UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • nie wydawajcie wyroku przed czasem. nie obraziła, bo przeciw nikomu nie wystąpiła. nie niszczy i nie ubliża lecz broni i dowartościowuje, to co powinno być dowartościowane!Co innego wypowiadać się przeciw komuś a co innego za czymś! Niech portel poda cały tekst wypowiedzi i do jakiego problemu był ten komentarz. Dlaczego w tytule dla przyzwoitości nie ma: obraziła?i odpowie.( Bo odpowie napewno, znam ją i wiem że to kobieta prawa i odważna!) To tylko zwykły znak zapytania a zupełnie zmienia postać sporu. Ale nie o przyzwoitość tu chodzi, bo to czasy robienia z kata( a kat posługuje się PRAWEM-czytaj bezprawiem) ofiary, dokladania tym uczciwym grzecznym i normalnym. a wystarczy tylko podać prawdę. I o tą prawdę cały czas chodzi. Jak minister Janik dał słowa poparcia dla wolności wypowiedzi to po co zawracać glowę sądowi?!Jaka znajomość konstytucji. Jestem z Tobą oskarżona!!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wychowawca(2003-11-29)
  • Wyobraźcie sobie że ta organizacja jest finansowana przez rząd RP i pewnie ta nagonka -łapanka także.Wejdźcie na stronę www.kampania org i zobaczcie czy to chodzi o tolerancję czy dominację i jak to ktoś napisał PALENIE NA STOSIE takie czarownice jak szefowa RP.nie dajmy się: z milością ale w prawdzie i ładzie moralnym a obronimy nasze dzieci przed demoralizacją. Jak się komuś w życiu coś przytrafiło, to niech nie obciąża tym calego społeczeństwa, które ma prawo być wolym od przemocy homoseksualnej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    myśliciel(2003-11-29)
  • O tym, czy homoseksualizm jest jednostką chorobową, czy też "zwykłą" dewiacją seksualną, jeszcze do niedawna spierał się świat nauki. Proponuję stowarzyszeniu, aby po lekturze prasy naukowej w ramach walki z homofobią, wystąpiło z oskarżeniem przeciwko tym najbardziej "nieprawomyślnym" naukowcom. Okres przedawnienia jeszcze nie minął !!! Stowarzyszenie zdobędzie jeszcze większy rozgłos i sławę, a od tego czasu nikt w Polszcze nie śmie nazwać kogoś nawet nieobraźliwym słowem GAY. No i doczekamy się w naszym kraju świętych krówek (nie powiem krów - bo jeszcze kogoś obrażę). Jeżeli ktoś ma prawdziwą ochotę sprawdzić, czy jest zarażony tą straszną chorobą HOMOFOBII, niech odpowie sobie na proste pytanie: czy wysłalby swoje dziecko na kolonie, obóz itp. wiedząc, że wychowawcą jego dziecka będzie osoba jawnie deklarująca swoje homoseksualne preferencje seksualne ? Odpowiedzi proszę nigdzie nie wysyłać, tylko odpowiedzieć sobie szczerze samemu. Pani Doroto - głowa do góry !!!
  • do PROMA Dziękuję: Któż jak Bóg. Nie bójcie się tych, którzy zabijają ciało-powiedział Chrystus...........dodam od siebie Ducha nie zabiją!!!!!!!!!!! Poznacie Prawdę a Prawda was wyzwoli!!!!!!!!!!!!!!! A ja nie chcę szukać kamienia do szyi jak tu już ktoś wspomniał. Obrona najsłabszych i najmniejszych-dzieci, to wyznanie wiary i troska każdego rodzica.
