Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 18-11-2017, imieniny Karoliny, Romana
 
Reklama w Elblągu
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Chwila oddechu Chwila oddechu

Pierwszy casting już za nami

Elbląg, Pierwszy casting już za nami

Ponad 30 dziewczyn przyszło na dzisiejszy (23 listopada) casting do Wyborów Miss Ziemi Elbląskiej i Miss Nastolatek 2008. Jury wybrało 12 najpiękniejszych. Kolejny odbędzie się 29 listopada. Zobacz zdjęcia.

Organizatorem konkursu jest Agencja Marketingowo-Reklamowa „Lider” w Elblągu.
     - Dziś zgłosiło się do nas 31 dziewczyn z Elbląga, Gronowa Górnego, Junoszyna i Braniewa, które chciałyby powalczyć o koronę dla najpiękniejszej mieszkanki Ziemi Elbląskiej – informuje Anna Krasowska z „Lidera”. – Do konkursu zakwalifikowało się 5 kandydatek dorosłych i 7 nastolatek.
     Uwaga piękne panie. To był pierwszy casting do Wyborów Miss Ziemi Elbląskiej i Miss Nastolatek 2008. Organizatorzy nadal na was czekają. Następnych casting odbędzie się 29 listopada o godz. 16.30 w siedzibie agencji „Lider" przy ul. Hetmańskiej 24.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Zastanawiam się czym kierowala się szanowna komisja, bo chyba nie do końca pięknem natury, te mocno podretuszowane po sesji w solarium i ostrym makijażu dostały się. Teraz już wiem dlaczego polki nic nie znaczą w światowych konkursach, może najpierw powinno się robić kasting na jurorów. gratuluje
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kopciuszek(2007-11-24)
  • popieram kopciuszka i dodam jeszcze tyle ze naprawde ladne dziewczyny chodza po ulicach i nie maja odwagi zglsic sie do konkursu, a miss przewaznie zostaje jakas brzydula.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2007-11-24)
  • no i ja też popieram kopciuszka. .same teksty jurorów świadczą na jakiej podstwie były wybierane dziewczyny, ,cytuje "pozdrów tatusia" "podziekuje tacie" takie słowa leciały z ust sznaownych jurorów. .. dostały się dziewczyny z toną make up-u na twarzy po sesji w solarium, sztuczne. .a naturalnym, pięknym, inteligętnym dziewczyną podziekowano. .!! czy to świadczy o ''wysokim poziomie'' tych całych wyborów miss ( nastolatek ) ziemi elbląskiej ?!. .niesądze
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    obserwator miss(2007-11-24)
  • Dajcie spokój dziewczyny. Przemawia przez was żal że się nie dostałyście ale nie macie prawa oceniać z góry innych że mają znajomości. Ja nie miałam i wygrałam wybory więc nie jest to prawda. Pozdrawiam i może w następnym roku wam się uda. .. .a może nie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    była-misska(2007-11-24)
  • nie wszystkie sa po solarium i nie wszystkie maja tone makijazu. .. a po drugie nie tylko wygląd się liczy w tym konkursie. .. moja kolezanka sie wczoraj dostała i naprawde to naturalna dziewczyna. .. to ze ma ciemna karnacje to nie jej wina. .. a z makijazu to tylko oczy podkreśla takze nie wiem czy to nawet tapetą można nazwać. .. nie oceniajcie missek z gory. .. nie znacie ich a gadacie. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Dziewczyna(2007-11-24)
  • Dziewczyny nikt was nie ocenia, może zdarzylo się że 2-3 byly żeczewioście naturalne ale większość to laleczki z toną make-upa, a do tego pustą glową, bylam tam i slyszalam te teksty jeżeli to ma być ta inteligęcja, to ja poprostu jestem z innego świata, a nawiązując do wypowiedzi bylej miss, to wcale nie zazdroszcze, rozumiem że panienka coś osiągnęła bo jeżeli tylko to że wystąpiła w finale regionalnym i jest taka szczęśliwa no to kolejny przykład błędnej decyzji jury. Ludzie my nigdy nie dostaniemy się do czołówki świata jak będziemy wybierać panienki na wzór Dody
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2007-11-24)
  • haha xD i tak poprzednia miss nastolatek byla najlepsza:D haha Jolka. .. zal zal i jeszcze raz zal. .. hahahahaha Xd
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2007-11-24)
  • Tak - to ciekawe zagadnienie w przypadku tz. "DODY" jak takie nic zaszło tak daleko. Ale wystarczy włączyć jakikolwiek kanał polskiej telewizji i odpowiedź sama się wyłania.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    AborygenMiejscowy(2007-11-24)
  • halo halo. .. bosh ludzie ale wy robicie wielkie halo z tego. .. a jakie sciemy leca buhahah :D te cytaty: "cytuje "pozdrów tatusia" "podziekuje tacie" takie słowa leciały z ust sznaownych jurorów" haha nie wiem skad to wyciagneli, bo ja tam bylam i nic takiego nie slyszalam; ]. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2007-11-24)
  • HAJ:) Uwazacie ze sztuczne dzidwczynysie dostaly?? takie madre bylo trzeba przyjsc na casting i zobaczyc kto przeszedl. .. .bo jezeli ktos ma pomalowane rzesy i kredeke pod okiem dla podkreslenia swojej urody to raczje nie jest sztuczny. .i nie kilo tapety; ] Ale coz kazdy ma swoje zdanie. .. teraz to i tak sa slabe komentarze zobaczymy jakie beda pozniej co nie Naciulka ?? :D:Dd Buzka dla Ciebie i moich dziewczynek :***
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Martolek :)(2007-11-24)
  • kochanie zobaczymy co dalej wymysla :D; p
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2007-11-24)
  • to czylin dostały sie brzydkie pustaki. Ale cos w tym jest bo ostatnio te dziewczyny nie sa najładniejsze bo te naprawde ładne sie nie zgłaszaja bo nie potrzebuja potwierdzenia
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2007-11-24)
Reklama