ale w chwili obecnej wątpię. Jednak jakieś tam światełko nadziei się ćmi, że ktoś pójdzie po rozum do głowy...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    blados(2005-06-22)
  • Choć w pewnych kwestiach zjadliwy anonim ma rację , to jednak opieranie skądinąd słusznych argumentów na złośliwościach dotyczących wyglądu krytykowanych , trąci mi tchórzostwem i małomiasteczkowym zakompleksieniem. Mogę nie mieć racji , ale jakoś nie lubię takich zachowań i tracę szacunek dla dyskutanta. Tym bardziej ,jeśli obrażając kogoś ,nie ma on odwagi aby ujawnić swoje dane lub chociaż pseudonim. Dziecku można by powiedzieć : fe , nieładnie! A dorosłemu ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    prawy(2005-06-22)
  • gdzie są ścieszki rowerowe? Elbląg -Buczyniec wzdłuż Drużna i kanału , przecież to byłaby super atrakcja!!!! ale jak ktoś jexdzi tylko samochodem to ma to w ....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    gaźnik(2005-06-22)
  • A! I jeszcze te cytaty?! Perły przed wieprze ...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    prawy(2005-06-22)
Reklama