  • Ja pierdziele - co za wiocha - Spora częsć osób kompletnie nie ma pojęcia o geyach i lesbijkach. Odrazu będą molestować dzieci...he he he. NIc dziwnego, że homofobia jest chorobą :) A heteroseksualny to nie będzie molestować? :) Bzdura na maksa.......:) Gratuluje mądrości! Prędzej pozwolił bym uczyć moje dzieci homoseksualiście niż zboczonemu heteroseksualiście....wszystko jest względne kochane mądrusie :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    świadek(2003-11-29)
  • to nie kwestia molestowania tylko wychowania i zmiany podręcznikow, a wogóle szkoła musi być neutralna światopoglądowo, politycznie i seksualnie!!!!!!!!!!!!!!!!!a to niby po co gej czy lesbijka ma się obnażać ze swymi poglądami? po co i komu to potrzebne? nauczyciel ma uczyć a wychowawca wychowywać a nie robić z podwórka szkolnego tablicy ogłoszeń poglądów i zpatrywań seksualnych. To wymysł polityków, którzy nie mają już kogo poniwierać i wykorzystywać dla sukcesów wyborczych. każda odchyłka od normy czy to homo czy hetero-seksualna jest przestępstwem i obrzydlistwem i powinna być tępiona. nie dzielmy tylko łączmy i hamujmy swoje obnażanie. Czy taki ktoś który teraz ogłasza światu, że jest homo za jakiś czas nie będzie tego żałował, bo się wyleczy a smród po zboczeniu będzie się za nim ciągnął. poprzedniku nie wiesz co mówisz, to od ciebie zalatuje wiochą a swoje dzieci daj pod opiekę komu chcesz. PaNska sprawa jak to mówiono. Niech ci wychowują, tylko kto odpowie za ich krzywdę jęzżeli tak określą swoje wychowanie. Mało to tragedii, że dzieci za swoje błędy obarczają swoich rodziców.
  • Do świadka: to znaczy, że HOMOFILIA też jest chorobą wedle wyznawanych przez ciebie standartów ? Być może, tak jak twierdzisz, spora część ludzi nie ma pojęcia o gejach i lesbijkach. Nazywasz to wiochą, ja natomiast twierdzę, że PROWINCJA to nie określenie geograficzne lecz mentalne. Po prostu prowincję niektórzy noszą w swoich głowach niezależnie od miejsca zamieszkania. I jest to zagadnienie bardziej złożone, niż myślisz, nie ograniczające się wyłącznie do kwestii tolerancji dla gejów i lesbijek. Stawiasz również znak równości pomiędzy heteroseksualistą i homoseksualistą, jako potencjalnymi gorszycielami naszych maluczkich, I w sensie prawnym a także moralnym masz rację. Nie uwzględniasz jedynie stopnia prawdopodobieństwa ziszczenia się takiego zagrożenia. Otóż muszę ci wyjaśnić, że pedofilia w stosunku do homoseksualizmu to zjawisko marginalne ilościowo. Nie zrozum mnie źle, według mnie dla tej dewiacji nie ma żadnego usprawiedliwienia. Ale o pokrewieństwie tych dwóch skłonności chyba również nie muszę ci chyba wspominać ? Przedstawiasz swoją alternatywę w sposób tendencyjny. Jest chyba oczywiste, że nikt z wypowiadających się oraz nikt z pozostałych również nie pozwoliłby, aby jego dziecko uczył nauczyciel jawnie deklarujący swoje pedofilne preferencje seksualne. Na koniec uwaga: zanim w przyszłości zaczniesz budować swoje twierdzenia - alternatywy, podpierając się fałszywą tezą, spójrz do historii. To już kiedyś wymyślono, a takie twierdzenia nazywają się sofizmatami. Pozdrowienia.
