Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 11-12-2016, imieniny Damazego, Daniela
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Miss portElu: Zmiany, zmiany

Elbląg, Miss portElu: Zmiany, zmiany Arleta Gaber

Po wczorajszym tekście informującym o bieżących wynikach głosowania na Miss portElu odnotowaliśmy zmianę w rankingu.

Wg danych z godziny 13.00 (dzisiaj) najwięcej SMS-ów w plebiscycie na Miss portElu wysłano na Arletę Gaber (23,46 proc. oddanych głosów). Następna w kolejności jest – jeszcze wczoraj liderka plebiscytu - Aleksandra Lazarowska (18,43 proc. głosów). Na trzecim miejscu znalazła się Nina Gawda, na którą głosowało 10,61 proc. biorących udział w naszej zabawie. W dalszej kolejności: Małgorzata Sawicka, Karolina Ferenc i Monika Mickiewicz.
     Przypominamy, że w sobotę w Teatrze Dramatycznym odbędzie się finał wyborów Miss Ziemi Elbląskiej i Miss Ziemi Elbląskiej Nastolatek.
     Miss portElu otrzyma w nagrodę elegancki komplet galanterii skórzanej (torebka, wizytownik i portmonetka) ufundowany przez elbląską firmę Plastyk Plus.
     Wśród Czytelników, którzy biorą udział w głosowaniu, już jutro (w piątek) rozlosujemy zewnętrzny faks-modem marki U.S. Robotics (wartości ok. 250 zł) oraz trzy podwójne zaproszenia na finał wyborów miss w Teatrze Dramatycznym.
     Zdjęcia kandydatek do tytułu Miss portElu znajdują się w dziale Fotoreportaż.
     Głosowanie w plebiscycie na Miss portElu zakończy się jutro w południe.

M
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • ten słonik to ma szczęście;)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    żyrafa(2004-03-04)
  • wreszcie ktos przejrzal na oczy a juz sie balem
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    :-0000(2004-03-04)
  • Yasne. Szczerze mówiąc, wczorajsze pierwsze miejsce bardzo mnie zdziwiło... P. Lazarowska misi mieć dużo BARDZO dobrych znajomych... :-p
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Alf(2004-03-04)
  • Makijaż dużo robi(hahaha)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Paula(2004-03-04)
  • panno PAULO!!! każda kobieta używa tabety, ty zapewne też bo nie wierze że jak gdzieś wychodzisz to nie nakładarz makijażu!!!? trzeba tylko mieć opanowanie do używania tego, a ja znam osobiście A.G i moge cię zapewnić że nie lubi się maloweć. NAPRAWDE!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Marcin(2004-03-04)
  • ale się słonikowi trąba podniosła....;-)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    fan słonika(2004-03-04)
  • Makijaż makijażem, ale nie wyobrażam sobie jakiejkolwiek kandydatki, która nie potrafi zrobić sobie makijażu (zdażają się przecież takie). A Arleta potrafi. A że do tego jeszcze całkiem fajniutka jest... Wszystkiego dobrego Arletko!:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Andzinsan(2004-03-04)
  • hehe, mówieem, że arletka jest najlepsza to mi nikt nie wierzył!! ale po ogłoszeniu wczoraj faworytki dorwałem się do telefonu i zmieniłem bieg rzeczy!! Całe I LO głosuje na Arletke :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Mikołaj(2004-03-04)
  • Paula ZAZDROŚĆ! ZAZDROŚĆ! nie ładnie...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    bobEK(2004-03-04)
  • Dziewczyna jest ładna, ma spore szanse na wygraną. Na początku kibicowałam Krystowskiej, ale już mi się odwidziało i 3mam kciuki za Arlete. Jest delikatniejsza i bardziej subtelna,pozdrawiam :-)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    MaJa(2004-03-04)
  • CI CO GLOSUJA NA P.LAZAROWSKA POPROSTU ZNAJA SIE NA PIEKNIE OLA TO SUPER LASKA TO CHYBA PANNA ARLETKA MA MNOSTWO ZNAJOMYCH ALBO SAMA WYSYLA SMSY
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ALFA PRZECIWNIK(2004-03-04)
  • Co?Ona sie wam podoba? Widze ze chlopaki juz sie nie znaja na rzeczy no ale to wasz wybor.Ja chcialbym wystawic inna kandydatke do tytulu.Moja kolezanke Paulinke.POzdrawiam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2004-03-04)
Reklama