Czwartek 13-12-2018, imieniny Łucji, Otylii
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Nowy Rok na Placu

Elbląg, Nowy Rok na Placu Sylwester przed rokiem (fot. Paweł Serocki).

W noc sylwestrową, z 31 grudnia 2006 r. na 1 stycznia 2007 r., w godz. 23-00.30 na Placu Kazimierza Jagiellończyka odbędzie się festyn „Powitanie Nowego Roku”.

Imprezę poprowadzi Dariusz Bocian. W programie m.in. wspólne powitanie Nowego Roku i pokaz sztucznych ogni. Pokaz ogni przygotowuje firma Veco-Art z Poznania, a finansuje Urząd Miasta.
     Na powitanie Nowego Roku na Placu Kazimierza Jagiellończyka zaprasza naczelnik Wydziału Kultury i Sportu UM Marek Burchardt:
PD
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • wielkie dzięki że na placu kazimierza jagiellończyka !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Ludzie ze Starówki.(2006-12-27)
  • wielkie dzięki !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    człowiek z zawady(2006-12-27)
  • heheh wielkie dzięki że na placu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    człowiek z karowej:)(2006-12-27)
  • Myslalam ze bedzie ciekawiej, lepsza zabawa...np. jakis koncert lub cos w tym stylu. A widze ze nic dobrego sie nie zapowiada :/ Moze chociarz fajerwerki beda ladne =]
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    elka(2006-12-27)
  • No cóż , tylko Pan Bocian, szkoda że nie wyższy poziom.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    marBi(2006-12-27)
  • Widać że tylko krytykowac potrafisdz i nie masz pojęcia o organizowaniu imprez, też tak gadałem pói nie brałem udziału w jednej imprezie którą prowadził Bocian, powiem ze mile byłem zaskoczony, człowiek jest profesjonalistą skutecznie potrafi wszystko zgrać czy zapełnić czas między wystepami
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2006-12-27)
  • To fajnie, że miasto pomyślało o tych, których nie stać na to by zapłacić za zabawę, ale ja niestety się nie wybiorę bo będę pracować w Sylwestra!!! Z resztą sama tego chciałam:-)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Panna(2006-12-27)
  • "Widać że tylko krytykowac potrafisdz i nie masz pojęcia o organizowaniu imprez, też tak gadałem pói nie brałem udziału w jednej imprezie którą prowadził Bocian, powiem ze mile byłem zaskoczony, człowiek jest profesjonalistą skutecznie potrafi wszystko zgrać czy zapełnić czas między wystepami" Hahaha rozbawiłeś mnie tą wypowiedzią. Przecież ten człowiek nie ma za grosz pojęcia o organizowaniu imprez. Panie bocian takie imprezy to możesz organizować na wiejskiej dyskotece dla emerytów i rencistów na remizie. Na takie imprezy przychodzą bawić się młodzi ludzie, a co taki bocian może wiedzieć co kręci młodych ludzi? Miasto powinno wynająć młodych, profesjonalnych ludzi, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu takich imprez. Jeśli imprezę prowadzić ma Bocian to ja wolę spędzić sylwestra w domu przed telewizorem niż iść na taką żenującą imprezę
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    *_*(2006-12-27)
  • Wielkie dzięki dla ludzi ze starówki za to że nie przyjdą na plac. Starówkę ogrodzić wysokim murem, fosą i drutem kolczastym. zrobić zoo i skansen oczywiście żeby tubylcom ze starówki nie przeszkadzać to dostęp tylko z kamer i tv. A najlepiej zamknąć ten cud elbląga szklaną kopułą i odgrodzić od reszty tego zepsutego miasta. Starówka czy to w krakowie, gdańsku, poznaniu czy warszawie jest miejscem spotkań imprez i zarabiania pieniędzy a w elblągu najlepiej żeby była spacerniakiem dla staruszków w bamboszach. Gratulujemy Elblągowi starówki!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    prawie normalny(2006-12-27)
  • a szampanem i gorzałką można będzie przywitać Nowy Roczek?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ciekawy(2006-12-27)
  • KAKTUSPROWOKATOR dzięki że na placu... będe z okna oglądał :D hehe o ile bede w stanie cokolwiek zobaczyć ... :D
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    KAKTUSPROWOKATOR(2006-12-27)
  • Ciesze sie ,ze nie na Starowce bedzie witany Nowy Rok! Bo tak naprawde to nasze piekne miasto -Elblag nie ma takiego miejsca jak w innych miastach typu-plac rynkowy,gdzie sie pomiesci mnostwo ludzi,a szkoda,bo i pobawic sie byloby gdzie/nikomu zreszta nie przeszkadzajc/ !.A co do godziny rozpoczecia"imprezy" to nie sa zapowaidane siarczyste mrozy i rozpoczecie o godz 23- to jak na Nworoczna imprezke to zby pozno.Mysle ,ze o 21-szej moznaby bylo juz sie spotkac na placu i poslucha c dobrej muzyki,wystepu jakiegos zespolu "na zywo".Mam nadzieje,ze za rok nasze wladze pomysla o tym!! A wszystkim elblazanom-Szczesliwego Nowego Roku!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    elblazanka(2006-12-27)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Kalendarz Książkowy z Grawerem
Żarówki LED
Kalendarz Książkowy A5 Firmowy
Kalendarz Książkowy z Grawerem