  • A może to nie są sofizmaty tylko mądre, racjonalne myślenie osoby doświadczonej! Masz racje, że dla pedofilii powinniśmy głosić stanowcze "nie". Bynajmniej łączenie pedofilii z homoseksualizmem (bezpośrednio- bo oczywiście zdarzają sie wyjątki, zarówno po stronie homoseksualnej jak i heteroseksualnej) jest karygodnym błędem i brakiem wiedzy na ten temat. Stąd moja stanowcza opinia względem "bezwzględnie głupich" komentarzy...Łączenie wynikowe pedofili z jakąkolwiek orientacją seksualną można porównać do stwierdzenia że np. długopis pisze niebieskim kolorem ponieważ jest zrobiony z plastiku :). Po prostu wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że zachowania homoseksualne są identyczne jak heteroseksualne tylko, że ukierunkowane na osoby własnej płci. Więc jeżeli heteroseksualny nauczyciel kocha kobiety, podobają mu się - to wcale nie oznacza, że będzie się o tym spowiadał swoim uczniom (rozmawiał o swoich "zdobyczach"), bądź zechce niektórym uczennicom ukazać swoje walory męskie. Identycznie jest z osobą homoseksualną! Nie będzie ona rozmawiać o tym z kim sypia, bądź kogo kocha już nie wspominając o tym, że mogła by chcieć wykorzystać jakiegoś ucznia lub przynajmniej przekazać mu swój światopogląd (który i tak praktycznie jest taki sam jak typowy w rozkładzie statystycznym reszty społeczeństwa). Najgorsza jest po prostu niewiedza społeczna. Wszyscy myślą, ze jak homo to zaraz będzie szukał seksu, albo zapragnie uczestniczyć i wciągać innych w jakieś orgie itp. To istne bzdury! Kiedy tylko w logicznym myśleniu uwzględni się dane o odchyłach seksualnych heteroseksualnych i wszelkich zboczeństwach wymyślonych właśnie przez tą większość seksualną to przechodzą mnie ciarki po plecach. (nie będę posługiwał się przykładami bo wielu nie doczytałoby mojego komentarza ) I daje to jeden, jedyny wniosek: jesteśmy społeczeństwem pruderyjnym, zakłamanym, pełnym stereotypów, nieuzasadnionej wrogości i po prostu....GŁUPIM! p.s. Ja nie byłem święty w tej materii -kiedyś byłem przesadnym homofobem! Dlaczego zmieniłem poglądy - odp: Posiadłem więcej wiedzy! Wszystkim życzę dostrzegania problemów świata bez klapek na oczach. Czasy „zakutych rycerzy” powinny już dawno się skończyć a wraz z nimi odejść w niepamięć wszelkie przesadnie wyolbrzymione problemy natury moralnej. Stereotypy? Pozdrawiam: )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    świadek(2003-11-29)
  • PROM -nie Homofilia -nawet nie wiem co to jest tylko Homofobia - Jest Chorobą jak np. Arachofobia. Jeśli chcesz polemizować z latami badań i doświadczeń Swiatowej Organizacji Zdrowia....to rozmowa między nami sie urywa...bo nie jesteś w tej sprawie żadnym autorytetem w stosunku do setek naukowców z całego świata. Wpisz sobie w jakąkolwiek wyszukiwarke słowo Homofobia a dowiesz się szczegółów i sam stwierdzisz czy jesteś Homofobem czy też nie! Trzymam kciuki!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    świadek(2003-11-29)
  • Gratuluję dalszego owocnego dowodzenia na podstawie fałszywych tez. Jak zapewne domyślasz się, użyłem określenia HOMOFILIA wyłącznie w znaczeniu przeciwnym do HOMOFOBII - akurat ty tego nie zrozumiałeś i musiałeś się popisać swoją erudycją - jakbyś nie wiedział, o co mi chodziło !!! Pozwolisz na koniec, że pozostanę w świecie "przesadnie wyolbrzymionych problemów natury moralnej" - jak to pięknie określiłeś. To tak w ramach walki o tolerancję. Bez pozdrowień.
