Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Poniedziałek 23-10-2017, imieniny Teodora, Seweryna
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

MegaMarka, czyli tworzenie wizerunku firmy

Elbląg, MegaMarka, czyli tworzenie wizerunku firmy

5 stycznia ruszył nowy portal MegaMarka stworzony z inicjatywy elblążan. Serwis jest skierowany do przedsiębiorców na terenie całego kraju. Ideą portalu jest stworzenie pozytywnego i wiarygodnego wizerunku marki.

Twórcy serwisu twierdzą, iż jest on „pierwszym opiniotwórczym portalem internetowym tego typu na świecie”, na którym kontrahenci, klienci i pracownicy mają możliwość wyrazić swoją opinię na temat danej firmy.
     Trzeba przyznać, że to ciekawy pomysł na promowanie najlepszych firm, instytucji publicznych, lekarzy, sklepów, restauracji, hoteli i innych podmiotów życia publicznego i gospodarczego. Wystarczy zarejestrować się na stronie. Portal MegaMarka jest bezpłatny.

Oprac. Anieze
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Twórcy serwisu twierdzą, iż jest on „pierwszym opiniotwórczym portalem internetowym tego typu na świecie". To twórcy świata chyba nie widzieli. W Polce od kilku lat działa Instytut Marki Polskiej www.imp.org.pl, na świecie przykładem niech będzie Brand Republic www.brandrepublic.com
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    PnF(2009-01-12)
  • szkoda że pomysł ukradziony; ]
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2009-01-12)
  • proponuję stworzyć portal opinietwórczy naszych radnych i wiekiego brata! To dopiero odniosa sukces wejsć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2009-01-12)
  • a czy można tam napisac, że w Emlongu żyje się naprawde dobrze wszystkim, że dzieki władzom miasto pieknieje iogólnie jest cudownie?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    emeryt z LWP(2009-01-12)
  • Hmm pierwszy to on na pewno nie jest. Tutaj uwaga reklama ale www. fachowcy. org. pl istnieje już od dłuższego czasu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Fan(2009-01-12)
  • ja nie widzę nic wspólnego ze stronami podanymi w pierwszym poście. .. jak się ktoś wysili aby przeczytać idee i opis działania to znajdzie różnicę; ). A polega ona na możliwości zarządzania tymi opiniami przez firmę i negocjacje tychże opinii. Tylko czy uda się zachęcić firmy do rejestracji? Odważą się?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    elblążaninn(2009-01-12)
  • jakby ktoś linka szukał: www. megamarka. pl
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    jass(2009-01-12)
  • Witam wszystkich Chciałem zauważyć, że strony, które zostały podane jako identyczne, nie mają nic wspólnego z ideą naszego portalu. Nam zależy na tym, że np. idąc do sklepu, który jest zarejestrowany na portalu megamarka. pl, nikt nie będzie się martwił czy kupiony towar w razie jakichkolwiek wad, będzie można wymienić, czy też nie. Czy jak nam zepsuje się telewizor, to firma, która w rankingu jest wysoko, naprawi go tanio i dobrze, ponieważ będzie chciała być jeszcze wyżej na liście. Nasze motto jest proste i czytelne: TWOJA SUBIEKTYWNA OPINIA NA TEMAT DANEGO PODMIOTU, W SUMIE DAJE JEGO OBIEKTYWNY OBRAZ. Zapraszam serdecznie na strony portalu www. megamarka. pl.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    współwłaściciel - MegaMarka.pl(2009-01-12)
  • Ano przyjemnie posłuchać czegoś co wyraźnie odstaje od ekonomii socjalizmu i zapyziałych układzików. Ale nie łudźcie się 75 % ludzi i tak nie wie o czym mówicie, wszak następny wybór będzie podobny do poprzednich, nie tylko z winy przyzwyczajeń lecz także z plaży na froncie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    AborygenMiejscowy(2009-01-12)
  • Moim zdaniem możecie przyczynić się do skrzywdzenia kogoś przez nieuczciwych konkurentów. Jak będziecie weryfikować prawdziwość opinii. Czy przygotowani jesteście finansowo na ewentualne roszczenia poszkodowanych? To wy odpowiadacie za treść, choćbyście nie wiem jak zaprzeczali (chyba ze to free forum będzie - więc bez znaczenia jak każdy szmatławiec anonimowych pajaców). Wiec jeśli ktoś napisze ze firma "x" to chu. .. , kradną, gwałcą w pracy, oszukują i w ogóle są be, to co wy na to?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Kataklizm(2009-01-12)
  • Jeśli nie stoi za wami ktoś z branży PR i nie nawiążecie współpracy z największym z tej branży, branży badań marketingowych, to niestety ale polegniecie. Może to i jest pierwszy, jedyny taki portal, ale musicie mieć przynajmniej 20% TOP 100 z północy polski aby ktoś zaczął was poważnie traktować.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Reuters(2009-01-12)
  • Aby uniknąć nadużyć zrobiliśmy tak: 1) opinię wystawia osoba lub podmiot który jest zarejestrowany i zalogowany w MegaMarka. pl, 2) opinię weryfikuje sam zainteresowany podmiot, ma na to 14 dni, aby zdecydować co z nią zrobić. (odsyłam na MegaMarka. pl) 3) jedna osoba może wystawić danemu podmiotowi opinię raz na 31 dni, 4) podmiot aby był widoczny w portalu MegaMarka. pl i aby mógł oceniać inne podmioty musi przesłać MegaMarce. pl swój REGON 5) aby się zarejestrować i aby wystawić opinię trzeba zaakceptować regulamin itd.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    współwłaściciel - MegaMarka.pl(2009-01-12)
Reklama