Poniedziałek 23-07-2018, imieniny Brygidy, Apolinarego
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

O tych wydarzeniach ma być głośno

 
Elbląg, O tych wydarzeniach ma być głośno Na promocję czeka m.in. Elbląskie Święto Chleba (fot. Witold Sadowski, arch. portEl)
Rek

Miasto chce promować tegoroczne Dni Elbląga, Elbląskie Święto Chleba, akcję Elbląg za pół ceny, Świąteczne Spotkania Elblążan, Elbląską Noc Sylwestrową. Jak? W radiu, w telewizji, w Internecie, na plakatach i banerach. O elbląskich wydarzeniach ma być głośno w mieście, ale i w całym kraju. Zainteresowani mogą składać oferty do 24 kwietnia.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2016 oraz kampanii społecznych i informacyjnych. Na co konkretnie mają zostać wydane miejskie pieniądze? Otóż m.in. na dystrybucję plakatów reklamujących Dni Elbląga i Święto Chleba (po 400 egz. na imprezę), produkcję i emisję spotu reklamowego w ogólnopolskiej stacji radiowej, a także w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo, opracowanie banera internetowego wyświetlanego w miejskim serwisie internetowym, publikację artykułów sponsorowanych w lokalnych mediach elektronicznych, billboardy, a także na reklamę ścienną w Krynicy Morskiej. Wszystko po to, by jak najwięcej elblążan i turystów wzięło udział w miejskich eventach.
     O elbląskich wydarzeniach ma być głośno w mieście, ale i w całym kraju. Zainteresowani mogą składać oferty do 24 kwietnia.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • I super! Dziwię się że dopiero teraz włodarze wpadli na taki pomysł ale lepiej późno niż wcale.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6 0
    Asad(2016-04-15)
  • A moim zdaniem ''Miasto'' ciągle jeszcze w epoce słusznie minionej. Poważne imprezy organizuje się i promuje w roku poprzedzającym ich zaistnienie. Co z Jazzblągiem ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 1
    (2016-04-15)
  • a co z Jazzblągiem ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    (2016-04-15)
  • Nie będzie głośno jak reklamą zajmie sie olsztyn. Popatrzmy na foldery turystyczne wszystko o mazurach i olsztynie a o Elblągu jak jest to bez zdjęć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9 0
    (2016-04-15)
  • A gdzie Dni Hanzy-21 maj, gdzie "Dni Morza"-Elbląg podobno to port morski, gdzie Juwenalia, gdzie "Jarmark Elbląski"-odpowiednik gdańskiego jarmarku Dominikańskiego, a gdzie elblaski Oktoberfest-w Elblagu jest browar, nie samym chlebem człowiek żyje. Czy elblążanie i inni rodacy są zmuszeni jezdzić do Monachium(cudze chwalicie, swego nie znacie). "Miasto" ciągle jeszcze w epoce słusznie minionej. I doradca mimo szczerych chęci do "dziadostwa" nie zachęci.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 0
    Agvarius(2016-04-15)
  • "O elbląskich wydarzeniach ma być głośno w mieście, ale i w całym kraju. " - ale zakres reklamy to ściana w Krynicy morskiej i TV Elblag/Braniewo. .. ??? Czy ja może coś źle zrozumiałem ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 0
    123egwdbsvzxcde4e3(2016-04-15)
  • Mamy tyle nie wykorzystanego miejsca ( Wyspa Spichrzów ). Zrobić Oktoberfest Elbing multikulturową imprezę. Trochę disco polo, trochę bawarskiego jodłowania, trochę rosyjskiej poezji śpiewanej. Panienki na scenę z każdego landu. Koniec waśni i obgadywania. Trzy narody tańczą, śpiewają i piją do rana. Piwo w pierwszym roku po 1 euro lub 4 złote za pół litra. Przynajmniej kantory zarobią. Hotele się zapełnią. Restauracje będą pękały w szwach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 1
    hohoho(2016-04-15)
  • tylko blagam nie Gesek !!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 0
    (2016-04-15)
  • hohoho ma bardzo dobry pomysł, ale elbląskie wladze są wyjątkowo oporne na ciekawe podpowiedzi mieszkańców.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 0
    (2016-04-15)
  • Fajnie gdyby na dniach Elbląga mogła pojawić się np. francuska piosenkarka Zaz, Amy MacDonalds i jakiś jeden z polskich męskich klasyków: Perfect/Lady Punk/Kombi/Wilki. Niewykluczone że mogłyby wymienione wyżej wokalistki wraz za jednym z zespołów sprawić wystrzałowego sylwestra jednak koszty raczej nie zamknęłyby się w jednym czy nawet paru milionach złotych, jednak co do innej bardziej dogodnej dla nich daty kwota trzech wybranych nie byłaby tak kolosalna i zamknęłaby się w 900 tysiącach a po pewnych, umiejętnych i zachęcających zaproszonych gości pertraktacjach nawet w połowie "melona".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 1
    Grizzly(2016-04-18)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Soczewki kontaktowe ALCON Air Optix Aqua
Okulary korekcyjne EVA MINGE
Okulary korekcyjne I-D TOKYO
Okulary korekcyjne JUST CAVALLI