  • dp przedmówców: zapamiętać trzeba koniecznie ,że to nie osoby przeciwne homoseksualistom założyli stow. przeciw homofobii, tylko tak domniemam sami homoseksualiści i to oni wystapili do sądu z oskarżeniem, które grozi karą 2 lata więzienia. To nie normalny w potocznym rozumieniu seksualista tylko ten nienormalny-potocznie mówiąc wywołuje procesy, oskarza nieuczciwie i bezpodstawnie, bo ma pretensje "do garbatego, że ma proste dzieci" i będący niedojrzlym emocjonalnie i psychicznie angażuje sąd, aby dowieść, że jego obrażono. To jest jak to ktoś napisał terroryzm moralny i totalitaryzm, bo masz kochać gejów, bo oni są biedni i nie można na nich krzywo spojrzeć, bo nie zniosą. Ta pani nikogo nie obraziła i nie pomówiła, bo w jej wypowiedzi nie ma miwy o konkretnej osobie!!!!!!!!!!!!!! jest mowa o problemie. To kochający inaczej wybijają się przed szereg i już nie krzyczą tylko drą się, wrzeszczą aby ich kochać. Jeżeli chcesz być kochany to sam pokochaj: życie, ludzi i przeciwnika, a nie skazuj go na więzienie bo w imię kochania CIEBIE. To poważna sprawa a nie żarty, bo skazuje na zagładę przyszłe pokolenia.W miłości homo nie będzie przyrostu naturalnego, i co..................?To homo dzielą ludzi a powinni siedzieć tak jak każdy i żyć tolerując tych od których domagają się tolerancji.Oni robią szum i sztuczny tłoa, wdzierając się do naszego życia jak złodzieje. Mam jednak nadzieję, że Sąd okaże się niezawisły i sprawiedliwy i krzykaczy uciszy. W tej sprawie chodzi o niewinność osoby, mającej wolność słowa i wypowiedzi zagwarantowaną w Konstytucji RP i to nie tylko na tematy, na które pozwolą Homo>>>>>>>>>>>>>."Wolność Tomku w swoim domku", to takie stereotypowe wierszyki, a ile zawierają mądrości! Szkoła jest domkiem przede wszystkim dla uczniów bo to oni tam mają się przygotować do życia( tak ogólnie) a nie dla niezrównoważonych psychicznie nauczycieli, bo dotąd będą mieli spokój dokąd będą zachwywać swoje "itymnia" dla siebie. wbrew pozorom to dzieci młodzież bardziej potrafi reagować na takie anomalia niż dorośli. To oni bezpośrednio odczuwają zachowania wychowawców i muszą się z nimi zmagać niż ich rodzice. Powodzenia nauczyciel niech będzie nauczycielem określany a nie homo, czy hetero, czy bi-seksualistą. To zachowajmy dla siebie a jeżeli robimy z tego użytek( pederaści czy lesbijki) to napewno mają w tym interes.Obrzydliwe do czego doszliśmy i co to zapowiada!? Nasze dzieci nasza szkoła nasz przyszłość i ktoś ma tym się posługiwać dla brudnych korzyści. Rodzice zachowajmy czujność, bo jak teraz prześpimy to potem na wywiadówce nie piśniemy nawet słowa , bo nas pozamykają. I to się na zaywa demokracja i wolność. W dyskusję merytoryczną nie radzę wchodzić, bo im o to chodzi, a psychatria określa, to zboczeniem, dewiacją i mówi o leczeniu tego. Natomiast nowa encyklopedia powszechna m. innymi: homoseksualizm jest jedną z form zaburzonej identyfikacji płciowej i roli płciowej "I jak tu nie mówić o chorobie. Ja osobiście wolę wyraz chory(potoczne określenie) niż psychicznie niezrównoważony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • "Gratuluję dalszego owocnego dowodzenia na podstawie fałszywych tez. Jak zapewne domyślasz się, użyłem określenia HOMOFILIA wyłącznie w znaczeniu przeciwnym do HOMOFOBII - akurat ty tego nie zrozumiałeś i musiałeś się popisać swoją erudycją" - Jak ktoś jest inteligentny to wie, że nie można "czegoś zrozumieć" kiedy nie zna się w tym przypadku "definicji" jakiegoś słowa. Może mam problemy z "wychwytywaniem" podtekstów i wszelkich ukrytych znaczeń -przyznaje się -ale Ty Promie nie błyszczysz zato inteligencją skoro podpierasz się tak absurdalnymi zależnościami w rozumieniu tekstu pisanego. Jak można zrozumieć działanie procerosra komputerowego jeśli nie zna się podstawy budowy tranzystora? A reasumując: Jeśli Homofilia ma znaczenie przeciwne do Homofobi -to powiem krótko: jesteś głupim, zarozumiałym dupkiem i oddaj sie na leczenie :) Stworzyłęś absurd totalny! Co za inteligencik... mAsz te skojarzenia, że niech cie licho strzeli.....prędzej lub później powiesz że autobus jest alternatywnym środkiem komunikacji dla paluszków rybnych (wiem - nie ma w tym sensu -ale tak właśnie rozumujesz)!!!!!! Wedle życzenia nie będzie pozdrowień :D :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    świadek(2003-11-30)
Reklama