Środa 21-11-2018, imieniny Janusza, Konrada
 

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Nowo otwarta placówka Getin Banku zaprasza

 
Elbląg, Nowo otwarta placówka Getin Banku zaprasza fot. Michał Skroboszewski

Rzetelna komunikacja, wysoka jakość obsługi, a także możliwość spróbowania swoich sił w bankowości – o tym wszystkim rozmawiamy z właścicielem placówki partnerskiej Getin Banku w Elblągu przy ul. Płk. Dąbka 138/6. Zobacz również zdjęcia z otwarcia placówki. 

- Czy nowa placówka to zmiany na lepsze?
     - Edyta Szymborska, Getin Bank Elbląg: Pyta Pani czy to zmiany na lepsze? Moim zdaniem tak, ale to przede wszystkim do Klientów należy ocena. Moim priorytetem jest dbałość o relacje z klientami, stawiamy na rzetelną komunikację z nimi, gdyż to oni są dla nas najważniejsi, a niektóre firmy często o tym zapominają, goniąc tylko i wyłącznie za zyskiem. Moje podejście do klientów i pracowników oraz dobra oferta produktowa, a przecież oferta Getin Banku jest – nie tylko w naszej opinii – wręcz najlepsza na tutejszym rynku, są dobrą podstawą sukcesu.
     
     - Czy ma Pani doświadczenie w branży finansowej?
     - Tak, mam doświadczenie w branży finansowej, ale i duże doświadczenie w obsłudze klienta. To, co wyniosłam z mojego doświadczenia to właśnie przekonanie, że nie liczy się tylko produkt. Dlatego cenimy długofalowe relacje z klientami przy obustronnych korzyściach i na to uczulam moich pracowników. Zależy mi, aby każdy Klient był w centrum naszej uwagi i aby wychodził z placówki zadowolony, że to na czym mu zależało, zostało załatwione w możliwie najlepszy dla niego sposób.
     
     - Jaka jest więc nowa placówka Getin Banku w Elblągu?

  fot. Michał Skroboszewski fot. Michał Skroboszewski

 - Nowa placówka - to zmiana podejścia do Klientów, to położenie nacisku na właściwe relacje z klientem. Pracownicy placówki zostali tak przeszkoleni, aby naszym Klientom zapewnić jak najwyższą jakość obsługi, gdyż wiemy że zadowolony Klient w przyszłości wróci do nas. Chcę podkreślić, że przywiązujemy ogromną wagę do rzetelnego informowania Klientów, tak aby mieli oni poczucie, że rzeczywiście uzyskali niezbędną wiedzę do podjęcia decyzji. Znając potrzeby Klientów i mając do dyspozycji doskonałą ofertę produktową Getin Banku jesteśmy w stanie zaoferować rozwiązania najlepiej dopasowane do potrzeb i możliwości każdego Klienta. Taka jest właśnie nowa placówka partnerska Getin Banku w Elblągu. Chcemy, aby mieszkańcy Elbląga kojarzyli nas z wysoką jakością obsługi oraz stabilnością i wiarygodnością. Chcemy się rozwijać na tutejszym rynku, dlatego m.in. poszukujemy osób, które wiążą swoją karierę z bankowością i zachęcamy do przesyłania aplikacji na adres: rekrutacja_paslek@op.pl. Od naszych pracowników wymagamy sumiennej pracy, profesjonalizmu i zorientowania na Klienta, zapewniając w zamian wynagrodzenie i możliwości rozwoju adekwatnie do uzyskiwanych wyników, zaangażowania i umiejętności.
     
     - Gdzie mieści się placówka?
     - Placówka znajduje się przy ulicy Płk. Dąbka 138/6, przy Gildii. Działamy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17. Jesteśmy też dostępni pod numerami telefonów: 552454775. Już zaczęły pojawiać się w Elblągu billboardy i plakaty reklamowe, dzięki czemu Klienci będą mogli nas łatwiej i szybciej znaleźć. Na każdego nowego Klienta czeka upominek i atrakcyjna oferta Getin Banku.
     
     

--------Art. sponsorowany---------
,
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl