UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • może jeszcze kanapki jedzą podczas jazdy bo przerwy na pęti po 3-4 minuty, że wylać się nie zdąży normalnie
  • Nie dosc ze rozmawiaja to i smsy pisza. Nie taz widzialam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    pasazerka(2014-10-07)
  • W niedzielę jechałam autobusem nr 11 z dwójką dzieci (Rubno godz. 11.19) kierowca sympatyczny, poczekał aż usiedlismy na miejscach i dopiero ruszył. Nie wszyscy kierowcy są źli. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    0
    pasażer(2014-10-08)
  • po pierwsze. .. .Oczywiście, ze nie wszyscy są źli, ale tu przecież nie o tym mowa!!! !ale wielkie dzięki, ze w końcu ktoś ten temat poruszył. sprawa jest bulwersująca bardzo i nie ma sensu tłumaczenie i mówienie czy pisanie, że inni robią gorzej, to głupota!! a kierowcy niektórzy to obraz nędzy i rozpaczy, jeżeli chodzi o przepisy, grzeczność i ostrożność jazdy. ja do tej pory "biorę to na klatę" ale okropnością jest to jak pan Kierowca gada przez komórę, albo jedzie z otwartymi drzwiami( kłamiąc, że zepsute) bo mu gorąco, albo nie otwiera drzwi z przodu( choć ludzie chcą kupić bilecik) a do tego jak usłyszałam kiedyś. .. .. cytat "zamknij mordę wstrętna babo" a chodziło o blokadę jaką kierowca zrobił przy przednich drzwiach. niektórzy kierowcy zachowują się skandalicznie i narażają pasażerów na wielkie niebezpieczeństwo, ale siebie również. Czas przeszkolić i jednoznacznie określić zakres obowiązków poza siedzeniem przy kierownicy. zdarza się, że obciążają oni pasażerów za to, że mają taką pracę, bo podobno bardzo ciężka. Współczuję, ale nikt nikogo na siłę nie wsadza na żaden "stołek zawodowy"no chyba że w polityce. .. .. oczywiście zawsze mam szacunek do ludzi, kierowców również, ALE GŁUPOTY I CHAMSTWA NIE ZNOSZĘ.
  • Ale pasażerowie mają
  • Jeżdżę rzadko komunikacją miejską, ale to co słyszę z ust kierowców, to niejeden stróż prawa by nakosił mandatów za niecenzuralne słowa i to bez jakiejkolwiek krępacji. Podziw i przerażenie !!!
  • ja jechałam 8 na zawade a kierowca sobie na przystanku wysiadl poszedl do sklepu zrobil zakupy i laskawie wrocil zeby jechac dalej. .. tak kierowca tez czlowiek ale jest w pracy wiec ma zasrany obowiazek sie z niej wywiazywac jak kazdy inny czlowiek
  • kierowcy narzekają na źle ustalony czas jazdy, twierdzą, ze są bezpardonowo rozliczani z opóźnień i muszą "gonić" minuty na prostych odcinkach drogi i nie tylko. .. autobusy i tramwaje na mniej eksponowanych liniach pamiętają czasy lat 80-90 XX wieku. Kadra pracownicza w dużym procencie rekrutuje się z osób z innych miast. Przystanki i drogi, te mniej uczęszczane, często nie mają poboczy, chodników i wiat. Mając do dyspozycji taką infrastrukturę i prowadzoną politykę kadrową, nie zmieniając tych podstawowych elementów ZKM i ARRIVA dokładnie wiedzą co i jak robią. .. Zarabiają kasę bez inwestowania a pasażerowie traktowani są jak instrument finansowy a nie usługobiorca!
  • wygranie przetargu winno obligować do poprawy standardów korzystania z usług przewozowych. Tabor który jeździ po elbląskich ulicach, w dużym stopniu, nie spełnia żadnych wymogów aby być przedmiotem użytkowania a tym bardziej pobierania z takich usług pożytku zarówno przez właściciela jak i przewoźnika! Kierujący tym taborem, winni być schludni, mili, komunikatywni, uważni i staranni- to nie podlega kwestionowaniu ale winni być "oprzyrządowani" w odpowiednie narzędzia do wykonywania pracy! Monitoring w środkach komunikacji miejskiej jak działa, kto go nadzoruje? Kto ustała napięty, europejski grafik dla XX wiecznej infrastruktury? Kto zatrudnia pracowników teoretycznie znających miasto, zamiast elblążan z doświadczeniem praktycznym? Kierujący pojazdem ZKM to pracownik a nie usługodawca. Rozliczajmy autorów przetargów, ZKM i przewoźników z jakości usług, żądajmy zmian a będzie efektywniej!
  • Al. Grunwaldzka, skrzyżowanie przy donaldzie. Regularnie, kilkadziesiąt razy dziennie autobusy łamią przepis za jaki inni kierowcy dostają słone mandaty. Skręt w lewo z pasa do jazdy na wprost. Żeby było śmieszniej, to to skrzyżowanie jest obstawione kamerami monitoringu. Bardzo proszę redakcję aby ten temat opisała.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    Kierowcaosobowegoauta.(2014-10-08)
  • Chyba spotkaliśmy tego samego kierowcę, mi tej jeden nie chciał przyjąć 10 gr po 5gr, ale ten bilet mi sprzedał, "odpuścił" 10gr. .. Z tym, że ja jestem kobietą, może to dlatego, nie mniej jednak skoro ma się odliczoną kwotę, powinien przyjąć pieniądze. ..
  • Niewieze :D niedojdy zyciowe, mohery albo inne gimby narzekają, ze kierowcy rozmawiają przez telefon :D ludzie, a co wam to przeszkadza, siedzieć i nie biadolić wiecznie, jak nie na smrod bezdomnego, gwałtowne hamowanie to cos innego wymyslicie :D jak bezdomny wam smierdzi to mu pomóżcie, dajcie mu nowe ubranie, ale nieeeee ja musze pokazac jaka jestem pania !!!!! naszczescie Polska niedługo wymze, a znia wy buraki, którzy do tego doprowadzacie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    3
    stefan1(2014-10-08)
Reklama